Stránka 1 z 1

Klapání v motoru

Napsal: 14 zář 2010, 18:54
od HagenCZ
Zdravim, nevim jestli to je něco vážnýho nebo ne, ale děsí mě to. Předevčírem sem měnil olej filtr a svíčky a všechno šlapalo vpohodě. Ale dneska ráno sem nastartoval a něco tam nehorázně klape (frekvence klapání je úměrná otáčkám) a vždycky tak po cca 30s-1min to přestane jakoby nic. Nevíte někdo co by to mohlo bejt? :(
A jeste jedna vec, klape to jenom pri studenym motoru.

Re: Klapání v motoru

Napsal: 15 zář 2010, 10:52
od black_sheep
zkontroluj zda-li mas poradne nacvakany fajfky na svickovych kabelech.. moc hezky je zvuk kdyz ti v nich skace jiskra kdyz to mas blbe zacvaknuty :lol:

Re: Klapání v motoru

Napsal: 15 zář 2010, 12:44
od HagenCZ
Ty sou nacvakany dobre vsechny. Olej sem tam daval 10W-40 (A3/B3) tim by to bejt taky nemelo doufam.

Re: Klapání v motoru

Napsal: 15 zář 2010, 21:18
od Yurii
To je divný... takze je to od vymeny oleje novej zvuk jo? Teoreticky by to mohly bejt blbe serizeny vule na ventilech.... Hydroštely to eště nemá takže se to sem tam musí překalibrovat... Ale je mi divný že to začal dělat po váměně oleje z údajný 5W40 na 10W40

Re: Klapání v motoru

Napsal: 15 zář 2010, 22:44
od black_sheep
taky si myslim ze to s tim souvisi, proto jsem poznamenal ze by to mohli delat blbe zacvaknuty svickovy kabely...

Re: Klapání v motoru

Napsal: 15 zář 2010, 22:51
od Yurii
No svíčkový kabely dělaj uplně jinej zvuk... :) Proti rozhašenejm ventilům to je prd ;)

Re: Klapání v motoru

Napsal: 16 zář 2010, 10:21
od HagenCZ
Je to po vymene oleje, ale ten byl vymenenej v nedeli a vsechno bylo dobry pres den, ale rano v pondeli uz to zacalo klapat no. Podle toho zvuku si taky myslim ze to bude ventilama, ale nechapu proc kdyz sem prechazel z 5w40 na 10w40, to kdyby to bylo obracene tak to je pochopitelny spis ne? :?: Na druhou stranu to dela jak kdy, kdyz rano startuju s ledovym motorem tak to klape tak 20s a dalsi starty pres den vubec nebo jenom par sekund.

Re: Klapání v motoru

Napsal: 16 zář 2010, 11:53
od black_sheep
nojo tak vypada fakt na ventily.. to je divny, teda.. a mas puvodni motor? nemuzes tam mit novejsi z accenta?

Re: Klapání v motoru

Napsal: 16 zář 2010, 12:14
od Yurii
No je fakt že má myslim už elektronický zapalování bez rozdělovače ale ve zbytku motoru by snad neměl bejt rozdíl, jen v tý elektronice. :-k

Re: Klapání v motoru

Napsal: 16 zář 2010, 12:15
od black_sheep
nemaj accenty uz hydrostely? 8) to by se dalo vykoukat v manualech, kdybych nebyl neloch... :lol:

Re: Klapání v motoru

Napsal: 16 zář 2010, 12:21
od Yurii
Podle men je tam originální motor... a ani v manuálu z roku 95 se o hydroštelech nic nepíše. :( I když podle všeho to na hydroštely ukazuje :(

Re: Klapání v motoru

Napsal: 16 zář 2010, 12:33
od black_sheep
tak jsem nebyl linej a podival se... opravdu ty novejsi accenty maj puvodni G4EK ale postupne pribiraj novinky a od roku 1995 maj hydrostely, stejne tak jako original scoupe motor!!! (info z hmaservice)

Re: Klapání v motoru

Napsal: 16 zář 2010, 12:45
od HagenCZ
Tak jsem se ted ptal puvodniho majitele a ten motor co tam mam hydrostely ma, prej pomuze kdyz tam dam misto 10w40 zpet 5w40. Coz se mi teda moc nechce, takze co kdyz necham 10w40 a hold mi to bude za studena tech 10tiskm klapat?
Tady prihazuju obrazek motoru http://img442.imageshack.us/img442/1589/p1242160910.jpg

Re: Klapání v motoru

Napsal: 16 zář 2010, 13:26
od black_sheep
no to teda nevim co s tim, resp. proc zacali klapat kdyz jsi presel na jiny typ oleje. melo by vazne pomoct tam vratit puvodni olej :/ ale ve finale je teda jasny ze za to muzou hydrostely..