Stránka 1 z 7
Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 13 bře 2011, 18:30
od tucson
Poraďte prosím. Při startu jde motor na 3 válce, po přidání plynu se pomalu rozběhne a potom i za jízdy běží normálně.
Může to být vstřik ?Nalil jsem tam starší naftu.
Dík
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 13 bře 2011, 19:33
od Bolo
Špatný žhavič
Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 14 bře 2011, 12:14
od mertuk
Mam Tucson 83 kw, 4x4,najazdených 185 000 km, pri prudšom pridaní v nižších otáčkach (cca 2000 pri 3. rých. stupni) hlavne do kopca, autom trhne a od náprav počuť zvláštny rapkavý zvuk, toto sa zopakuje niekoľko krát až kým auto zrýchli. tak isto sa to deje aj na 4 a 5. rýchlosti.
Máte s tým niekto skúsenosť čo to môže byť? Dakujem
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Napsal: 14 bře 2011, 14:23
od rotor
Řekl bych že spojka
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Napsal: 14 bře 2011, 16:02
od mertuk
spojka bola menená asi pred 2000 km,
Re: Tucson CRDi
Napsal: 15 bře 2011, 18:19
od tucson
Žhaviče to asi nebudou, tento problém dělá i při teplém motoru po jízdě.
Re: Tucson CRDi
Napsal: 15 bře 2011, 19:36
od tombas
Tak úplně stejný problém má kamarád na oktávce 2,0 TDI. Nastartuje, motor jede na 3 válce asi 5-8s, po přidání plynu se to chytne a jede OK.
Je to načatý vstřikovač, byl s tím v několika servisech i na diagnostice BOSCH, kde vymontovali vstřiky a proměřili.
Prý to není na výměnu, ale doporučili mu trvale používat aditiva do nafty, ale já se v tom moc nevyznám, je to nějaká přísada, co se leje při každém tankování jen pár mililitrů.
Re: Tucson CRDi
Napsal: 15 bře 2011, 20:26
od antiexe
tombas píše:Tak úplně stejný problém má kamarád na oktávce 2,0 TDI. Nastartuje, motor jede na 3 válce asi 5-8s, po přidání plynu se to chytne a jede OK.
Je to načatý vstřikovač, byl s tím v několika servisech i na diagnostice BOSCH, kde vymontovali vstřiky a proměřili.
Prý to není na výměnu, ale doporučili mu trvale používat aditiva do nafty, ale já se v tom moc nevyznám, je to nějaká přísada, co se leje při každém tankování jen pár mililitrů.
Aditiva a kvalitnu premiovu naftu. Cetanove cislo > 51.
Re: Tucson CRDi
Napsal: 22 bře 2011, 16:24
od foos
Podobný problém jsem měl loni. Začalo to pozvolna občasným vynecháním, pak se to zhoršovalo a skončilo to výměnou vstřiku. Nejhorší ale bylo, přijít na to, který vstřik to dělá. Klasicky, když jsem přijel do servisu, tak to přestalo a ani diagnostika to neodhalila. Tak jsem tam nechal auto na pár dní a nakonec se to projevilo i jim. Nový vstřik i s výměnou - desítka. Teď mám doufám na delší dobu klid.
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Napsal: 25 bře 2011, 13:29
od MartinF
Zdravím, jsem tu nový, mám Tucson 2.0 CRDi 83 kw, 2005 a mám úplně stejný problém.
Při rozjezdu zařadím vyšší rychlostní stupeň a hned přišlápnu plynový pedál. Ozývá se chvění
a kovové cvakání ( řinčení ) až do doby než uberu nebo dosáhnu otáček více jak 2100.
Byl jsem s tím v servise hyundai, ale řekli mi lamela spojky, dělám v servise u jiné značky a dívali se na to kluci a vypadá to na zvuk z oblasti přední rozvodovky, věřím, že i ty to máš.
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Napsal: 25 bře 2011, 13:52
od antiexe
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Napsal: 28 bře 2011, 13:09
od mertuk
Takže odpozoroval som poruchu spoločne s mechanikom, a pripomínalo mu to ze auto sa nechce rozbiehat koli zanesenemu palivovemu filtru, tak som ho vymenil, a uz ide dobre.Pravdepodobne nepretieklo dostatočne mnozstvo paliva cez filter v okamihu ked to motor potreboval ( pri akceleráciii), preto ho pridusilo , a ten rapkavý zvuk neviem
ale zatial to funguje
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Napsal: 28 bře 2011, 18:59
od JK-Tucson
Tak to je super, že už ti to šlape ok. Chcem sa opýtať aký filter si mal ? bol to originál dodaný Hyundai servisom alebo ?
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Napsal: 29 bře 2011, 20:40
od mertuk
kúpil som ho v obchode s autosúčiastkami (Autotechna), vyšiel cca na 10euro
podla roku výroby a motora mi ho bez problémov predali.
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Napsal: 04 dub 2011, 14:46
od JK-Tucson
mertuk píše:kúpil som ho v obchode s autosúčiastkami (Autotechna), vyšiel cca na 10euro
podla roku výroby a motora mi ho bez problémov predali.
Filter si menil pred závadou kedy naposledy ? Pozri môj príspevok v závadách či by to tiež nemohol byť filter, dik pekne. Inak keď takto kupuješ v predajni náhradných dielov pamätaj si dobre akú presne značku si kúpil, pokiaľ sa osvedčí treba sa jej držať. Na trhu je ich dosť veľa. Ja som mal totiž problém s olejovým filtrom, ktorý som kupil podobne ale nesedel dobre a vytekal mi olej. Značku zistím ešte aby sa niekomu nestalo to isté.