Svody na Coupe RD 2.0 16V

1996 - 2002

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Odpovědět
Krci
*
Příspěvky: 19
Registrován: 24 zář 2010, 14:06
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Svody na Coupe RD 2.0 16V

Příspěvek od Krci »

Zdravim všechny,
zajímalo by mě jestli si už někdo objednával lazené svody nebo jiné než originál a jak to dopadlo? Já mám originály, které už jsou svařované ale opět praskly. Originály si můžu sehnat z vrakoviště,ale měl bych zájem o nějaké lazené, popřípadě komplet lazený výfukový systém ;-)

a co si myslíte o tomhle:
http://www.highperformanceparts.cz/catb ... 0100.13768

díky za názory ;-)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Svody na Coupe RD 2.0 16V

Příspěvek od Bolo »

Pokud upravovat výfuk tak bych začínal od parohů, které v tom setu asi nejsou.A je to celkem hafo.
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Uživatelský avatar
Markus Huhtimo
**
Příspěvky: 272
Registrován: 30 dub 2010, 14:38
Bydliště: Ostrava

Re: Svody na Coupe RD 2.0 16V

Příspěvek od Markus Huhtimo »

Jestli chceš kupovat svody, tak by to chtělo udělat už komplet celý výfukový systém. To znamená : Svody, sportovní kat (bez katu bych jezdit nedoporučoval, smrad hroznej, emise na technické neprojdeš, víc to kouří), a komplet celé výfukové potrubí až ke koncovkám, včetně jich. Výhoda je samozřejmě daleko lepší výplach výfukových plynů, hezčí zvuk + potrubí by mělo vydržet hoooodně dlouho. Má to ovšem jednu, dvě vady, na které je třeba dávat pozor. Těmi jsou tloušťka svodů (každý nerez pracuje a stává se, že koupíš nějaké svody, které popraskají, protože jim prostě ublíží jejich vlastní ochlazování po vypnutí motoru, řešení jsou dvě : koupit speciální tepelnou pásku na svody a tou je omotat - výborné řešení, snížíš tím samozřejmě kromě ochrany svodů i teplotu v motorovém prostoru. Druhé : Po každé jízdě nechat motor na volnoběh tak 3 min, aby se to trošku uklidnilo, zchladilo a pak jej teprve vypnout, což je dost otravující) a tloušťka a zpracování nerezového výfuk.potrubí. Chce to výborný matroš s pořádnou stěnou. Aby se ti pak nestalo, že přejedeš kaluž a tvůj nový výfukový systém ti popraská...
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)

Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Odpovědět

Zpět na „COUPE 1G“