Scoupe III: Zrodil se "Skrblík" :-)
Napsal: 05 pro 2010, 18:59
Takže jak už nadpis jemně napověděl, ode dneška mi říká pane další Scoupe které jsem si přivezl až z dalekého Chebu
Je to Tmavě modré Scoupe LS v naprosto seriovém stavu.
Nějáké pracovní jméno ještě nemám takže prozatím bude buď Honzík (tak mu říkaly dcery bývalého majitele) nebo Modrák II...
Původně měl sloužit jako dárce orgánů (nárazníků, prahů v barvě a pár věcí z introše pro Modráka) a tažného zařízení pro Otloukánka ale asi to tak nebude, protože auto jako takové je co se koroze týče v lepším stavu než otloukánek, akorát ten fén mu chybí
Cestou do Prahy jsem na něm objevilnějáké neduhy jako:
- vadný termostat
- chybí nebo je špatné těsnění mezi katem a zbytkem výfuku
- přestalo fachčit rádyjóo
- je urvaná anténa
- neostřikujeme (asi důkladně zamrzlo)
no a pár dalších drobnůstek ale ty jsou prd
Protože bývalý majitel o auto dobře pečoval a měl ho rád, má hromadu plusů:
- perfektní podvozek, tlumiče jako nový
- rozvody mají asi 15 tisíc
- Téměř neškrábnutý nárazníky
- tažný!!!
- skoro netknutej interiér
- dva klíče i čipy od imobilizéru
- měněný lanovody ručky, a přední brzdový hadičky
No a celý autíčko mne suma sumárum stálo sedum tistíc, což je plusmínus cena kolik dostanu od pojišťovy za Modrákův rozlámanej přední nírazník
No a teď nějáké ty obrázky:
Je to Tmavě modré Scoupe LS v naprosto seriovém stavu.
Nějáké pracovní jméno ještě nemám takže prozatím bude buď Honzík (tak mu říkaly dcery bývalého majitele) nebo Modrák II...
Původně měl sloužit jako dárce orgánů (nárazníků, prahů v barvě a pár věcí z introše pro Modráka) a tažného zařízení pro Otloukánka ale asi to tak nebude, protože auto jako takové je co se koroze týče v lepším stavu než otloukánek, akorát ten fén mu chybí
Cestou do Prahy jsem na něm objevilnějáké neduhy jako:
- vadný termostat
- chybí nebo je špatné těsnění mezi katem a zbytkem výfuku
- přestalo fachčit rádyjóo
- je urvaná anténa
- neostřikujeme (asi důkladně zamrzlo)
no a pár dalších drobnůstek ale ty jsou prd
Protože bývalý majitel o auto dobře pečoval a měl ho rád, má hromadu plusů:
- perfektní podvozek, tlumiče jako nový
- rozvody mají asi 15 tisíc
- Téměř neškrábnutý nárazníky
- tažný!!!
- skoro netknutej interiér
- dva klíče i čipy od imobilizéru
- měněný lanovody ručky, a přední brzdový hadičky
No a celý autíčko mne suma sumárum stálo sedum tistíc, což je plusmínus cena kolik dostanu od pojišťovy za Modrákův rozlámanej přední nírazník
No a teď nějáké ty obrázky: