Stránka 1 z 2
Parametry
Napsal: 24 led 2011, 10:49
od mirekMS
Zdravím, tak jsem si teď prošel tech. data a zarazil mne údaj o maximálce V6, 240. U auta s váhou 1,6t a výkonem přes 300 HP bych předpokládal, že hravě dosáhne "elektronických" 250. Takže je to zpřevodováno na akceleraci? Pak to ale bude pěknej žrout, při jízdě na dálnici si spapá svý. Taky jsem byl rozhodnut, že to bude auťák, kterej mi jednou bude říkat pane, ale...O 2,0T bych neuvažoval, to žádnej drak nebude. A zatím jsem nenatrefil na ceny u nás.
Re: Parametry
Napsal: 24 led 2011, 12:13
od hawk
jj taky mě to trošku zarazilo.
ale ta cena je super!
jinak celkem nepěkná diskuze pro coupe fans je tady pod tímto článkem:
http://autofun.blesk.cz/hyundai-genesis ... cena-6736/
Re: Parametry
Napsal: 24 led 2011, 15:14
od laxo18
no tak si pozri tabulky spotrevy V6 a 2T a podla vela testov zta V6 ze ma krasnu spotrebu na dialnici ako nehnevajte sa to vas iba zaujima udaj o maximalke ktoru aj tak nikdy nedosiahnes a este jeda vec tie auta maju aj obmedzovace takze vobec to nemusi byt tak sprevodovane
Re: Parametry
Napsal: 24 led 2011, 15:17
od black_sheep
hlavně na všech mejch
jsem dosáhl vyšší maximálky než udávají... podle mě to podhodnocují
Re: Parametry
Napsal: 25 led 2011, 08:54
od mirekMS
[quote="laxo18"]no tak si pozri tabulky spotrevy V6 a 2T a podla vela
Tak ta maximálka mne zajímá, v Německu se na to šlápnout zatím dá:-). A aby mi naložil kdejakej nafťák, tak to by mne vadilo.Fakt je, že mé 2.0 jede o dost víc, než se udává. Nicméně, pro mne by byl důležitý údaj, kolik motor točí na 6-ku ve 100km/h. Pokud to má omezovač, tak po odstranění jeho funkce by to mohlo být zajímavé. Je to sporťák 3.8, tak bych očekával vyšší výkony, než mají běžná auta.
Re: Parametry
Napsal: 25 led 2011, 11:53
od Tringi
Ta maximálka bude určitě hodně podhodnocená. Já mám v papírech 208 a podle GPS jsem to rozjel na mnohem víc, někde jsem to tu psal, a pak je tu Borek, který drží s dvoulitrem rychlostní rekord. Nemyslím si, že takových 255 bude pro tu 3.8 V6 problém, a nejspíš dá i víc.
Re: Parametry
Napsal: 25 led 2011, 12:15
od black_sheep
voni totiž udávaj maximální povolenou rychlost, tj. tu se kterou počítají při konstrukci vozidla.. víc bys s tím neměl jezdit, ale to auto je schopno jet ještě o něco víc
ale je to jen můj odhad, nevím to jistě a je mi to vlastně jedno protože maximálku mého coupe jsem nevyzkoušel dva roky
Re: Parametry
Napsal: 25 led 2011, 13:14
od mirekMS
black_sheep píše:voni totiž udávaj maximální povolenou rychlost, tj. tu se kterou počítají při konstrukci vozidla.. maximálku mého coupe jsem nevyzkoušel dva roky
Já zkoušel maximálku jen jednou, po koupi auta, abych věděl, jak na tom motor je. Ale dobrej pocit
Re: Parametry
Napsal: 25 led 2011, 13:24
od mirekMS
Tringi píše:Ta maximálka bude určitě hodně podhodnocená. Já mám v papírech 208 a podle GPS jsem to rozjel na mnohem víc, někde jsem to tu psal, a pak je tu Borek, který drží s dvoulitrem rychlostní rekord. Nemyslím si, že takových 255 bude pro tu 3.8 V6 problém, a nejspíš dá i víc.
Fiat coupe 2.0T 20V dával (dává?) přes 260...Jestli Genesis točí ve stovce ne moc přes 2000 1/min, tak pojede dost ke třístovce.
Re: Parametry
Napsal: 25 led 2011, 17:23
od Stanley
S tím fiatem to je pravda, 270kmh tacho se s tím jet dá. Moje Coupé jelo po dálnici 250kmh tacho tak s tím Genesis Coupé nebude problém taky +- 270kmh tacho. Mám v papírech psané 220kmh pro zajímavost.
Re: Parametry
Napsal: 26 led 2011, 18:07
od black_sheep
Re: Parametry
Napsal: 27 led 2011, 13:03
od mirekMS
tak nevím hoši...
[/quote]
Ve 250ti točí 5 500 1/min. Max výkon je v 6,3. Takže mohl zasáhnout omezovač. Kdyby.... Aerodynamika je snad dobrá...
Re: Parametry
Napsal: 17 úno 2011, 23:29
od Karamusa
neposovuja na tomhle videu omezovač? anglicky neumim ani "ň"
http://www.youtube.com/watch?v=473kVZ8o ... re=related
Re: Parametry
Napsal: 18 úno 2011, 08:36
od Tringi
To se mi líbí
Re: Parametry
Napsal: 18 úno 2011, 10:53
od black_sheep
no na silnici to tak vesely nebude