Stránka 1 z 1

Odlehčení

Napsal: 17 kvě 2006, 15:17
od xmrak
Kdo ví kde je něco přebytečného, nejlépe těžké věci tak sem s poznatky. Včera jsem přišel že ve spodním krytu na volant je tvrzený polystyrén a pod ním je docela těžky ocelový plát ... Jestli to fungovalo jako ochrana před zloději, tak je docela ubohá, ten kryt drží na třech šroubkách ...

Napsal: 19 kvě 2006, 21:22
od Franta
A co takhle jiná teorie :
Vojáci používají neprústřelné vesty, kdo zná jejich konstrukci ví, že na hrudi je vložena výměnná pancéřová vložka - jiná pro ochranu před pistolí zblízka, jiná pro ochranu před samopalem a útočnou karabinou a jiná pro ochranu před zásahem z kulometu.....
Co když ten ocelový plát má podobně ochránit tvoje nohy před možným zásahem nějakým zlomeným prvkem kastle v případě čelního nárazu atd..
Třeba při nárazovkach zjistili možnost že se něco...... a proto tam jednoduše dali ochranný plech.
Ale jak s oblibou tvrdím ,,proti gustu žádný dišputát,, za pár let budou doktoři schopni ti přioperovat i nové koule, takže ten plech múžeš považovat za zbytečný a v klídku ho demontnout.. :lol:

Napsal: 22 kvě 2006, 08:02
od xmrak
-> Franta

Mě stačí ty vlastní ... koule

No tem plyšek je nějakých 10x10 cm z milimetroveho plechu a je přesně pod spínačkou. Tak nevím....

Napsal: 22 kvě 2006, 10:59
od mylys
xmrak: Nevim sice jak se odlehcuji napr soutezni auta, ale s "pliskem" tomu moc nedas. Vytahni rezervu, hever, zadni sedacky, koberce, vyplne dveri atd. Mohl bys treba jeste bocni a zadni sklo nahradit plastem apod.
Stejne nevim k cemu ti to bude, pokud chces aby ti to lip jelo a mas chut, naladu a dost penez, zkus radsi pouvazovat nad tim, ze bys treba namontoval do motoru kompresor. S jednim takovym, i kdyz konstrukcne trochu starsim, maloobsahovym autickem s kompresorem jsem jezdil a vim co to dokaze. Je fakt, ze tam byl kompresor primo z fabriky . . .

Napsal: 22 kvě 2006, 14:35
od xmrak
já nemám na mysli takovéto závodní odlehčování. Mě jenom zarazilo k čemu to tam je... podle mě zbytečné .. ale korejci proto maj určitě vysvětlení. Taky jsem jezdil z kompresorem : Daihatsu charade 1.0gtti
700 kilo a 120 koni v turbu .... docela utahanej tříválec.

Na sprintu pokořil vw golf IV 1.8gti :D