Stránka 1 z 2
PRODEJCI NÁS SLEDUJÍ...
Napsal: 23 led 2008, 17:56
od 1162
Věřte nevěřte ale volali mi od Dealera Hyundai Domanský. Že prej mi něco zlobí na autě tak ať s tím dojedu. Tak nevím, buď nás sledují na tomto fóru nebo na moje.auto.cz
Každopádně paní měla dobré info jak o tom co tupíšu tak naprosto věděla kdo jsem a komu zavolat......
Špionáž se prostě nezapře
Ale mají u mě velké plus ač nevím zda je k tomu dokopal šéf či Hyundai, nebo se tak zajímají o ty stávající.....no odvověď je na každém z Vás.
Napsal: 23 led 2008, 18:02
od black_sheep
tak to cumim! a kdo opravi muj pekac?
Napsal: 23 led 2008, 18:10
od 1162
black_sheep píše:tak to cumim! a kdo opravi muj pekac?
Dotyčný práskač se sám přiznal.....takže nás opravdu sledují
Tvůj pekáč ? No jestli jsi hezká mladá holka tak s tím pekáčem něco uděláme
Taky koukám že jsi z Nového Boru. Tam jsem takřka vyrůstal. Tedy spíše v Chotivicíh. Ale v Boru jsem byl každý den. No a před dvěma lety mi utekla holka s frajerem z Boru. Takže jestli jsi to ty tak doufám že se ti ten pekáč rozloží
Ale on jí stejně pak kopl do řitky takže došlo na má slova.....ach jak mám tuhle větu rád
Napsal: 23 led 2008, 19:40
od HCD
1162 píše:black_sheep píše:tak to cumim! a kdo opravi muj pekac?
Dotyčný práskač se sám přiznal.....takže nás opravdu sledují
Tvůj pekáč ? No jestli jsi hezká mladá holka tak s tím pekáčem něco uděláme
Taky koukám že jsi z Nového Boru. Tam jsem takřka vyrůstal. Tedy spíše v Chotivicíh. Ale v Boru jsem byl každý den. No a před dvěma lety mi utekla holka s frajerem z Boru. Takže jestli jsi to ty tak doufám že se ti ten pekáč rozloží
Ale on jí stejně pak kopl do řitky takže došlo na má slova.....ach jak mám tuhle větu rád
Treba ji nekopl do ritky ale do toho pekace:D A ted je rozbitej:D
Napsal: 23 led 2008, 19:42
od zdenek76
možná je to běžná svolávačka, tak jako u novýho SantaFe všem dotahují šroub na kompresoru klimatizace
Napsal: 23 led 2008, 20:00
od black_sheep
1162 píše:black_sheep píše:tak to cumim! a kdo opravi muj pekac?
Dotyčný práskač se sám přiznal.....takže nás opravdu sledují
Tvůj pekáč ? No jestli jsi hezká mladá holka tak s tím pekáčem něco uděláme
Taky koukám že jsi z Nového Boru. Tam jsem takřka vyrůstal. Tedy spíše v Chotivicíh. Ale v Boru jsem byl každý den. No a před dvěma lety mi utekla holka s frajerem z Boru. Takže jestli jsi to ty tak doufám že se ti ten pekáč rozloží
Ale on jí stejně pak kopl do řitky takže došlo na má slova.....ach jak mám tuhle větu rád
no ja Ti nevim, cece... ale o zadnym prazakovi, bo chotovicakovi mi mlada, ani zadna ex nic nerikala
a krasavice zrovna nejsem, to te zklamu, ikdyz uz ti to asi z predchoziho kontextu doslo ze na 96% nejsem
takze mam asi smulu s tema opravama, co?
Napsal: 23 led 2008, 20:34
od antek
Dotyčný práskač se sám přiznal.....takže nás opravdu sledují
Předem varován,lére vyzbrojen.
Napsal: 23 led 2008, 21:10
od 1162
antek píše:Dotyčný práskač se sám přiznal.....takže nás opravdu sledují
Předem varován,lére vyzbrojen.
Musíme mu dát trochu šanci. Ale neřeknu Vám kdo to je.....bude zajímavé když tu s námi bude diskutovat někdo z Hyundaje ne
Napsal: 23 led 2008, 21:51
od peter1205
Myslím, že je pozitívne, keď v servisoch vedia o našich problémoch a vedia na ne reagovať tak, aby sme boli maximálne spokojní. Mohlo by to fungovať automaticky pri pravidelných prehliadkach, keď by skontrolovali aj výskyt popisovaných nedostatkov. Každého z nás by to potešilo, pretože služby predávajúceho sa nekončia predajom vozidla.
Hyundai zaznamenal v roku 2007 značný nárast predaja oproti predchádzajúcemu roku a to isté sa očakáva aj v 2008. Ak však bude veľa tých, ktorí budú nespokojní a budú svoju nespokojnosť vyjadrovať na tomto fóre, ich plány sa nenaplnia.
Napsal: 24 led 2008, 08:29
od celloo
no, este keby nas tak sledovali aj predajcovia/servisy zo Slavenska, to by nam bolo hej..
Napsal: 24 led 2008, 18:30
od Tomikp
Když mi v autě něco zlobí tak proč si o to v servisu neříct že. Myslet si že někdo sleduje co tu kdo píše, vede si databázi a při návštěvě servisu s tim vyrukuje, to už je trochu scifi. Pak už není daleko k tomu, aby dotyčnou osobu začala honit ve snu polednice a černý koně
.
Napsal: 27 led 2008, 08:27
od CzechJoker
Tomikp píše:Když mi v autě něco zlobí tak proč si o to v servisu neříct že...
To je ideální stav. Druhá varianta je, že ti prodejce suše oznámí, že se na tomto fóru píší bludy a žádné tebou popisované závady neexistují. To je moje zkušenost a už se těším na garančku
Napsal: 27 led 2008, 08:34
od milosh
No neni to poprve, tak pred rokem mi psal taky jeden ze nekdo kritizoval jejich servis a ze oni s tim nesouhlasi atd.... (samozrejme)
A na
www.daewooclub.com mem prvnim projektu, sledoval majitel servisu sveho zamestnance co a kde tam pise, to uz je moc myslim !!!!
Napsal: 27 led 2008, 22:05
od ivan
Pamatuji tu případ já automechanik butovice
a již se tu neukázal
Proč asi, lidi mu tady položili pár otázek a utekl jak malej kluk
Takže se nemůžou divit Ale to je i u jiných značek né jen u Hyundaie
Napsal: 27 led 2008, 22:28
od Tomikp
CzechJoker píše:Tomikp píše:Když mi v autě něco zlobí tak proč si o to v servisu neříct že...
To je ideální stav. Druhá varianta je, že ti prodejce suše oznámí, že se na tomto fóru píší bludy a žádné tebou popisované závady neexistují. To je moje zkušenost a už se těším na garančku
Tak v tom nevidim zvláštní problém, prodejce toho dokáže namluvit.