Výměna paliv.filtru
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Výměna paliv.filtru
Zvládne NORMÁLNÍ člověk vyměnit paliv. filtr doma na koleně?
2002, 1.5 crdi, 40 000 km
- Reklama
Výměna palivového filtru.
Záleží na tom jak je dotyčný člověk zručný. Jestli v životě nedržel šroubovák v ruce, tak asi né. Pro člověka, který je zručný, tak to není žádný problém.
Musí se povolit kovová objímka, která je na palivovém filtru-šroubovák a plochý klíč(z hlavy si nevzpomenu, jestli 8 nebo 10), tato objímka drží konektor od signalizace vody v paliv. filtru, rozpojit zástrčku, vyšroubovat signalizátor vody z filtru-poteče trochu nafty, no a pak už jenom vyšroubovat filtr. Tady upozorňuji, že to vyžaduje opravdu hodně silné ruce, nebo klíč na povolení filtru,nejlepší páskovej. Doporučuju použít filtr jen originál a né žádnou repliku, je mezi něma trochu rozdíl a zároveň jedna zvláštnost, jak palivový filtr ale i třeba olejový, tak originál je levnější!!!!!!! Sám mám špatné zkušenosti s neoriginálním hlavně olejovým filtrem. No a u nového palivového filtru se potře horní těsnění naftou a zašroubuje se a utáhne se rukou asi jako olejový filtr, pak se do něj našroubuje signalizátor vody a zapojí zástrčka. Nezapomenout před prvním startováním alespoň třikrát zapnout klíček do polohy rosvícení kontrolek a chvilku čekat po dobu co bude bzučet palivové elektrické podávací čerpadlo-Dojde k automatickému odvzdušnění palivového systému.
JO a to nejdůležitější- palivový filtr se má měnit u CRDi každých 30000 km!!!!! Nebo chcete platit vstřiky? Jeden vstřik asi 18000kč. Tady je nerozumné šetřit!!!!!
Musí se povolit kovová objímka, která je na palivovém filtru-šroubovák a plochý klíč(z hlavy si nevzpomenu, jestli 8 nebo 10), tato objímka drží konektor od signalizace vody v paliv. filtru, rozpojit zástrčku, vyšroubovat signalizátor vody z filtru-poteče trochu nafty, no a pak už jenom vyšroubovat filtr. Tady upozorňuji, že to vyžaduje opravdu hodně silné ruce, nebo klíč na povolení filtru,nejlepší páskovej. Doporučuju použít filtr jen originál a né žádnou repliku, je mezi něma trochu rozdíl a zároveň jedna zvláštnost, jak palivový filtr ale i třeba olejový, tak originál je levnější!!!!!!! Sám mám špatné zkušenosti s neoriginálním hlavně olejovým filtrem. No a u nového palivového filtru se potře horní těsnění naftou a zašroubuje se a utáhne se rukou asi jako olejový filtr, pak se do něj našroubuje signalizátor vody a zapojí zástrčka. Nezapomenout před prvním startováním alespoň třikrát zapnout klíček do polohy rosvícení kontrolek a chvilku čekat po dobu co bude bzučet palivové elektrické podávací čerpadlo-Dojde k automatickému odvzdušnění palivového systému.
JO a to nejdůležitější- palivový filtr se má měnit u CRDi každých 30000 km!!!!! Nebo chcete platit vstřiky? Jeden vstřik asi 18000kč. Tady je nerozumné šetřit!!!!!
Roman