Stránka 1 z 3
pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 11 zář 2010, 22:25
od DizzX
Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 12 zář 2010, 08:29
od 89majlo96
teda vacsieho debila akym je autor som este nevidel
"Když ale takový slabý článek nahradíte „lepším“, přesunete pozici slabého článku na komponenty, které k tomu původně nebyly určeny"
Vacsiu chujovinu ako toto som este nevidel a je tam toho ovela viac
To ako ked dam lepsie sviecky, lepsi vzduchovy filter, lepsi olej, lepsie ziarovky, lepsie pneumatiky, lepsie brzdy tak sa mi pokazi nieoc ine, to je vuuuul
Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 12 zář 2010, 10:08
od black_sheep
nerikam, ze ten clanek je stoprocentni, ale blizi se to memu nazoru prevelice..
co tady pises o svickach a fitrech zni jako blbost ale jsi stoprocentne schopny vyloucit ze takova ctyrbodovka bosch nemuze odpalit zapalovaci civku? To ze ti to chvili nekde jelo neni argument.. To samy fitr - je krasny ze ho dnes vozi kazda slupka, ale prvotni plan pro ty bavlnenky jsou soutezni vozy, kde se po par zavodech stejne dela GO. Mate ale nekdo predstavu co muzou delat mikrocastice prachu, ktery ten lepe propustny filtr logicky pusti?
Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 12 zář 2010, 11:46
od DizzX
mno ten filtr filtruje uplne stejne jako papirak.... ale de o to ze se taky o nej musis starat
co sem cet je k tomu "impregnaci olej" - ten zamezuje tomu aby se dostavali castice do motoru
pouzijes ho malo -> prach do motoru
pouzijes ho hodne -> olej....
vyber si
Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 12 zář 2010, 13:04
od Accentdevil
89majlo96 píše:
"Když ale takový slabý článek nahradíte „lepším“, přesunete pozici slabého článku na komponenty, které k tomu původně nebyly určeny"
Vyjadril to docela presne podle me, veci jako gumy a brzdy je trochu neco jineho, zrovna o tech brzdach tam psal neco v tom smyslu ze to chape, u tech brzd nebo gum je to jen k lepsimu, tema nic nezkazis, ale treba chipovani atd nebo cokoliv cim dostanes vykon hodne nahoru, tak musis pocitat s x vecma okolo jako je polosa, ty brzdy atd prave proto ze na to ty soucasti nejsou delany..
Me se libi ten clanek, nejsem proti tuningu, at si kazdej se svym autem dela co chce
Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 12 zář 2010, 13:08
od Hardcam
Pokud je to ten Jirka Cervenka, kteryho myslim, tak jsme skorosousedi. Pro nejaky casopis testuje auta, jen nevim, pro ktery. Cely se mi to cist nechce, protoze jsou to zcela a presne mireny clanky a takovy me nebavi. Nicmene, co jsem cetl, tak s tim se da souhlasit. Je fakt, ze SK/CZ tuning je naprosto mimo realitu a neda se na to koukat. Srazy jsou nuda, nuda, nuda, jenom tovarna na prachy ze vstupnyho.
Vice je nekdy mene. Casto staci jen pekny kola a je z toho jiny auto...
Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 12 zář 2010, 13:34
od black_sheep
pak se divte ze jsem takovy precitlively na tuning
jinak toho cervenku jsem cetl v autocaru (carautu) a myslim ze psal na autoweb? nejsem si ted jisty a nechce se mi to hledat
Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 12 zář 2010, 13:47
od -JxD-
podle mě jen hodně subjektivní článek....očividně zaujatej člověk
jasně, že nemám rád tesco-tuning a fabie HTP s tolika laminátu, že by se z toho dalo udělat několik lodí, ALE pokud se to vezme decentně, tak myslim že vzhled se dá zlepšit.
A to samý s jízdníma vlastnostma....když je to s mírou, tak v pohodě...
(+ teda samozřejmě nic nemám proti těm, který auto překopaj od základu (kovaný věci do motoru atd))
Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 12 zář 2010, 14:22
od alarm
Je to niečo podobné ,ako som napísal v inom vlákne- vzrast výkonu motora sa musí niekde prejaviť na životnosti iných súčiastok. Jedná sa o cyklické namáhanie, kde medza únavy a deštrukcie materiálu je vypočítavaná na predpokladaný počet cyklov a predpokladanú záťaž. Ak sa zmenia podmienky, mení sa výsledok...
Ako príklad uvediem testovanie závory:
Pri prvej skúške sa zlomilo rameno- takže sa použil iný- pevnejší profil ...
Pri druhej skúške rameno vydržalo, ohol sa nosný hriadeľ. Použil sa väčší priemer.
Pri tretej skúške sa skrútila celá nosná konštrukcia.
