Takze tiez mozes popisat dojmy po 50000km. Prave vcera som pokoril tuto hranicu.
Motor>
- je trochu hlucnejsi ako od nova a trosku viac vibruje na volnobehu
- spolahlivost na jednotku, ci leto alebo zima (-23) tak startoval bez problemov
- ochotnejsie ide do otacok ako pri 20000km (subjektivne)
Podvozok>
- subjektivne bezozmien, mozno trochu mensia prilnavost ale neviem ci je to tlmicmi alebo pneu (kazdopadne ocakavany jav do buducna)
- tu ani nie je co dalej rozpisovat
Exterier>
- lak je na figu, je sice pekny ale to je asi tak vsetko. Kapotu mam otlcenu od kamienokv a par ich prerazilo az na plech
- tesnenie okolo okien nelicuje tak ako by malo, zatial to vplyv na funkcnost nema resp. nezateka
Interier>
- ziadne pozorovatelne zmeny az na jednu, vibracie pristrojovej dosky pri 2000 az 2200 ot./min. mierne zosilnely
- potahy sedaciek su zachovale bez viditelneho vyrazneho opotrebovania
- mnoho skrabancov na plastoch v kufri, pristrojovka nie nakolko nie je tak namahana
Takze celkova spokojnost

R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna