Stránka 1 z 1

Benzínové palivové čerpadlo

Napsal: 03 čer 2006, 20:28
od Kubrt
Zdravím.
Bohužel se mi vrátilo auto ze servisu kde mi nebyli schopni odstranit závadu.Jistě jste četli mé téma o nepravidelných výpadcích ve výkonu motoru kde jsem popisoval jak se mi auto chová.Auto prošlo kompletní prohlídkou jak vizuální tak diagnostickou,závada která přetrvává bohužel nebyla nalezena natož odstraněna.Jediné co nebylo kontrolováno bylo čerpadlo v nádrži.Nemněl jste někdo někdy potíže s tímto čerpadlem a pokud ano jak se to projevovalo.Dále by mne zajímalo zda je možné kombinovat čerpadla u motoru 1.3 12V a 1.5 12V i v závislosti na ročnících.95 až 99.Také jestli jste někdo toto čerpadlo nedemontoval a pokud ano jakým způsobem.Vím že toho chci asi moc ale v létě jedu na dovolenou do ciziny a nerad bych aby jsem někde zůstal vyset.
Prosím,prosím smutně koukám poraďte jsem v koncích.
Kubrt

Napsal: 03 čer 2006, 22:19
od ivan
No,pokud Ti v servisu údajně vše z kontrolovali a problém nenašli a na palivové čerpadlo jak si zapoměli,tak nevím co tam potom dělali!!! :roll:
Teď vážně! To, že máš díru v plynovém pedálu značí nějaký problém okolo palivové soustavy!!! :evil: To je dané!!
Příčina ??? Může to být cokoliv!!! :?
Vemu to podle mých zkušeností co jsem za svou praxi zjistil!!
1. Termostat-špatná teplota motoru!!
2. Vadné teplotní čidlo na Ecu- Ecu z toho sleduje teplotu motoru!
3.Vadný regulátor tlaku paliva!Buď je tlak v palivovém systému vysoký nebo nízský(obojí je špatně!!!)Tlak v palivovém potrubí určitě neměřili,viď?? :o
4.Relátko od palivového čerpadla!!Zkusit vyměnit za jiné!! Nejlevnější možnost a nejsnažší možnost opravy!!
5.Přidírání vstřikovací trysky!!!Ale to se tak často nestává,ale budiž!!
Pro jistotu je lepší zajed na diagnostiku a změřit přes osciloskop!!
6. Samotné palivové čerpadlo! Kolísá (Nemá stejné otáčky,ale mění se,špatně!!Důvod přidírá se v jednom místě!!Vyměnit!! :!:
7.Zkontrolovat palivový filtr,přívodní hadice(jestli není někde přiskřípnutá a tak!)
8.Obyčejná netěsnost mezi sacím potrubím a v celém sacím traktu!!
Potřít místa namočeným štětečkem v benzínu a sledovat výkyv otáček motoru,pokud vyletí otáčky při volnoběhu nahoru je jasné místo přisávaného falešného vzduchu!! Takzvaná díra!!Samozřejmě přetěsnit!! :!:
9. Mít štěstí :!: Víc Mě momentálně nenapadá,tak zatím! :wink:

Napsal: 04 čer 2006, 08:55
od Kubrt
ivan píše:No,pokud Ti v servisu údajně vše z kontrolovali a problém nenašli a na palivové čerpadlo jak si zapoměli,tak nevím co tam potom dělali!!! :roll:
Teď vážně! To, že máš díru v plynovém pedálu značí nějaký problém okolo palivové soustavy!!! :evil: To je dané!!
Příčina ??? Může to být cokoliv!!! :?
Vemu to podle mých zkušeností co jsem za svou praxi zjistil!!
1. Termostat-špatná teplota motoru!!
2. Vadné teplotní čidlo na Ecu- Ecu z toho sleduje teplotu motoru!
3.Vadný regulátor tlaku paliva!Buď je tlak v palivovém systému vysoký nebo nízský(obojí je špatně!!!)Tlak v palivovém potrubí určitě neměřili,viď?? :o
4.Relátko od palivového čerpadla!!Zkusit vyměnit za jiné!! Nejlevnější možnost a nejsnažší možnost opravy!!
5.Přidírání vstřikovací trysky!!!Ale to se tak často nestává,ale budiž!!
Pro jistotu je lepší zajed na diagnostiku a změřit přes osciloskop!!
6. Samotné palivové čerpadlo! Kolísá (Nemá stejné otáčky,ale mění se,špatně!!Důvod přidírá se v jednom místě!!Vyměnit!! :!:
7.Zkontrolovat palivový filtr,přívodní hadice(jestli není někde přiskřípnutá a tak!)
8.Obyčejná netěsnost mezi sacím potrubím a v celém sacím traktu!!
Potřít místa namočeným štětečkem v benzínu a sledovat výkyv otáček motoru,pokud vyletí otáčky při volnoběhu nahoru je jasné místo přisávaného falešného vzduchu!! Takzvaná díra!!Samozřejmě přetěsnit!! :!:
9. Mít štěstí :!: Víc Mě momentálně nenapadá,tak zatím! :wink:

