Prosim jeste o pomoc, nejde mi to nastartovat.
Menil jsem tesneni pod hlavou a pistni krouzky na jednom valci. Vse jsem dal dohromady a motor bezel, nicmene po rozehrati zacal chcipat az nesel nastartovat. po vychladnuti to uz zase slo. Jeste jednou jsem to odpojil a rozebral, slozil, motor se na starter toci pekne, ale nestartuje. Benzin tam tece, svicky pali. Polohu rozvodaku jsem si oznacil, o jednu otacku klikovky to posunute neni, neb rozdelovac je vzdy v poloze na paleni u pistu se zavrenymi ventily.
Kdyz vyndam pojistku, aby mi nebezela pumpa a chvili startuju naprazdno, abych vyhnal benzin z valcu, zapojim zpet, tak to jako dvakrat blafne, a pak uz zase nic. chova se to stejne, jako kdyz predtim byl motor ohraty. Jeste drobnost, kdyz to chvili trapim, tak sberne potrubi od vyfuku je zahrate, kdyz vyndam svicku, tak je mokra od benzinu a z valce jde trochu coud. Muze to byt jen tim, ze se to uchlasta? Nevim si s tim uz rady.
Nejde nastartovat
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Nejde nastartovat
Ford Scorpio 2.0i EFI, r.v. 86
Hyundai Lantra 1.5 GLS, r.v. 92: jiz nemam
Ford Scorpio 2.0i DOHC, automat, r.v. 90
Hyundai Lantra 1.5 GLS, r.v. 92: jiz nemam
Ford Scorpio 2.0i DOHC, automat, r.v. 90
- Reklama
Baterka
Jinak reset RJ jsem uz delal taky, tlaky ve valcich v poradku. Vsechny kabely zapojene dle puvodniho stavu. Asi to vezmu na kopec, rozjedu, dam dvojku a uvidime.
Ford Scorpio 2.0i EFI, r.v. 86
Hyundai Lantra 1.5 GLS, r.v. 92: jiz nemam
Ford Scorpio 2.0i DOHC, automat, r.v. 90
Hyundai Lantra 1.5 GLS, r.v. 92: jiz nemam
Ford Scorpio 2.0i DOHC, automat, r.v. 90
Zkus zkontrolovat, jestli jsou radne zapojena vsechna cidla!!!pohybat s konektory, poodpojovat a zase zapojit, muze to byt tim..
Jinak jestli to budes roztlacet z kopce, tak radsi na trojku a opatrne, at ti nepreskoci tim narazem rozvody.. Stare skodovky s retezovym rozvodem na to byly stavene, ale remen nee..
Jinak jestli to budes roztlacet z kopce, tak radsi na trojku a opatrne, at ti nepreskoci tim narazem rozvody.. Stare skodovky s retezovym rozvodem na to byly stavene, ale remen nee..
Minulost - Hyundai Accent 94 1.5 12V
- Lantra 96 1.8 16V
Teď - Lantra 99 2.0 16V
- Lantra 96 1.8 16V
Teď - Lantra 99 2.0 16V
rozvody
Rozvody jsou OK, mel jsem oznacenou polohu klikovny zasekem v momente horni uvrati pistu (znacka na remenici klikovky). Da se to samozrejmne prehodit o jednu otacku klikovky, ale kontroloval jsem polohu rozdelovace tak, aby palila vzdy svicka u valce se zavrenyma ventilama. Jinak poloha sedi, nasadil jsem to tak i pred znovurozebranim a jak jsem psal, motor bezel. Asi bude uchlastany, nechal jsem to od rana vysychat, tak uvidim.
Jinak s tou klapkou to je jak? Vzduch tam asi nepujde, nevim, cim by to mohlo jeste byt. Ale lanko od plynu vali, tam bych asi take chybu nehledal. Uz nevim...
Jinak s tou klapkou to je jak? Vzduch tam asi nepujde, nevim, cim by to mohlo jeste byt. Ale lanko od plynu vali, tam bych asi take chybu nehledal. Uz nevim...
Ford Scorpio 2.0i EFI, r.v. 86
Hyundai Lantra 1.5 GLS, r.v. 92: jiz nemam
Ford Scorpio 2.0i DOHC, automat, r.v. 90
Hyundai Lantra 1.5 GLS, r.v. 92: jiz nemam
Ford Scorpio 2.0i DOHC, automat, r.v. 90
Uz to mam
Uz to mam, ja jsem ale idiot. Uplne jsem zapomenul, ze jsem mel oddelany rozdelovac. Mno, polohu jsem si oznacil, ale mel jsem ho o jeden zub vedle. Tak jsem to posunul a ejhle, naskocila na prvni skrtnuti.
Ted uz je jen posledni krok, aby bylo vse OK, pri urcitych otackach a neni-li motor v tahu, tak nekde v nem neco dost drnci, kov na kov, budu muset sestelovat ventily, to uz taky asi dlouho nikdo nedelal. Kdyz jsem vymenil pistni krouzky, ktere byly zapecene, tak pist ma vzhledem ke klikovce drobnou vuli. Ta tam asi vznikla tim, jak pist dobre nebehal. Saly na klikovce jsem nasadil spravne, dnes jsem jeste prekontroloval dotazeni a je to OK. Tak nevim, jestli to dela pist, nebo ventily. Nemate s tim nekdo zkusenost?
Diky a Lantram zdar, konecne se snad projedu. Z vyfuku jde uz jen para a ne modra oblaka a chod na 3 a 1/2 valce )
Ted uz je jen posledni krok, aby bylo vse OK, pri urcitych otackach a neni-li motor v tahu, tak nekde v nem neco dost drnci, kov na kov, budu muset sestelovat ventily, to uz taky asi dlouho nikdo nedelal. Kdyz jsem vymenil pistni krouzky, ktere byly zapecene, tak pist ma vzhledem ke klikovce drobnou vuli. Ta tam asi vznikla tim, jak pist dobre nebehal. Saly na klikovce jsem nasadil spravne, dnes jsem jeste prekontroloval dotazeni a je to OK. Tak nevim, jestli to dela pist, nebo ventily. Nemate s tim nekdo zkusenost?
Diky a Lantram zdar, konecne se snad projedu. Z vyfuku jde uz jen para a ne modra oblaka a chod na 3 a 1/2 valce )
Ford Scorpio 2.0i EFI, r.v. 86
Hyundai Lantra 1.5 GLS, r.v. 92: jiz nemam
Ford Scorpio 2.0i DOHC, automat, r.v. 90
Hyundai Lantra 1.5 GLS, r.v. 92: jiz nemam
Ford Scorpio 2.0i DOHC, automat, r.v. 90