Přehřívání
Napsal: 24 dub 2011, 11:35
Zdravím,
mám problém s přehříváním motoru 2.0 104kw.
Nejdřív se to projevilo, když mi začal odcházet řemen na servopumpě. Možná to je jenom náhoda a spolu to nesouvisí.
Po výměně řemenu se ale problém objevuje pořád.
Řemen na servopumpu jsem měnil před zimou a teď byl kontrolovaný a je v pořádku.
Kapaliny v chladiči je taky dost. Hadice nikde skřípnuté nejsou a horní hadice je horká a spodní vlažná po celé délce.
Projevuje se to tak, že po ohřevu motoru na provozní teplotu se po 5-10 minutách začne ručička teploty zvedat rychlostí cca tak mm/7 vteřin.
A to se může jet i po dálnici a projevuje se to stejně. Větráky se spustí okamžitě po dosažení provozní teploty a ikdyž se to začne hřát, tak se oba točí pořád. Jediné co na to pomáhá je nastavit na topení takovou teplotu, aby to začalo foukat teplý vzduch(a stáhnu okýnka, aby se tam dalo přežít) . Když dám topení naplno, tak se začne teplota snižovat až dosáhne normální hodnoty a pak se dá jet bez obav, ale taky to není všemocné, protože po chvilce už si musím dát pozor na plyn, protože se i přes zapnuté topení začne motor hrát víc než by měl.
Setkal jste se s takovým problém někdo už?
Chystám se vyměnit termostat, ale dostanu se k tomu asi až příští víkend, tak dám vědět, jestli to pomohlo.
Díky
mám problém s přehříváním motoru 2.0 104kw.
Nejdřív se to projevilo, když mi začal odcházet řemen na servopumpě. Možná to je jenom náhoda a spolu to nesouvisí.
Po výměně řemenu se ale problém objevuje pořád.
Řemen na servopumpu jsem měnil před zimou a teď byl kontrolovaný a je v pořádku.
Kapaliny v chladiči je taky dost. Hadice nikde skřípnuté nejsou a horní hadice je horká a spodní vlažná po celé délce.
Projevuje se to tak, že po ohřevu motoru na provozní teplotu se po 5-10 minutách začne ručička teploty zvedat rychlostí cca tak mm/7 vteřin.
A to se může jet i po dálnici a projevuje se to stejně. Větráky se spustí okamžitě po dosažení provozní teploty a ikdyž se to začne hřát, tak se oba točí pořád. Jediné co na to pomáhá je nastavit na topení takovou teplotu, aby to začalo foukat teplý vzduch(a stáhnu okýnka, aby se tam dalo přežít) . Když dám topení naplno, tak se začne teplota snižovat až dosáhne normální hodnoty a pak se dá jet bez obav, ale taky to není všemocné, protože po chvilce už si musím dát pozor na plyn, protože se i přes zapnuté topení začne motor hrát víc než by měl.
Setkal jste se s takovým problém někdo už?
Chystám se vyměnit termostat, ale dostanu se k tomu asi až příští víkend, tak dám vědět, jestli to pomohlo.
Díky