Stránka 1 z 2
Dorazy na zadek u Accenta
Napsal: 19 kvě 2006, 11:15
od Jirka
Stalo se to, čeho jsem se bál. Přezul jsem na širší gumy a pokud zatížím auto, tak gumama škrtám o lem blatníku. On je zadek Accenta celkově měkej, tak by mě zajímalo, zda to někdo řešil nebo ví jak to vyřešit. Nechat udělat dorazy, ale jak? Kam je dát? Nebo ubrat kousek toho lemu na spodní straně?? Stejně je jen od toho aby reznul. Jsem z toho trochu zoufalej, protože za měsíc a půl pojedu na dovolenou a to bych nedojel nikam.. Za každou radu děkuji.
Napsal: 19 kvě 2006, 11:47
od Felotron
no.... taky jsem si vsiml,ze pradny accent je nizko.... nalozenej 5 lidma a batohama....hmmmm peklne snizena kara..
Ciste teoreticky by to asi chtelo tvrdsi pruziny. Ovsem otazka je, jak se to pak bude chovat a co na to reknou po 100 km zada...
Moznost je i vytahnout lemy, ale jak to pak bude vypadat,cona to soudruzka koroze...taky nevim...
Kdyz to co je zahly vyriznes, tak zas bude blatnik nachylnejsi na deformace.... uz tak je ten accent jak maslo
Napsal: 19 kvě 2006, 12:08
od Jirka
Trochu jsem pátral a existujou takový gumový válečky co se navlečou na tlumič.. Nevíte někdo jakej průměr má tlumič v pístu??
Napsal: 19 kvě 2006, 12:41
od RadekCB
Jirko nestraš
Tos mi zase nasadil brouka do hlavy.
Napsal: 19 kvě 2006, 13:10
od ryba
ty dorazy bych bral i u lantry:) Ale s tim rezanim lemu se neukvapuj. Jsou tam kvuli odrazeni vody zpet do blatniku, pak by ti to strikalo vsude jak od liazky
Napsal: 19 kvě 2006, 13:22
od Hardcam
Jirka: na S120 jsem sehnal gumovy podlozky do per velmi snadno, ale jestli neco takovyho existuje i na accenta, to nevim..to, co mas ted se mi stavalo taky, ale nebylo to gumama, ale sirkou disku, tu jsem mel 7, ted uz mam 6,5 a je to ok...z nabizenych variant bych asi ubral ten lem.
Napsal: 19 kvě 2006, 19:39
od Hanz
Jirka1:
Lemy se nechají zahnout - jsou na to ohýbačky, který se připevní na šrouby místo kola a postupně s nima lem "zažehlíš" k blatníku. Koukni na tunerský sajtny, tam bude určitě něco k mání.
Napsal: 19 kvě 2006, 19:54
od Franta
Hmmm, hmmm, anebo tradiční řešení, které se používalo na starých stovkácha a stodvacítkách.... do zadních vinutých pružin vložit tenisové míčky. Obvykle stačí tam vrazit po jednom kousku. Speciálně se tahle technologie používala při jízdě na dovču..
Napsal: 20 kvě 2006, 10:15
od Jirka
Díky za rady, do lemů se mi fakt nechce, tenisáky jsme používali kdysi na žigulovi, trohu harcore řešení, takže pokud jsou dorazy, který jsem vyhlídnul na netu z gumy, jdu do nich. Vyrábí totiž průměru 13,21,22,25 mm. Jak jsem tak čekal, že zas Hyundai bude něco extra, tak zadní tlumiče mají průměr 18 mm. Koupím pr. 13 mm a převrtám na 18..
Za cenu 350kč je 8 ks dorazů po výšce 1 cm, takže jde udělat max 4 cm a to musí stačit.
Tady máte odkaz na
Receland dorazy
Až to bude, napíšu výsledek
Napsal: 20 kvě 2006, 10:24
od Jirka
Tak už jsem je našel za 300
Firma z Liberce
Napsal: 28 kvě 2006, 10:34
od Jirka
Tak a je hotovo. Nakonec jsem objednal průměr 21, bylo mi řečeno, že to nevadí když to je o 3 mm víc. Na autě jsou nandaný maximálně za půl hodiny, stačí nadzvednou prachovku a křížem je tam postupně pod ní poskládat. Stačí heverem zvednout auto a navléct. Kola se sundavat nemusí.
Dal jsem rovnou všechny 4cm na výšku a je to asi přesně akorát. První mini zátěžovej test ukázal, že to bude nejspíš O.K.
Jinak abych někoho nestrašil, když jsem měl 185/60R14 ET35 kola sedly nádherně do blatníků bez škrtání
Tenhle problém nastal při 195/55R14 ET35
Napsal: 28 kvě 2006, 17:51
od Farmář
Jiří je dobré,ale dodržet obvod kola...
pokud ovšem tento problém neřešíš
jen pro zajímavost:
175/70/R13
185/60/R14
195/50/R15
215/40/R16
245/30/R17
...atd....
si to můžeš vyzkoušet
zde
PS: jinak,pěkná slečna na tom obalu
Napsal: 28 kvě 2006, 19:09
od Jirka
Já mám ale dobrej obvod kola...
Napsal: 28 kvě 2006, 20:23
od Farmář
aha...tak to potom ju
Napsal: 29 kvě 2006, 08:23
od ryba
parada, zkusim