Zdravim, som tu novy. Mam moznost kupit od svokra sonatu rv.2003 2,7 V6. najazdene +180000 km, prviavidelne servisovana za dobru cenu (asi zadara ). Obavam sa vsak spotreby,preto rozmyslam nad LPG, navratnost som pocital na 19 mesiacov, budem jazdit 70% mesto a po vikendoch dlhsie trasy.
Presiel som si forum ale rad by som sa Vas opytal:
1. ma niekto skusenosti s tymto motorom na LPG? (spotreba, chod,...)
2. s akymi opravami treba ratat pri 180000 km (loziska, sviecky...)? oplati sa vobec tam davat LPG?
3. ake sú typicke vady tychto aut s danym motorom - na co si dat pozor a s cim pocitat na servis?
Vopred dakujem za rady a verim ze sa stanem aj ja spokojnym positive
LPG do 2,7 V6
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
- Reklama
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG do 2,7 V6
stačí mrknout o pár řádků níž, tam se LPG řešilo - (můj názor jednoznačně ano, ikdyž by mě hodně lidí tady za to skoro ukamenovalo , ale kvalitní systém (jedině prins nebo brc, jiný bych neriskoval)
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=11&t=19082
k tomu servisu, ve 180tis by se měly dělat rozvody se vším všudy (desítka u známýho mechanika) , svíčky taky, olej, filtry,... taková hranice kdy se mění všechno, mě to taky brzo čeká navíc to bývá skoro hranice pro ložiska, auto je přeci dost těžký (záleží jak s autem jezdil a jak bylo naložený což je taky takových 12tis) a dost možná budou na kraji životnosti brzdy, jak obložení tak kotouče což by taky nějakou tisícovku stálo. To možná bude jeden z hlavních důvodů prodeje? Neřikám že to auto musí být špatný, jenom musíš počítat se vstupní investicí cca 20-30k. Ale pokud je po motorové stránce vpořádku a dá rozumnou cenu, tak věřím že budeš se Sonatou velmi spokojen
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=11&t=19082
k tomu servisu, ve 180tis by se měly dělat rozvody se vším všudy (desítka u známýho mechanika) , svíčky taky, olej, filtry,... taková hranice kdy se mění všechno, mě to taky brzo čeká navíc to bývá skoro hranice pro ložiska, auto je přeci dost těžký (záleží jak s autem jezdil a jak bylo naložený což je taky takových 12tis) a dost možná budou na kraji životnosti brzdy, jak obložení tak kotouče což by taky nějakou tisícovku stálo. To možná bude jeden z hlavních důvodů prodeje? Neřikám že to auto musí být špatný, jenom musíš počítat se vstupní investicí cca 20-30k. Ale pokud je po motorové stránce vpořádku a dá rozumnou cenu, tak věřím že budeš se Sonatou velmi spokojen
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
- valach
- **
- Příspěvky: 297
- Registrován: 14 pro 2009, 16:42
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG do 2,7 V6
Já mám sice starší než vy ale koupil jsem ji od šváry za 30000, měla najeto 179000. Při 202000 jsem nechal vyměnit rozvody, koupil jsem svíčky, olej a filtr (to si měním sám), kosti stabilizátoru a jsem zhruba na 9000. A myslím si že bude zase na chvilku klid. Ale každopádně to za to svezení stojí. Doporučoval bych ať do toho jdeš
Sonáta 2.0 16v r.v.96 102kW
Fiat punto sporting 1.2 16v r.v.2000 6rychlostní 59kW
Škoda Fabia 1.4 Mpi r.v.2000 50kw
Fiat punto sporting 1.2 16v r.v.2000 6rychlostní 59kW
Škoda Fabia 1.4 Mpi r.v.2000 50kw