Stránka 1 z 2

Lantra J2 -Typ motoru

Napsal: 22 kvě 2006, 08:37
od kokroff
Ahoj vsichni,
chtel bych se zeptat, kdo ma tento typ Lantry, existuji typy motoru
G4DR a G4GR lisi se vykonem.Muzete sem napsat kolik mate kdo kW?
Myslim totiz ze to mam napsane spatne v technicaku, mam G4GR a mam napsany vykon 83,5kW/6100ot a myslim ze tyto udaje ma mit G4DR...
Diky za odpovedi...

Napsal: 22 kvě 2006, 11:08
od Hardcam
G4GFX - 102kW

Napsal: 22 kvě 2006, 15:46
od Mates
Čauky já mám G4GR a mám 84 kW.

Napsal: 22 kvě 2006, 16:33
od honzik
G4GF 102KW v 6000

Napsal: 23 kvě 2006, 07:38
od ryba
G4DJ 63kW/5500:))) Kokroff - to bude asi ta nemecka verze, jak kdysi popisoval rade622, neocesana verze ma 84, ocesana nemecka 66kW

Napsal: 23 kvě 2006, 08:33
od Hardcam
to uz mame u dvoulitru G4GF a G4GFX...
uprimne nevim, kde vzal rade622 ocesanou verzi rovna pro Nemecko, v Nemecku jezdi 84kW mraky od roku 92 az po 2000...kazdopadne tech 66kW tam jezdi dost malo a je to videt i na nabidce ojetin...

Napsal: 23 kvě 2006, 08:43
od jelensoft
Mam na sve Lantre 1,6 16V rv 1996 motor G4GR, ktery je uškrceny v sani vlozenou duralovou destickou s mensim otvorem na vykon 66kW. Po jejim vyndani ma motor mit vykon 84kW (nezkousel jsem to). V Nemecku se to delalo kvuli nizsi cene pojisteni.

lantra

Napsal: 23 kvě 2006, 11:58
od rade622
Kde by vzal, dovezl si ji! G4GR 63 kw dle techničáku, duralová vložka s otvorem v sání. A myslím to upřímně.
Rade622

Napsal: 23 kvě 2006, 13:40
od Hardcam
rade62: tak 63 nebo 66kw? Jen me zajima, kde jste vzali, ze je to verze urcena zrovna a jen pro Nemecko? Takze vsichni maj 84kW a zrovna Nemci si daj 66kW a jeste kvuli ruceni..no nevim.

Napsal: 23 kvě 2006, 14:33
od Lukino
Němci také škrtili Accenty ze 63 kW na 55 kW stejný způsobem.
Zdroj info: jeden za majitelů KŠV Group s.r.o. (servis a prodejce Hyundai) Chomutov - vozí auta z Němec.

pro Hardcam

Napsal: 23 kvě 2006, 16:24
od rade622
Pro tvůj klid jsem hned po příchodu z práce vyhledal techničák a je tam napsané : K66/6000. Takže 66 kW při 6000 ot. Originál němec.A myslím to upřímně.
Rade622

Napsal: 23 kvě 2006, 16:39
od mackoj
Je to skutečně tak a už se to tu někde psalo, a je tady i fotka toho distriktoru, němci ho skutečně vkládají do sání aby snížili výkon a platili menší pojištění motor G4GR má 84kw a po vložení distriktoru 66kw, podívám se po té stránce a vložím odkaz. Našel jsem to takže řešení i pro bezvěrce a pochybovače je zde
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=593

distriktor

Napsal: 23 kvě 2006, 17:11
od rade622
Jo ale to je to ode mne, není jiný zdroj, který by to potvrdil? Třeba ceník německé pojišťovny s kW? Jinak motor a vše kolem je stejné pro obě verze výkonu podle katalogu náhr. dílů, nemám ověřenu říď. jednotku, v tom se ani servis nevyzná.
Rade622

Napsal: 23 kvě 2006, 18:00
od mackoj
Pro mě je to jednoznačné , A kdo nevěří ať si zkusí ucpat filtr. Já hlupák si dodnes myslel, že sportovní filtry se dělaj kvůli lepšímu proudění vzduchu a tedy zvýšení výkonu, ale podle toho co tady čtu si to myslím jen já - ty a pár lidí na druhém konci světa :idea:

Napsal: 23 kvě 2006, 19:06
od Hardcam
mackoj: sportovni filtr uz jsem davno vyndal, po tom, co se rozletel:)
rade622: pojistovny chapu, tohle jsem si nasel...takze se jedna o upravy prodejcu v Nemecku?