N2DRFT-red devil inside
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
- JaMiskater
- *
- Příspěvky: 31
- Registrován: 04 kvě 2010, 14:48
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N2DRFT-red devil inside
Krásná, strašně se mi na ní líběj ty kola.
Hyndai Lantra combi J2 1.8GLS 16V (94kW) r.v.96 - už jen stojí před barákem...
Re: N2DRFT-red devil inside
Tie disky sú fakt celkom zaujímavé. Kde si ich kúpil a čo stáli?
Ešte by to chcelo čierne fólie na okná, na červenej to krásne vynikne.
Ešte by to chcelo čierne fólie na okná, na červenej to krásne vynikne.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: N2DRFT-red devil inside
Krasavec, vyměnim
ROVER 75 2.5 V6 r.v.2000
Bylo:
Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
Bylo:
Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
Re: N2DRFT-red devil inside
zaplať pán bůh za krajana
Hyundai i30 1,6GDI r.v. 2013
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Re: N2DRFT-red devil inside
ale N2DRFT musí doplatiť pri výmeneales.ck píše:Krasavec, vyměnim
Kolesa krásne, tipujem buď Allesio alebo čína...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: N2DRFT-red devil inside
Tak abych odpověděl všem najednou: Kolečka jsou z Rokycan z http://www.elektrony.cz jsou to 16x7 Ronal SL2 White. Jinak černé folie mám v plánu, plus přemýšlím o snížení a namontování duplex výfuku dozadu s titanovou koncovkou od maxxinoxu a jako další je v plánu chiptuning na mám dojem 92kW, docela rozumnej chip, uměj to udělat tak že se nezmění spotřeba jen narostě výkon a krouťák půjde do nižších otáček-údajně.
PS: Jinak auto mi přijde trochu smutný jen takhle červený, takže přemýšlím buď udělat střechu bílou/černou nebo tam dát šachovnici na střechu a nebo je nějakej asymetrickej pruh při jedný straně auta, každou radu uvítám
PS: Jinak auto mi přijde trochu smutný jen takhle červený, takže přemýšlím buď udělat střechu bílou/černou nebo tam dát šachovnici na střechu a nebo je nějakej asymetrickej pruh při jedný straně auta, každou radu uvítám
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: N2DRFT-red devil inside
A nebylo lepší si koupit 1.6i s 93kW a neřešit nějaký pochybný chipování, čas, záruku,.... ?.
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: N2DRFT-red devil inside
Čo sa týka chiptuningu, tiež som o tom rozmýšľal, max. výkon dajú z 80 na 88 kW, krúťak je zaujímavejší, zo 137 na 158 NM. Cena okolo 350 €. Parametre sú porovnateľné s 1,6, ale cena za chiptunig je nižšia ako cenníková pri kúpe 1,6 oproti 1,4. Mínusom je strata záruky (mne končí o pol roka, ale asi už nebudem investovať do toho). Pri dieseli sa oplatí viac, podstatne väčší nárast parametrov.
Inak N2DRFT auto parádne, po facelifte sa mi veľmi páči i30. Jeho dizajn dozrieva... Je viac športovejší.
Inak N2DRFT auto parádne, po facelifte sa mi veľmi páči i30. Jeho dizajn dozrieva... Je viac športovejší.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: N2DRFT-red devil inside
Co tě vedlo k tomu koupit i30? Když tak vidím a čtu tak to není zrovna ideál pro tebe. To sis měl raději koupit ojetý sportovní vůz
Re: N2DRFT-red devil inside
Ano vidíš velmi správně, za stejný peníze jsem moh mít nissan 350Z lehce jetý, ale na auto jsem sám peníze neměl, tudíž mě sponzorovali rodiče a rozkaz zněl jasně: +-300 000 (stálo 320 000) a auto musí být nové. Ano víc bych holdoval třeba starší audi nebo bmw s 250k ale jak říkám, lepší nový auto za 300 000 neseženeš.
Abych odpověděl na otázku víš, proč jsem nekoupil radši 1.6 nebo případně 2.0 po delším rohodováním jsme vybrali speciální edici blue drive, zřejmě víte co to je. Vpodstatě je to verze s funkcíé ISG(idle stop and go) a s většinou prvků nejvyšší výbavy(tempomat, vyhřívaná sedadla, auto klima, sedačky kožený(napůl kůže napůl 3D síťovina. A taky jako na jedinej model se montovala 16" kola již z výroby. Jsou někde mezi prvními fotkami. No a jelikož ta 1.4 CVVT má vlastně jen o jednoho koně méňe než konkurenční renault mégane s 1.6 16V. Kterej jezdil moc dobře, tak jsem si řek, že to stačí.
Jezdím stejně víceméně většinou po městě, tudíž v rozsahu rychlostí který ve městě jsou možný případně povolený je výkon dostačující. No a jinak i30 se mi hrozně líbí designem, je to hatch velmi vhodnej pro tuning/styling, ale já nejsem nějakej mega tuner, já mám rád decentnost a performance.
Abych odpověděl na otázku víš, proč jsem nekoupil radši 1.6 nebo případně 2.0 po delším rohodováním jsme vybrali speciální edici blue drive, zřejmě víte co to je. Vpodstatě je to verze s funkcíé ISG(idle stop and go) a s většinou prvků nejvyšší výbavy(tempomat, vyhřívaná sedadla, auto klima, sedačky kožený(napůl kůže napůl 3D síťovina. A taky jako na jedinej model se montovala 16" kola již z výroby. Jsou někde mezi prvními fotkami. No a jelikož ta 1.4 CVVT má vlastně jen o jednoho koně méňe než konkurenční renault mégane s 1.6 16V. Kterej jezdil moc dobře, tak jsem si řek, že to stačí.
Jezdím stejně víceméně většinou po městě, tudíž v rozsahu rychlostí který ve městě jsou možný případně povolený je výkon dostačující. No a jinak i30 se mi hrozně líbí designem, je to hatch velmi vhodnej pro tuning/styling, ale já nejsem nějakej mega tuner, já mám rád decentnost a performance.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: N2DRFT-red devil inside
jinak brzy přidám video mý nový úpravičky, neni to nic extra, ale dlouho jsem to chtěl udělat a zřejmě tímto směrem budu i pokračovat, no nechte se překvapit, již brzy
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: N2DRFT-red devil inside
tak dám zatím ochutnávku v podobě fotky s neonem
a pak konečně jsem dá se říct zajel trochu motor, 2012 km na kontě.
a pak konečně jsem dá se říct zajel trochu motor, 2012 km na kontě.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW