Stránka 1 z 1

Kolísání otáček a škubání

Napsal: 24 říj 2010, 13:50
od RODRIGO
Zdravím všechny majitele Sonátek, vyskytl se problém na to že sonáta kolísá v otáčkách jsem si už zvykl ale teď začala i poškubávat hned vysvětlím problém : Sonátu nastartuji bez problému nechám chviličku proběhnout volnoběh drží když zapnu světla začně kolísat a nakonec 100 otaček ztratí dál zapnu klimu padne o dalších 200 otáček a nakonec ve volnoběhu drží sotva 600 otáček nejdříve mi připadá že se to snaží vyrovnat ale nepodaří se jí to, nechce se jí ani jet ale nejhorší je teď problém že do 2000 otáček škube ať to má plynu kolik chce při příjezdu na křižovatku na dvojku točí přes 1500 otáček škube jako blázen nikdy nedělala nad 2000 otáček a při plném zahřátí motoru škubání trochu ustane kolísání se také nepatrně zlepší při volnoběhu. Prosím poraďte co Vás napadá. Předěm všem díky !!!

Re: Kolísání otáček a škubání

Napsal: 24 říj 2010, 23:01
od Hujer
Probity zapalovaci kabel od svicky!

Re: Kolísání otáček a škubání

Napsal: 25 říj 2010, 00:40
od black_sheep
v noci v uplny tme pak lze pozorovat vyboje jak se plazej po kabelu nebo skacou na okolni kovovy casti motoru... mrkni na to.

Re: Kolísání otáček a škubání

Napsal: 26 říj 2010, 23:03
od RODRIGO
Předem díky za rady skusím na to mrknout ale bude to asi ono protože jede to tak že jako by tomu nějakej válec občasně vynechával to kolísání jsem tu vyčetl že to bude možná krokový motorek.

Re: Kolísání otáček a škubání

Napsal: 27 říj 2010, 01:39
od David PLEVA
Měl jsem na Sonatě ´96 ten samý problém. Po výměně kabelů a svíček vše v pohodě. Kabely i svíčky jsem si koupil v :hyu: servisu a doma vyměnil.

Re: Kolísání otáček a škubání

Napsal: 28 říj 2010, 22:57
od RODRIGO
Zdravím, tak jsem dnes vypozoroval další symptom svíčky jsem vyměnil kabely zatím ne ale to škubání dělá už pouze do 2000 otáček a dá se říct furt nad ty 2000 naprosto bez problému ale do těch 2000 otáček je to hrůza je to opravdu jak kdyby tomu nějakej válec vynechaval hrůza prostě. :(

Re: Kolísání otáček a škubání

Napsal: 30 říj 2010, 09:21
od cecilek
Čaues. Kdybys byl někde poblíž, tak bychom mohli zkusit vyměnit váhu vzduchu. Půjčil bych Ti mojí náhradní a vidělo by se.... Potom možná mám ještě starší lambdu sondu, tu bychom taky mohli zkusit.... :-k
Teď už jen odkud jsi abychom se na to vrhli.... :)
Já jsem z Dačic....

Re: Kolísání otáček a škubání

Napsal: 20 lis 2010, 09:07
od RODRIGO
cecilek píše:Čaues. Kdybys byl někde poblíž, tak bychom mohli zkusit vyměnit váhu vzduchu. Půjčil bych Ti mojí náhradní a vidělo by se.... Potom možná mám ještě starší lambdu sondu, tu bychom taky mohli zkusit.... :-k
Teď už jen odkud jsi abychom se na to vrhli.... :)
Já jsem z Dačic....
Zdravím, já jsem od Jindřichova Hradce.

Re: Kolísání otáček a škubání

Napsal: 20 lis 2010, 09:12
od RODRIGO
Zdravím, tak mi to včera už nedalo a tak jsem kouknul na svíčky :arrow: černý jak bota, kabely ve tmě neproblikávaj a vypozoroval jsem že mám spotřebu nějakých 18L/100km [-o< .

Re: Kolísání otáček a škubání

Napsal: 25 lis 2010, 20:51
od cecilek
Zdravím, tak jestli budete chtít, tak to můžeme provézt. Tu váhu bych mohl dovézt přímo do Hradce... Jezdím tudy každý den... :mrgreen:

Re: Kolísání otáček a škubání

Napsal: 04 pro 2010, 22:07
od mirec
No potom dajte vediet ze ako to dopadlo, tiez mam podobny problem a spotrebu 18L :'(

Re: Kolísání otáček a škubání

Napsal: 05 pro 2010, 09:52
od cecilek
Tak chlapi, řešil jsem přoblém s kolísáním otáček na volnoběhu. Když jsem nastartoval, vyběhly otáčky na dvaapůl tisíce a pomalu klasaly při zahřívání, ale najednou začalo kolísání z tisíce na patnáctset... a furt dokola. Bylo to hustý, vyměnil jsem váhu vzduchu, trochu lepší, jen v jiných trochu vyšších otáčkách... Pak jsem mrknul na šroubek, co seřizuje volnoběh a byl úplně vytočenej nahoru. Tak jsem začal se snižování otaček a normálně to pomohlo. Volnoběh jsem už na teplém autě nastavil na osmset a zase vše, jak má být...
Mrkněte, jestli to štelování volnoběhu nedělá neplechu i u vás.... Zdar chlapi....

Re: Kolísání otáček a škubání

Napsal: 15 pro 2010, 21:37
od RODRIGO
Zdravím, tak pánové - Hujer a black_sheep všechna čest před Vámi byl to probitý kabel. Nejdříve jsem si půjčil kabely od kamaráda a dělalo to pořád potom mi to nedalo a koupil jsem nové a ono to neškube a po dlouhém zkoumání jsem ho našel a kámošovi jsem volal ať je vyhodí že je má taky probitý. Ještě jednou Vám mockrát děkuji !!! =D> =D> =D> Teď ještě vyřešit kontrolku na rezervu :x . Žárovka je ok dostanu se nějakým normálním způsobem k plováku na rezervu ?

Re: Kolísání otáček a škubání

Napsal: 15 pro 2010, 23:09
od Kony5
jaký máš model Y2 a Y3 zespodu na zadní straně nádrže (ve směru jízdy) ..tuším 3 šroubky...jsou tám 2 kulate otvory ten menší je plovák..poznáš to taky že k němu vedou drátky s jackem..ta druhá zátka je palivovy čerpadlo...

Re: Kolísání otáček a škubání

Napsal: 22 pro 2010, 20:53
od cecilek
Stejně musíš nádrž aspoň o patnáct čísel položit níž, aby ses tam k tomu dostal. Nádrž drží dva železný pásy. Každý pás je připevněný matkou, která je na velmi dlouhým zapuštěným šroubu. Musel jsem si udělat takový udělátko, abych vůbec na tu matku dosáhl.... Je to matka na klíč devatenáct. Možná, kdybys měl dlouhý nástavec, něco, jako svíčák, ale devatenáctku, tak bys to určitě povolil... Zatím zdar a dej vědět co a jak. Hlavně si neurvi železnou trubičku, co vede od benzínovýho čerpadla. Bývá hodně narezlá.... Třeba jí neukroutíš, jako já... :-) Nešla povolit svniňa....