Stránka 1 z 3

Nepravidelný výpadek výkonu motoru

Napsal: 27 kvě 2006, 13:45
od Kubrt
Zdravím.
Potřebuji poradit,před časem jsem začal mít nepravidelné výpadky ve výkonu motoru.Chová se to tak že když přidám plyn při přeřazení na vteřinu to vypadá jako když ztratím výkon a hned se to chytne.Myslel jsem že je bordel v benzínu ale tím to asi není,vyměnil jsem palivový filtr a už jedu druhou nádrž Shell V-Power 95.Taky jsem do nádrže nalil přípravek na pročištění palivového systému včetně vstřikování.Jsou tam nové kabely ke svíčkám včetně svíček a vzduchového filtru.Bylo to na kontrole počítače a tam je taky vše v pořádku.Nemáte někdo podobnou zkušenost,dělá to pouze při přidání plynu ale když to budete tůrovat na místě motor ani nezakolísá.Budu muset do servisu protože já už jsem asi svojí dávku kouzel vyčerpal.Každopádně to musí být něco co je vedeno mimo kontrolu řídící jednotky.
Dík za rady Kubrt

Napsal: 27 kvě 2006, 14:00
od honzik
Tak mě napadá co voda v nadrži.Zkus tam dat VELFOBIN nabo tak nějak se to jmenuje

Napsal: 27 kvě 2006, 14:32
od Kubrt
honzik píše:Tak mě napadá co voda v nadrži.Zkus tam dat VELFOBIN nabo tak nějak se to jmenuje
To bylo první co jsem řešil,proto jsem tam dával přípravek na čištění systému.
Kubrt

Napsal: 27 kvě 2006, 15:51
od honzik
Jo to ti ale vyčistí trisky atd ale velfobin váže vodu

Napsal: 29 kvě 2006, 08:17
od ryba
tipl bych bud tu vodu (velfobin, viz vyse), nebo jeste vic elektro. Cidlo na klikove hrideli, cidlo chl. kapaliny, proste projet diagnostikou cidla. Tot muj nazor. Mel by to prozradit pristroj do diag. zasuvky, pokud ne, neznamena to, ze neni v haji.

Napsal: 29 kvě 2006, 09:56
od Kubrt
Zdravím.
Jak jsem říkal,voda to nebude.První co jsem udělal tak jsem do nádrže nalil Velfobín a potom přípravek na vyčištění palivového systému.Vyjel jsem dvě nádrže Shell V-Power,vyměnil svíčky a kabely ke svíčkám včetně palivového a vzduchového filtru.Na diagnostice jsem byl dvakrát a nic tam nenašli, musí to být něco co neni kontrolováno řídící jednotkou.Dnes jedu na vrakáč pro indukční cívku a pro čidlo co hlídá váhu vzduchu.Bohužel to budu muset dělat pokus omyl.Když to dám do servisu nebudou to dělat jinak.Cívla stojí 6500,- tak jsem zvědav.
Kubrt

Napsal: 30 kvě 2006, 20:35
od icozv
Ahoj. Mam presne ten isty problem.Prisiel si na nieco nove?? :evil:

Napsal: 30 kvě 2006, 20:41
od Rasty
A kdo ti měnil kabely ke svíčkám? Ty nebo jsi si to nechal dělat. Měl jsem doma kamaráda lantru který se chovalo přesně jak ty píšeš a když jsem na to koukal tak jsem zjistil že mu v servisu prohodily 2 kabely. Byly špatně zapojený. Dal jsem je tak jak mají být a problém byl vyřešen.

Napsal: 30 kvě 2006, 20:52
od Kubrt
icozv píše:Ahoj. Mam presne ten isty problem.Prisiel si na nieco nove?? :evil:
Zdravím.
Zítra to vezu do servisu Hyundai tak jsem zvědav.Na vrakáči jsem prohazoval jednotlivé díly,cívka,snímač otáček a pořád stejný.Taky jsem prošel všechny podtlaky a pořád stejný.Bohužel váha vzduchu na vrakáči nebyla tak tu jsem nemohl přezkoušet.Co jsem mohl to jsem vzkoušel ale bez manuálu se to dělá těžko když nevíš co jak se má chovat.Doufám že si na tu opravu nebudu muset brát úvěr.Dám vědět jak jsem dopadl.
Kubrt

Napsal: 30 kvě 2006, 20:56
od Kubrt
Rasty píše:A kdo ti měnil kabely ke svíčkám? Ty nebo jsi si to nechal dělat. Měl jsem doma kamaráda lantru který se chovalo přesně jak ty píšeš a když jsem na to koukal tak jsem zjistil že mu v servisu prohodily 2 kabely. Byly špatně zapojený. Dal jsem je tak jak mají být a problém byl vyřešen.
Zdravím
To začlo dělat ještě před výměnou kabelů,předtím to najelo min.10000 Km.Jinak měnil jsem si je já.
Kubrt

Napsal: 31 kvě 2006, 11:01
od Ladislav Kabeš
Měl jsem obdobné problémy, kdy se po přidání plynu objevovala nepravidelně tzv.díra - než auto zareagovalo. Diagnostika opakovaně bez závad. Po delší době zjistili v Brně na Herčíkové, že ve svazku elektriky má jeden kabel porušenou izolaci a je zlomený. Po výměně závada úplně zmizela.

Napsal: 31 kvě 2006, 12:12
od Kubrt
Ladislav Kabeš píše:Měl jsem obdobné problémy, kdy se po přidání plynu objevovala nepravidelně tzv.díra - než auto zareagovalo. Diagnostika opakovaně bez závad. Po delší době zjistili v Brně na Herčíkové, že ve svazku elektriky má jeden kabel porušenou izolaci a je zlomený. Po výměně závada úplně zmizela.
Zdravím.
Já jsem zvědav co mi zjistí,odpoledne to vezu do servisu.Pokud by to byl jen kabel bylo by to super ale pokud to bude něco jiné počítám že se při placení prohnu.
Kubrt
:cry:

Napsal: 31 kvě 2006, 13:12
od miltic
tak držíme palce ať je to jen ňáká prkotina mě to dělaly svíčky ale fakt to může bejt spousta jinejch věcí (fakt je nejhorší když člověk neví co s tím je)
určitě se pak ozvi jak jsi dopadl :wink: zatim čágos

Napsal: 02 čer 2006, 10:29
od Kubrt
Zdravím.
Tak zatím je to 1:0 pro auto,když jsem volal do servisu tak mi řekli že rozdělali co se dalo a nic nenašli.Závada ale bohužel přetrvává,počítám že se mi to vrátí ve stejném stavu co jsem to tam dovezl. :cry: Tak když už na to nepřišli v autorizovaném servisu tak nevím.
Kubrt

Napsal: 02 čer 2006, 10:49
od encore
řeším podobný problém....pocukávání a jkaoby mezere v plynu!nebo nevim jak lepe to popsat!! a ještě mi k tomu kolísají otáčky na volnoběh..myslím, ž to bude způsobovat stejná věc!!

Kamarád, kterýmu už prošlo pár Háček rukama mi poradil at vyčistim nějakou trysku...někde u sání nebo tak něco....máte s tím někdo zkušenosti??existuje to vůbec??

prej mu u starší lantry..tuším, že měl rok 1993, dělalo to samé a tímto to v pohodě vyřešil a vbylo to prý asi tak 20 minut práce....


za každou radu nbudu vděčnej...;-)