Zdravím.
Tlak v palivovém systému mněřili,vše bylo v pořádku.O tryskách říkali že pokud by byl problém tak diagnostika ho odhalí.Ty čidla prý taky.Víš co mi je ale divné když pojedu X kilometrů stejnou rychlostí a přidávání plynu bude plynulé žádný propad tam nebude ale když budu řadit a přidávat tak to udělá.Po tom zakolísání když tomu dupnu na krk a budu ho točit do maxima pojede to v pohodě.Údajně mi prošli všechny čidla a tak ,co prej mněli za díly na výměnu tak je prohazovali.Benzínovej filtr je novej.Hold budu muset hledat.
Zatím dík.
Kubrt

Napsal: 04 čer 2006, 11:58
od ivan
Budu o tom přemýšlet,ale stejně se mi to nezdá!!! :o :wink:
Jo!! :o Počkej !! Neodpojovali jste nebo si neodpojoval autobateri??? :o
Jestli ano ,tak Ti to jezdí na základní režim a dělá to totéž!! :o
Zmizí to po určitých kilometrech,pokud odpojuješ baterii!! Tak se té závady nikdy nedohledáš!!! :wink:
P.s Mám stejný motor jako Ty a když odpojím autobaterii,tak Mi to dělá to
samé!! Akcelerace nic moc ,volnoběh klesá a houpe,škubání pří sešlápnutí plynového pedálu,při sešlápnutí plynu začátek sešlápnutí díra a pak auto vyrazí!! Od té doby si na to dávám pozor,tak zbytečně neodpojuji autobaterii,teda vůbec!! :lol: :wink:

Napsal: 04 čer 2006, 12:17
od Kubrt
ivan píše:Budu o tom přemýšlet,ale stejně se mi to nezdá!!! :o :wink:
Jo!! :o Počkej !! Neodpojovali jste nebo si neodpojoval autobateri??? :o
Jestli ano ,tak Ti to jezdí na základní režim a dělá to totéž!! :o
Zmizí to po určitých kilometrech,pokud odpojuješ baterii!! Tak se té závady nikdy nedohledáš!!! :wink:
P.s Mám stejný motor jako Ty a když odpojím autobaterii,tak Mi to dělá to
samé!! Akcelerace nic moc ,volnoběh klesá a houpe,škubání pří sešlápnutí plynového pedálu,při sešlápnutí plynu začátek sešlápnutí díra a pak auto vyrazí!! Od té doby si na to dávám pozor,tak zbytečně neodpojuji autobaterii,teda vůbec!! :lol: :wink:
Zdravím.
Nejsem si vědom že bych odpojoval baterku,možná někdy v zimě ale od té doby jsem na tom najel dost kilometru.Ta závada se projevila nedávno.Předpokládám že když to napíchli na diagnostiku tak by jim to ukázalo že to jede na jiný režim než by mnělo.Tak by mně zajímalo prosím tě v kterých místech je to relátko od palivového čerpadla u těch hlavních to není.Jedno je za motorem ale netuším zdali je to ono.Mám takový pocit že když při přeřazení vteřinku počkám a potom přidám plynule tu prodlevu nepocítím ale pokud přidám razantně tak ano.
Kubrt

Napsal: 04 čer 2006, 22:13
od black_sheep
kubrte, tobe to dela pri prerazovani, tj pusteni spojky? a nebude neco s hydraulikou spojky?! :wink:

Napsal: 05 čer 2006, 09:21
od Kubrt
black_sheep píše:kubrte, tobe to dela pri prerazovani, tj pusteni spojky? a nebude neco s hydraulikou spojky?! :wink:
Zdravím.
Se spojkou nic neni,to vše se týká přidání plynu.
Kubrt