Takže , čo je lepšie? vymeniť po náraze rameno , alebo celú závoru?(rameno a prevodovka schytali takú šupu, že už nikdy nebudú v poriadku)
Ale s tými "garážnikmi" ma nasral
Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 12 zář 2010, 19:01
od Yurii
Noo, co k tomu článku říct, už je to nějákej ten pátek co se o něm mluvilo na TF a musim říct že pán je sice zaujatej magor ale má pravdu
Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 13 zář 2010, 12:46
od 89majlo96
je jasne ze ked sa v motore vymeni napriklad ostra vacka tak sa znizi zivotnost ostatnych casti motora. Ale nie ked sa vymeni nejaka banalita, napriklad kable od sviecok a podobne veci.
Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 13 zář 2010, 13:48
od Mexican
89majlo96 píše:je jasne ze ked sa v motore vymeni napriklad ostra vacka tak sa znizi zivotnost ostatnych casti motora. Ale nie ked sa vymeni nejaka banalita, napriklad kable od sviecok a podobne veci.
menit kable od sviecok nie je tunnig.. autor mal viacmenej snahu hovorit o veciach zasadnejsich. priklad
chiptunning - zvysenim motora je vyrazne viac namahana spojka
ina sirka diskov/ine ET - vacsia zataz na zavesenie a loziska
vzduchovy filter - prietok vzduchu je iny ako je naprogramovana RJ a cidla
atd, atd
s tym panom plne suhlasim... stracat cas a tisice korun kdeakymi blbostami.. pekny konicek. Nech si robi co chce, mne osobne to nevadi.. ale ak sa borcovi odtrhne doska na zehlenie (super duper zadny spojler) a trafi mi auto, je to uz zasadny problem. Alebo ak si niekto zbastli HIDky a raz za mesiac po tme ide za Marenou do susednej obce a zhodou nahod mi bude svietit do zrkadiel alebo priamo do drzky. Dakujem pekne za taky tuning
Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 13 zář 2010, 14:07
od 89majlo96
teraz su akoze vsetci tuneri nesikovny tuzeri ? Dost z nich ma s autami vacsie skusenosti ako mi tu vsetci dokopy a vedia aj robit svoju robotu. A ked chcu navysovat vykon tak nech si navysuju, je to ich auto. Neviem preco sa do toho stale montuju odporcovia tuningu. Zlata Amerika, ktora je mekkou tuningu, kde nikoho pomaly nezaujma co ma kto ake upravy a vsetko je tam v poriadku, ale tu ked sa najde tuner, uz je svet hore nohami.
Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 13 zář 2010, 14:26
od Mexican
89majlo96 píše:teraz su akoze vsetci tuneri nesikovny tuzeri ? Dost z nich ma s autami vacsie skusenosti ako mi tu vsetci dokopy a vedia aj robit svoju robotu. A ked chcu navysovat vykon tak nech si navysuju, je to ich auto. Neviem preco sa do toho stale montuju odporcovia tuningu. Zlata Amerika, ktora je mekkou tuningu, kde nikoho pomaly nezaujma co ma kto ake upravy a vsetko je tam v poriadku, ale tu ked sa najde tuner, uz je svet hore nohami.
ja neviem ako ty, ja som v amerike zil nieco vyse roka. A odjazdil (ak ratam aj minulorocnu dovolenku) asi 33 000 mil/ cca 53000km. A ver mi, ze tuning ktory obmedzuje ostatnych ucastnikov je okamzite pokutovany policiou. Americania maju auta v krvi, rodiny maju viacoro aut a medzi nimi sa najdu aj showcars. teda auta vypiplane, ktore ale nie su urcene do premavky. Zakony cestnej premavky a obmedzenia k technickej sposobilosti sa lisia od statu k statu, ale v globale su tak tvrde, ze by sa ti zakrutila hlava. Policia je prisna a nerobi jej problem ta zastavit za nesvietiace svetlo a pockat kym si ho nevymenis.
Re: pět důvodů, proč je tuning mimo....
Napsal: 15 zář 2010, 22:47
od black_sheep
Mexican píše:89majlo96 píše:teraz su akoze vsetci tuneri nesikovny tuzeri ? Dost z nich ma s autami vacsie skusenosti ako mi tu vsetci dokopy a vedia aj robit svoju robotu. A ked chcu navysovat vykon tak nech si navysuju, je to ich auto. Neviem preco sa do toho stale montuju odporcovia tuningu. Zlata Amerika, ktora je mekkou tuningu, kde nikoho pomaly nezaujma co ma kto ake upravy a vsetko je tam v poriadku, ale tu ked sa najde tuner, uz je svet hore nohami.
ja neviem ako ty, ja som v amerike zil nieco vyse roka. A odjazdil (ak ratam aj minulorocnu dovolenku) asi 33 000 mil/ cca 53000km. A ver mi, ze tuning ktory obmedzuje ostatnych ucastnikov je okamzite pokutovany policiou. Americania maju auta v krvi, rodiny maju viacoro aut a medzi nimi sa najdu aj showcars. teda auta vypiplane, ktore ale nie su urcene do premavky. Zakony cestnej premavky a obmedzenia k technickej sposobilosti sa lisia od statu k statu, ale v globale su tak tvrde, ze by sa ti zakrutila hlava. Policia je prisna a nerobi jej problem ta zastavit za nesvietiace svetlo a pockat kym si ho nevymenis.
amen.