2,0 CRDI diagnostika
Napsal: 27 srp 2010, 18:31
Mám krátce TRAJET 2,0 CRDI 83 kW, dle tachometru najeto 133t km. Jelikož mi od začátku trochu černě čudí tak se snažím zjistit příčinu. Připojil jsem ho na diagnostiku ELM327 v1.4, Scanmaster 2,0 se s ŘJ spojí. Chyby mi to žádné nevypsalo. Přešel jsem ke čtení online hodnot, kde se mi mění hmotnost vzduchu, takže usuzuji že váha vzduchu je OK.
Hodnota absolutního tlaku vzduchu v sání mi ale naskakuje 19 kpa a ani se nehne. U T4 je výchozí stav cca 60 kpa a v otáčkách doleze třeba až na 100 kpa. Netuším ale, kde by to auto mělo mít tento snímač absolutního tlaku v sání. U VW T4 je zřejmě v intercooleru, ale u tohodle auta je intercooler v trochu hůře dostupné části vozu a nechce se mi to jen tak rozebírat, pokud by tam nebyl. Nemáte s tím někdo zkušenosti.
Na turbu jsem zkoušel odpojit hadičku od wastegate a v závisloti na otáčkách z ní fouká vzduch, takže bych typoval, že i turbo je OK. Tlak jsem neměřil, což by asi šlo manometrem na kola, ale nevím přesně, kolik má turbo dodat, někdě jsem četl, že maximálka by měla být okolo 1 bar.
Děkuji za poskytnuté rady a návody.
Hodnota absolutního tlaku vzduchu v sání mi ale naskakuje 19 kpa a ani se nehne. U T4 je výchozí stav cca 60 kpa a v otáčkách doleze třeba až na 100 kpa. Netuším ale, kde by to auto mělo mít tento snímač absolutního tlaku v sání. U VW T4 je zřejmě v intercooleru, ale u tohodle auta je intercooler v trochu hůře dostupné části vozu a nechce se mi to jen tak rozebírat, pokud by tam nebyl. Nemáte s tím někdo zkušenosti.
Na turbu jsem zkoušel odpojit hadičku od wastegate a v závisloti na otáčkách z ní fouká vzduch, takže bych typoval, že i turbo je OK. Tlak jsem neměřil, což by asi šlo manometrem na kola, ale nevím přesně, kolik má turbo dodat, někdě jsem četl, že maximálka by měla být okolo 1 bar.
Děkuji za poskytnuté rady a návody.