Re: Benzínové palivové čerpadlo

Napsal: 05 čer 2006, 12:36
od Martin
Kubrt píše:Zdravím.
Bohužel se mi vrátilo auto ze servisu kde mi nebyli schopni odstranit závadu.Jistě jste četli mé téma o nepravidelných výpadcích ve výkonu motoru kde jsem popisoval jak se mi auto chová.Auto prošlo kompletní prohlídkou jak vizuální tak diagnostickou,závada která přetrvává bohužel nebyla nalezena natož odstraněna.Jediné co nebylo kontrolováno bylo čerpadlo v nádrži.Nemněl jste někdo někdy potíže s tímto čerpadlem a pokud ano jak se to projevovalo.Dále by mne zajímalo zda je možné kombinovat čerpadla u motoru 1.3 12V a 1.5 12V i v závislosti na ročnících.95 až 99.Také jestli jste někdo toto čerpadlo nedemontoval a pokud ano jakým způsobem.Vím že toho chci asi moc ale v létě jedu na dovolenou do ciziny a nerad bych aby jsem někde zůstal vyset.
Prosím,prosím smutně koukám poraďte jsem v koncích.
Kubrt
Zdravím, co takhle krokový motor :lol: ? Mně to dělalo taky a byl to právě ten krokáč. Vyměnil jsem ho a je to v pohodě :P .

Re: Benzínové palivové čerpadlo

Napsal: 05 čer 2006, 12:41
od Kubrt
Martin píše:
Kubrt píše:Zdravím.
Bohužel se mi vrátilo auto ze servisu kde mi nebyli schopni odstranit závadu.Jistě jste četli mé téma o nepravidelných výpadcích ve výkonu motoru kde jsem popisoval jak se mi auto chová.Auto prošlo kompletní prohlídkou jak vizuální tak diagnostickou,závada která přetrvává bohužel nebyla nalezena natož odstraněna.Jediné co nebylo kontrolováno bylo čerpadlo v nádrži.Nemněl jste někdo někdy potíže s tímto čerpadlem a pokud ano jak se to projevovalo.Dále by mne zajímalo zda je možné kombinovat čerpadla u motoru 1.3 12V a 1.5 12V i v závislosti na ročnících.95 až 99.Také jestli jste někdo toto čerpadlo nedemontoval a pokud ano jakým způsobem.Vím že toho chci asi moc ale v létě jedu na dovolenou do ciziny a nerad bych aby jsem někde zůstal vyset.
Prosím,prosím smutně koukám poraďte jsem v koncích.
Kubrt
Zdravím, co takhle krokový motor :lol: ? Mně to dělalo taky a byl to právě ten krokáč. Vyměnil jsem ho a je to v pohodě :P .
Zdravím.
Prosím tě kde je ten krokovej motor.
Kubrt.

Napsal: 05 čer 2006, 17:52
od ivan
Nachází se zepředu hned u sání!! Viz foto:Obrázek
Takto vypadá zevnitř:Obrázek a nebo tento typ:Obrázek
Je to ventil regulace volnoběžných otáček!!
Funkce:Ovládací ventil volnoběhu je umístěn v obtokovém potrubí škrticí klapky. Řídící jednotka ovládá toto zařízení pro zajištění stabilního volnoběhu za všech pracovních podmínek.
Nejedná se o klasický servomotoru volnoběhu jako je například:Obrázek nebo Obrázek
Ten první z prava většinou používají Opel nebo Fiat a ten druhý je klasický
servomotor od Bosche!! Znáteho Favorit s jednobodovým vstřikováním ho má nebo Felicie!! :wink:
¨Tento ventil je většinou bez problémový než servomotory!! :wink:
Musím jít !! Tak příště!! :cry: :wink:
Tak už jsem zpět abych to dopsal!!
Moje rada zní vypučit si ho z jiného auta a zkusit jak se to bude chovat!!
No a ta druhá varianta zajet na autodiagnostiku a změřit všechny komponenty na osciloskopu!!Víc Ti k tomu nepovím bohužel!! :cry:
Tak zatím! :wink:

Motor

Napsal: 05 čer 2006, 19:24
od rade622
Stejný typ jako je ta kresba uprostřed v řezu používá i stará Sonáta, akorát je to Micubiši. V něm jsou ty dvě cívky co je nemůžu navinout.
Rade622