Stránka 1 z 2
turbo
Napsal: 11 led 2011, 00:58
od N2DRFT
http://www.youtube.com/watch?v=6ZGJkCPM ... re=related jak je to možné? zatím mi bylo řečeno, že do benzínu hyundai turbo dát nejde, víte o tom něco?
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 07:37
od S0T0
jaj, jde prakticky všechno, je to jen o financích...
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 08:09
od Stanley
Pokud máš prachy tak můžeš vyždímat z toho tvého motoru i 500bhp
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 09:22
od 89majlo96
Korejci tam davaju vsetko mozne do tych motorov. Tusim som aj niekde videl kit turba pre i30 ale neviem kde to bolo.
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 12:25
od Mexican
bolo by to velmi zaujimave, kolko z toho dostali. AJ ked je to vlastne jedno, pretoze to v konecnom dosledku rozdrti ta zastarala automaticka prevodovka
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 12:44
od N2DRFT
no já automat nemám a takový turbíčko by mi navýšilo výkon přesně akorát kolik bych potřeboval no, zkusím ještě zjistit, jak to je
Zajímala by mě ale životnost motoru, jinak samozřejmě udělat turbo nový svody a výfukový potrubí by nebyl takovej problém, ale asi to bude složitější.
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 13:12
od Mexican
preco si si nekupil ine auto? prestavba s turbom lacnejsia ako 40 000kc nebude.. a vysledok relativne neisty. V novom aute vyrazny dovod to nerobit
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 13:13
od 89majlo96
Musel by si spravit uplne nove zvody, turbo, nove sanie, intercooler, nova riadiaca jednotka, bloow off ventil, chladic oleja turba a kopu drobnosti okolo toho. A to by ti navysilo len vykon. Zivotnost spojky, prevodovky, valcov, ventilov, vaciek, ojnice, loziska to vsetko by sa rapidne znizilo. Turbo by som dal len v pripade ze by som mal 2 motory a bolo by mi jedno keby jeden odpalim. 2. varianta : keby som prestaval cely motor od zakladu, to znamena ze by ostal len blok motora a ostatne vsetko nahradit silnejsimi dielmi. 3. varianta : keby som mal starsie auto ako je rok vyroby 2000, pretoze motory sa robili robustnejsie a viac predimenzovane, cize vydrzia vacsiu zataz na aku boli navrhnute.
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 13:27
od N2DRFT
no proč nová řídící jednotka? stačil oby přece přeprogramovat stávající. JInak ano svody výfukový potrubí intercooler ale BOV taky neni potřeba, popřípadě wastegate, BOV se používá na zvýšení výkonu turba, aby se turbínka tak nehřála a aby se nebrzdila.
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 13:33
od Hardcam
Jedna vec je mit vykon, druha vec je udrzet auto na silnici. Takze bych zacal podvozkem a brzdama, respektive nezacal, protoze bych se takovy instalace bal kvuli zivotnost motoru a tim by i ztracela smysl investice do novyho auta. Jestli chces neco opravdu zivyho, kup si Daihatsu Charade GTti, s tim se vyblbnes dost a i30 muzes mit jako cestacek. Na blbuti taky jedi druhym autem.
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 13:34
od N2DRFT
No já se taky bojím životnosti, no ještě uvidíme každopádně před koncem záruky se do ničeho většího pouštět nebudu
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 13:53
od Hardcam
Pred koncem
vzdyt mas jeste skoro 5 let zaruku...
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 14:31
od 89majlo96
blow nie je na zvysenie vykonu, vypusti pretlak pri zavretej skrtiacej klapke. A kazdy preplonovany motor ma takyto ventil. Potom su Pop off ventily ktore odstranuju turbodieru. Ak si sa viezol na akomkolvek aute s preplnovanym motorom tak pri preradeni bolo pocut male zasycanie, to je odfukovy ventil. A co sa tyka riadiacky, neviem ci sa da z bezturbovu preprogramovat na turbo.
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 14:51
od Stanley
Přestavba se vším všudy by tě vyšla jak tvé nové auto protože nic na tom autě není stavěné na zátěž. BOV není na zlepšení výkonu ale na životnost turba. Nová řídící jednotka je taky potřeba jelikož zase, to tvé auto je na denní ježdění pro obyčejné lidi a né závodníky. Auto nepobere takový nárůst výkonu a výměny řídící jednotky je samozřejmostí. U upravených turbomotorů to je těžko.. Vysere se nějaké čidlo a máš problémy ale u atmosféry se takové prkotiny třeba neřeší, jedeš dál. Je to moc komplikované a určitě to není tak jednoduché jak si myslíš. Představ si situaci, že bys narval do toho auta GT30R na 20psi a nechal jinak základ. Spálíš brzdy, prasknou ti nápravnice, s differákem se můžeš rozloučit zároveň se spojkou a ta převodovka ti řekne bye bye za 10tkm. Je to absolutní nesmysl. Upravovat dejme tomu Coupé 2.0l GK už je méně nákladné jelikož ten motor vydrží nějakou tu zátěž a celkově to auto je stavěné daleko lépe. Tam si to člověk už dovolit může bez nějakých brutálních investic.
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 20:16
od N2DRFT
89majlo96 píše:blow nie je na zvysenie vykonu, vypusti pretlak pri zavretej skrtiacej klapke. A kazdy preplonovany motor ma takyto ventil. Potom su Pop off ventily ktore odstranuju turbodieru. Ak si sa viezol na akomkolvek aute s preplnovanym motorom tak pri preradeni bolo pocut male zasycanie, to je odfukovy ventil. A co sa tyka riadiacky, neviem ci sa da z bezturbovu preprogramovat na turbo.
Blow off ventil a Pop off ventil je to samý a to jest ventil kterej odstraňuje přetlak mezi turbem a škrtící klapkou aby se nezpomalovaly a nezahřívaly lopatky a tím nevznikala ta turbodíra jak říkáš. Ale již jsem se poučil, že se to montuje fakt všude no, pokud nechceme mít tu turbodíru, což právě onen přetlak při zavření škrtící klapky při řazení-zpomalení turba. No ale tak to neni zas tak drahá záležitost, horší je ten zbytek no.