-JxD-´s GT
Napsal: 09 úno 2011, 19:44
Po delším přemýšlení zda joo, nebo nee, jsem se rozhodl tý svý potvoře založit "deníček"
Někteří to auto již znají - pro ty kteří ne, je to Hyundai Scoupé GT r.v.1993 červené barvy.
Auto jsem koupil koncem roku 2008, takže se mnou již nějakej ten čas je.
Nutno podotknout, že zrovna moje Scoupé nebylo vevnitř v nejlepším stavu, což se začalo projevovat hned pár měsíců po koupi...
Nebudu tady rozepisovat kdy co, jen to všechno shrnu to tématických celků, co vlastně jsem s tím autem provedl od koupi až po současnost.
Motor a vše kolem
- motor prodělal kompletní GO, všechna těsnění, klika, srovnání palice, výbrus bloku a dokonce i nový písty s kroužkama
- převodovka z LS (kratší první 4 stupně)
- intercooler
- BOV kopie HKS SSQV black
- K&N sání
- decat
- laděnej výfuk
- vyměněný "drobnosti" jako volnoběžnej ventil, TPS, CAS, altík, repas startéru, vlnovec výfuku, kabely, atd.
- up.26.6.11 - nová spojka Nipparts
- up.26.6.11 - výměna vodní pumpy
- up.16.09.11 - výměna rozdělovače včetně senzoru vačky
Podvozek, řízení, brzdy
- sportovní pružiny a tlumiče GTS, snížení prej 40/30mm
- na zadních kolech 30mm rozšiřovací podložky
- brzdy stock, jen destičky a hadičky vepředu po výměně
- up.26.6.11 - nový čepy řízení
- up.26.6.11 - čepy ramen
- up.26.6.11 - axiální táhla
- up.26.6.11 - přední ložiska
- up.26.6.11 - brzdovka
- up.26.6.11 - geometrie
Interiér a audio
- celkově je interiér jako z fabriky
- vyjímka je jen menší volant...no, hodně měnší průměr 30cm
- rádio Kenwood
- vepředu koax Bull Audio
- vzadu stock repro
- v kufru decentní Mac Audio subwoofer 10 palců se dvěma membránama
- napájenej zesikem taky od Mac Audio
-up.16.9.11 - budík na tlak turba
Exteriér, kastle
- bodykit od ATH - jedná se o nástavce nárazníků z plastu, které jsou nerez šroubama přivrtané
na origo nárazníky, to celé je zakitovaný a nastříkaný
- na léto 16x7 palců kola alá Dotz Hanzo (na zimu plechy 14x(hodně málo ) )
- prahy nastříkaný do barvy vozu
- up.26.6.11 - škrábance od blbounů, který neuměj opatrně otevřít dveře svého vedlestojicího vozidla (!)
Plány do budoucna
Všechno ukazuje na to, že Scoupáče asi ještě nějakou dobu budu mít, takže co bych asi chtěl udělat v nejbližší době....
- přídavný budíky - ideálně tlak turba, teplota a tlak oleje
- manual boost controller na lehké zvednutí tlaku (+0,2bar)
- přemýšlím o Apexi turbo timeru (líbí se mi, že umí orientačně měřit A/F poměr)
- spojka - up.26.6.11 - check
- vyvařit zadní lem
No prozatím by to asi bylo všechno
Postupně budu přidávat fotky i z minulosti, jak to vypadalo dříve, zatím tři fotky, jak to asi vypadá teď (foceno v létě, ale vzhled se nezměnil)
Někteří to auto již znají - pro ty kteří ne, je to Hyundai Scoupé GT r.v.1993 červené barvy.
Auto jsem koupil koncem roku 2008, takže se mnou již nějakej ten čas je.
Nutno podotknout, že zrovna moje Scoupé nebylo vevnitř v nejlepším stavu, což se začalo projevovat hned pár měsíců po koupi...
Nebudu tady rozepisovat kdy co, jen to všechno shrnu to tématických celků, co vlastně jsem s tím autem provedl od koupi až po současnost.
Motor a vše kolem
- motor prodělal kompletní GO, všechna těsnění, klika, srovnání palice, výbrus bloku a dokonce i nový písty s kroužkama
- převodovka z LS (kratší první 4 stupně)
- intercooler
- BOV kopie HKS SSQV black
- K&N sání
- decat
- laděnej výfuk
- vyměněný "drobnosti" jako volnoběžnej ventil, TPS, CAS, altík, repas startéru, vlnovec výfuku, kabely, atd.
- up.26.6.11 - nová spojka Nipparts
- up.26.6.11 - výměna vodní pumpy
- up.16.09.11 - výměna rozdělovače včetně senzoru vačky
Podvozek, řízení, brzdy
- sportovní pružiny a tlumiče GTS, snížení prej 40/30mm
- na zadních kolech 30mm rozšiřovací podložky
- brzdy stock, jen destičky a hadičky vepředu po výměně
- up.26.6.11 - nový čepy řízení
- up.26.6.11 - čepy ramen
- up.26.6.11 - axiální táhla
- up.26.6.11 - přední ložiska
- up.26.6.11 - brzdovka
- up.26.6.11 - geometrie
Interiér a audio
- celkově je interiér jako z fabriky
- vyjímka je jen menší volant...no, hodně měnší průměr 30cm
- rádio Kenwood
- vepředu koax Bull Audio
- vzadu stock repro
- v kufru decentní Mac Audio subwoofer 10 palců se dvěma membránama
- napájenej zesikem taky od Mac Audio
-up.16.9.11 - budík na tlak turba
Exteriér, kastle
- bodykit od ATH - jedná se o nástavce nárazníků z plastu, které jsou nerez šroubama přivrtané
na origo nárazníky, to celé je zakitovaný a nastříkaný
- na léto 16x7 palců kola alá Dotz Hanzo (na zimu plechy 14x(hodně málo ) )
- prahy nastříkaný do barvy vozu
- up.26.6.11 - škrábance od blbounů, který neuměj opatrně otevřít dveře svého vedlestojicího vozidla (!)
Plány do budoucna
Všechno ukazuje na to, že Scoupáče asi ještě nějakou dobu budu mít, takže co bych asi chtěl udělat v nejbližší době....
- přídavný budíky - ideálně tlak turba, teplota a tlak oleje
- manual boost controller na lehké zvednutí tlaku (+0,2bar)
- přemýšlím o Apexi turbo timeru (líbí se mi, že umí orientačně měřit A/F poměr)
- spojka - up.26.6.11 - check
- vyvařit zadní lem
No prozatím by to asi bylo všechno
Postupně budu přidávat fotky i z minulosti, jak to vypadalo dříve, zatím tři fotky, jak to asi vypadá teď (foceno v létě, ale vzhled se nezměnil)