Stránka 1 z 1

i30 1,4i Classic Plus 2010 - havros

Napsal: 12 úno 2011, 10:32
od havros
Fakta:
Motor 1,4i CVVT 16V
Výkon 80kW
Max. točivý moment 137 Nm
Barva modrá metalická - Vivid Blue
Rozměr kol - 205/55 R16 letní (disky ALU original Hyundai), 195/65 R15 zimní (ALU disky Dotz Freeride)
Spotřeba 6,5 l / 100km
Výbava Classic Plus, tj.: nárazníky v barvě vozu, zrcátka v barvě vozu, kliky dveří v barvě vozu, přední mlhovky, antiblokovací systém ABS + EBD, airbag řidiče a spkatelná schránka před spolujezdcem (s osvětlením), osvětlená kosmetická zrcátka ve slunečních clonách, čtecí lampičky pro přední sedadla,olujezdce (vypínatelný), boční airbagy předních sedadel, okenní airbagy pro přední i zadní sedadla, imobilizér, alarm, aktivní přední opěrky hlavy nastavitelné ve dvou osách, úchyty pro dětskou sedačku (sytém ISOFIX), progresivní posilovač řízení, výškově a podélně nastavitelný volant, palubní počítač, manuální klimatizace vč. chlazení schránky před spolujezdcem, elektrické ovládání předních i zadních oken (u řidiče funce auto-down), elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, tónovaná skla, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a vyklápěcím klíčkem, automatické uzamčení vozu při rozjezdu (nastaveno při 20km/h), výškově nastavitelné sedadlo řidiče, nastavitelná bederní opěrka v sedadle řidiče, kapsy na opěradlech předních sedadel, asymetricky dělená a sklopná zadní sedadla, středová opěrka rukou pro přední sedadla s úložným prostorem, regulace intenzity podsvětlení palubních přístrojů, textilní čalounění výplně dveří, fixační síť zavazadlového prostoru, integrované rádio s CD/MP3 + USB + iPod + AUX port, malá střešní anténa, 4 hlavní reproduktory, 2 výškové reproduktory, ovládání audiosystému tlačítky na volantu, NESTANDARDNÍ PAK: plnohodnotné náhradní kolo, kůží potažený volant a hlavice řadicí páky, originální ALU Hyundai 16"

Poznatky:
Jde již o mou druhou i30
Jak jsem očekával, při prvních mrazech spadly prachovky na tlumičích - přilepeno na záruku
První servisní prohlídka ve 20.000 km je za mnou
Vozidlo bylo kupováno v srpnu 2010, kdy už byl k dostání i i30U (facelift), ale kvůli lepší ceně jsem volil předfacelift 8)
Barva Vivid Blue se udržuje o 1000% lépe než Indigo Blue :lol:
Po instalaci okenních folií auto vypadá zase o chlup lépe

S vozidlem jsem maximálně spokojen, dokonce natolik, že jsem přítelkyni pořídil také jednu i30, ale s motorem 1,6CRDi 94kW, výbava Style s ISG

Re: i30 1,4i Classic Plus 2010 - havros

Napsal: 12 úno 2011, 10:33
od havros
.

Re: i30 1,4i Classic Plus 2010 - havros

Napsal: 12 úno 2011, 10:34
od havros
..

Re: i30 1,4i Classic Plus 2010 - havros

Napsal: 12 úno 2011, 10:37
od havros
Ještě starší fotka s originál Hyundai ALU 16"

Re: i30 1,4i Classic Plus 2010 - havros

Napsal: 12 úno 2011, 14:45
od 89majlo96
pekne vyglancovane :wink: Tie original disky tomu pasuju viac

Re: i30 1,4i Classic Plus 2010 - havros

Napsal: 12 úno 2011, 17:29
od Hardcam
Fuuuuuj, to je ale hezky :mrgreen: