pět důvodů, proč je tuning mimo....

Jak upravit svého hjundaje.

Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři

Uživatelský avatar
DizzX
**
Příspěvky: 373
Registrován: 28 kvě 2009, 18:34
Bydliště: Koso (Středočeský kraj)
Kontaktovat uživatele:

pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od DizzX »

http://laminostyling.xf.cz - interiérové laminátové díly na zakázku a prodej autokosmetiky
Reklama
 

Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od 89majlo96 »

teda vacsieho debila akym je autor som este nevidel ](*,)
"Když ale takový slabý článek nahradíte „lepším“, přesunete pozici slabého článku na komponenty, které k tomu původně nebyly určeny"
Vacsiu chujovinu ako toto som este nevidel a je tam toho ovela viac :roll:
To ako ked dam lepsie sviecky, lepsi vzduchovy filter, lepsi olej, lepsie ziarovky, lepsie pneumatiky, lepsie brzdy tak sa mi pokazi nieoc ine, to je vuuuul [-o<
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od black_sheep »

nerikam, ze ten clanek je stoprocentni, ale blizi se to memu nazoru prevelice.. :mrgreen: co tady pises o svickach a fitrech zni jako blbost ale jsi stoprocentne schopny vyloucit ze takova ctyrbodovka bosch nemuze odpalit zapalovaci civku? To ze ti to chvili nekde jelo neni argument.. To samy fitr - je krasny ze ho dnes vozi kazda slupka, ale prvotni plan pro ty bavlnenky jsou soutezni vozy, kde se po par zavodech stejne dela GO. Mate ale nekdo predstavu co muzou delat mikrocastice prachu, ktery ten lepe propustny filtr logicky pusti?
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
DizzX
**
Příspěvky: 373
Registrován: 28 kvě 2009, 18:34
Bydliště: Koso (Středočeský kraj)
Kontaktovat uživatele:

Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od DizzX »

mno ten filtr filtruje uplne stejne jako papirak.... ale de o to ze se taky o nej musis starat

co sem cet je k tomu "impregnaci olej" - ten zamezuje tomu aby se dostavali castice do motoru

pouzijes ho malo -> prach do motoru
pouzijes ho hodne -> olej....

vyber si
http://laminostyling.xf.cz - interiérové laminátové díly na zakázku a prodej autokosmetiky
Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od Accentdevil »

89majlo96 píše: "Když ale takový slabý článek nahradíte „lepším“, přesunete pozici slabého článku na komponenty, které k tomu původně nebyly určeny" [-o<
Vyjadril to docela presne podle me, veci jako gumy a brzdy je trochu neco jineho, zrovna o tech brzdach tam psal neco v tom smyslu ze to chape, u tech brzd nebo gum je to jen k lepsimu, tema nic nezkazis, ale treba chipovani atd nebo cokoliv cim dostanes vykon hodne nahoru, tak musis pocitat s x vecma okolo jako je polosa, ty brzdy atd prave proto ze na to ty soucasti nejsou delany..

Me se libi ten clanek, nejsem proti tuningu, at si kazdej se svym autem dela co chce :)
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od Hardcam »

Pokud je to ten Jirka Cervenka, kteryho myslim, tak jsme skorosousedi. Pro nejaky casopis testuje auta, jen nevim, pro ktery. Cely se mi to cist nechce, protoze jsou to zcela a presne mireny clanky a takovy me nebavi. Nicmene, co jsem cetl, tak s tim se da souhlasit. Je fakt, ze SK/CZ tuning je naprosto mimo realitu a neda se na to koukat. Srazy jsou nuda, nuda, nuda, jenom tovarna na prachy ze vstupnyho.
Vice je nekdy mene. Casto staci jen pekny kola a je z toho jiny auto...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od black_sheep »

pak se divte ze jsem takovy precitlively na tuning :-)

jinak toho cervenku jsem cetl v autocaru (carautu) a myslim ze psal na autoweb? nejsem si ted jisty a nechce se mi to hledat
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
-JxD-
***
Příspěvky: 616
Registrován: 28 pro 2008, 22:01
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od -JxD- »

podle mě jen hodně subjektivní článek....očividně zaujatej člověk :)
jasně, že nemám rád tesco-tuning a fabie HTP s tolika laminátu, že by se z toho dalo udělat několik lodí, ALE pokud se to vezme decentně, tak myslim že vzhled se dá zlepšit.
A to samý s jízdníma vlastnostma....když je to s mírou, tak v pohodě...
(+ teda samozřejmě nic nemám proti těm, který auto překopaj od základu (kovaný věci do motoru atd))
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od alarm »

Je to niečo podobné ,ako som napísal v inom vlákne- vzrast výkonu motora sa musí niekde prejaviť na životnosti iných súčiastok. Jedná sa o cyklické namáhanie, kde medza únavy a deštrukcie materiálu je vypočítavaná na predpokladaný počet cyklov a predpokladanú záťaž. Ak sa zmenia podmienky, mení sa výsledok...
Ako príklad uvediem testovanie závory:
Pri prvej skúške sa zlomilo rameno- takže sa použil iný- pevnejší profil ...
Pri druhej skúške rameno vydržalo, ohol sa nosný hriadeľ. Použil sa väčší priemer.
Pri tretej skúške sa skrútila celá nosná konštrukcia.
Takže , čo je lepšie? vymeniť po náraze rameno , alebo celú závoru?(rameno a prevodovka schytali takú šupu, že už nikdy nebudú v poriadku)

Ale s tými "garážnikmi" ma nasral :mrgreen:
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od Yurii »

Noo, co k tomu článku říct, už je to nějákej ten pátek co se o něm mluvilo na TF a musim říct že pán je sice zaujatej magor ale má pravdu :-D :mrgreen:
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od 89majlo96 »

je jasne ze ked sa v motore vymeni napriklad ostra vacka tak sa znizi zivotnost ostatnych casti motora. Ale nie ked sa vymeni nejaka banalita, napriklad kable od sviecok a podobne veci.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8132
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od Mexican »

89majlo96 píše:je jasne ze ked sa v motore vymeni napriklad ostra vacka tak sa znizi zivotnost ostatnych casti motora. Ale nie ked sa vymeni nejaka banalita, napriklad kable od sviecok a podobne veci.
menit kable od sviecok nie je tunnig.. autor mal viacmenej snahu hovorit o veciach zasadnejsich. priklad

chiptunning - zvysenim motora je vyrazne viac namahana spojka
ina sirka diskov/ine ET - vacsia zataz na zavesenie a loziska
vzduchovy filter - prietok vzduchu je iny ako je naprogramovana RJ a cidla

atd, atd

s tym panom plne suhlasim... stracat cas a tisice korun kdeakymi blbostami.. pekny konicek. Nech si robi co chce, mne osobne to nevadi.. ale ak sa borcovi odtrhne doska na zehlenie (super duper zadny spojler) a trafi mi auto, je to uz zasadny problem. Alebo ak si niekto zbastli HIDky a raz za mesiac po tme ide za Marenou do susednej obce a zhodou nahod mi bude svietit do zrkadiel alebo priamo do drzky. Dakujem pekne za taky tuning
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od 89majlo96 »

teraz su akoze vsetci tuneri nesikovny tuzeri ? Dost z nich ma s autami vacsie skusenosti ako mi tu vsetci dokopy a vedia aj robit svoju robotu. A ked chcu navysovat vykon tak nech si navysuju, je to ich auto. Neviem preco sa do toho stale montuju odporcovia tuningu. Zlata Amerika, ktora je mekkou tuningu, kde nikoho pomaly nezaujma co ma kto ake upravy a vsetko je tam v poriadku, ale tu ked sa najde tuner, uz je svet hore nohami.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8132
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od Mexican »

89majlo96 píše:teraz su akoze vsetci tuneri nesikovny tuzeri ? Dost z nich ma s autami vacsie skusenosti ako mi tu vsetci dokopy a vedia aj robit svoju robotu. A ked chcu navysovat vykon tak nech si navysuju, je to ich auto. Neviem preco sa do toho stale montuju odporcovia tuningu. Zlata Amerika, ktora je mekkou tuningu, kde nikoho pomaly nezaujma co ma kto ake upravy a vsetko je tam v poriadku, ale tu ked sa najde tuner, uz je svet hore nohami.
ja neviem ako ty, ja som v amerike zil nieco vyse roka. A odjazdil (ak ratam aj minulorocnu dovolenku) asi 33 000 mil/ cca 53000km. A ver mi, ze tuning ktory obmedzuje ostatnych ucastnikov je okamzite pokutovany policiou. Americania maju auta v krvi, rodiny maju viacoro aut a medzi nimi sa najdu aj showcars. teda auta vypiplane, ktore ale nie su urcene do premavky. Zakony cestnej premavky a obmedzenia k technickej sposobilosti sa lisia od statu k statu, ale v globale su tak tvrde, ze by sa ti zakrutila hlava. Policia je prisna a nerobi jej problem ta zastavit za nesvietiace svetlo a pockat kym si ho nevymenis.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....

Příspěvek od black_sheep »

Mexican píše:
89majlo96 píše:teraz su akoze vsetci tuneri nesikovny tuzeri ? Dost z nich ma s autami vacsie skusenosti ako mi tu vsetci dokopy a vedia aj robit svoju robotu. A ked chcu navysovat vykon tak nech si navysuju, je to ich auto. Neviem preco sa do toho stale montuju odporcovia tuningu. Zlata Amerika, ktora je mekkou tuningu, kde nikoho pomaly nezaujma co ma kto ake upravy a vsetko je tam v poriadku, ale tu ked sa najde tuner, uz je svet hore nohami.
ja neviem ako ty, ja som v amerike zil nieco vyse roka. A odjazdil (ak ratam aj minulorocnu dovolenku) asi 33 000 mil/ cca 53000km. A ver mi, ze tuning ktory obmedzuje ostatnych ucastnikov je okamzite pokutovany policiou. Americania maju auta v krvi, rodiny maju viacoro aut a medzi nimi sa najdu aj showcars. teda auta vypiplane, ktore ale nie su urcene do premavky. Zakony cestnej premavky a obmedzenia k technickej sposobilosti sa lisia od statu k statu, ale v globale su tak tvrde, ze by sa ti zakrutila hlava. Policia je prisna a nerobi jej problem ta zastavit za nesvietiace svetlo a pockat kym si ho nevymenis.
amen.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Odpovědět

Zpět na „Tuning“