UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI!!!
Napsal: 22 říj 2010, 08:30
V létě se o můj zbrusu nový i30 otřel pneumatikami kamion a pomačkal mi zadní levý blatník. viz foto.
Policajti vyšetřili, že viník je řidič kamionu, oprava tedy hrazena z jeho povinného ručení.
V servise jsem se dozvěděl, že to je ny výměnu celého boku (je to jeden díl v kuse) a že to bude trvat tak 7-10 dní.
Už je to víc jak DVA MĚSÍCE a stále jezdím v pomačkané popelnici.
Tomu říkám poprodejní péče o zákazníka
Prý fabrika v Koreji (nebo v Žilině?) nestíhá vyrábět. Díl je objednaný ale bez termínu dodání. Už mi rezivějí plechy a vypadá to dost hnusně na to, že je to nové auto.
Kdo s tím má zkušenosti, kdo umí poradit nebo někde zatlačit???????
vždyť to je hrozná úroveň