Stránka 1 z 2

i40 - technické údaje

Napsal: 30 dub 2011, 09:14
od medved
Ahoj,
Máte někdo více informaci než je v brožurce (rozměry)? Konkrétně by mě zajímalo spojení nafty a automatické převodovky (je dvoj- nebo jednospojková...). Hyundai je v tomto ohledu tajemný jak hrad v Karpatech.
Ď.

Re: i40 - technické údaje

Napsal: 30 dub 2011, 11:53
od havros
Dvouspojková šestirychlostní převodovka.
Kromě motorizace 1,7CRDi 85kW a 100kW bude v průběhu roku 2012 ještě 1,7CRDi 135kW

Re: i40 - technické údaje

Napsal: 30 dub 2011, 23:38
od medved
Díky. A co naftové kurvítko? Tedy filtr pevných částic, ten tam je? Nebo plní euro5 pomocí močoviny?

Re: i40 - technické údaje

Napsal: 05 kvě 2011, 11:12
od havros
Tahle informace zatím není známa a v autě jsem to nezjišťoval.

Re: i40 - technické údaje

Napsal: 06 kvě 2011, 17:15
od vlado1979
Väčšina nových dieselov má filter pevných častíc (FAP, DPF, ...). Až taká náročná údržba to nie je. Filter sa počas jazdy regeneruje. Pri 120 alebo 180 tisíc km je potrebné doplniť aditívum, prípadne zrepasovať filter (u peugeota pri 130 tisíc km ma stála repasia filtra a doplnenie 4,5 litra aditíva 350 €). Je to veľa ?

To aj iné súčiastky kde je predpísaný nejaký servisný úkon pri najazdení istého počtu km, napr. výmena rozvodov a pod., budeme považovať za "kurvítko" ?

P.S. To ešte stále ani predajcovia nepoznajú technické údaje, prípadne ceny ? Hyundai to naťahuje ako gumu v trenkách. Napokon ako vždy. Pred necelým mesiacom boli prvé skice audi Q3 a dnes už vieme aj ceny. O i40 sa hovorí od začiatku roka a stále nič. Najpr dáme skicu exteriéru-ešte v 2010, potom fotku interiéru... a potom nič). A to už sa má čo nevidieť predávať. Divná politika, ale možno chystajú nejaké milé prekvapenie :mrgreen:

Re: i40 - technické údaje

Napsal: 06 kvě 2011, 17:48
od Nexus
no já jsem na ni hodně zvědav, táta se do sonaty pomalu nevleze - od vánoc má malýho a kočárek s ním zabere obě zadní sedačky, takže i40 cw je poměrně horký kandidát někdy na příští rok :roll: akorát v úvahu připadá pouze benziňák a automat, pro případ, že by i manželka potřebovala jet za roh do obchodu :D:D takže snad udělá dobrý dojem :) =D>

Re: i40 - technické údaje

Napsal: 07 kvě 2011, 09:16
od havros
vlado1979 píše:To ešte stále ani predajcovia nepoznajú technické údaje, prípadne ceny ?
Tak tak...

Jinak 1,7CRDi bude mít DPF. Zatím bez dalších podrobností

Re: i40 - technické údaje

Napsal: 08 kvě 2011, 20:21
od medved
vlado1979 píše:Väčšina nových dieselov má filter pevných častíc (FAP, DPF, ...). Až taká náročná údržba to nie je. Filter sa počas jazdy regeneruje. Pri 120 alebo 180 tisíc km je potrebné doplniť aditívum, prípadne zrepasovať filter (u peugeota pri 130 tisíc km ma stála repasia filtra a doplnenie 4,5 litra aditíva 350 €). Je to veľa ?
To aj iné súčiastky kde je predpísaný nejaký servisný úkon pri najazdení istého počtu km, napr. výmena rozvodov a pod., budeme považovať za "kurvítko" ?
Podle toho, co jsem slyšel by ta údržba měla být o mnoho náročnější. Že prakticky jde o výměnu filtru a ta se pohybuje od 50.000 výše. Což by byl zabiják ojetiny s nalétanými 150k.

Re: i40 - technické údaje

Napsal: 08 kvě 2011, 20:29
od Hardcam
Samo o sobe je zabijacky koupit jety diesel, takze jakasi "vymena filtru za pade" uz je jen tresnicka na dortu.

Re: i40 - technické údaje

Napsal: 09 kvě 2011, 08:14
od David PLEVA
Svatá pravda Pavle. Proto chci i40 jedině s benzínovým motorem a samozřejmě tím nejsilnějším.

Re: i40 - technické údaje

Napsal: 09 kvě 2011, 13:10
od Mexican
ak sa pozriete na predajnost Passatov, Superbov, Mondei v Europe tak mate jasno ktoru motorizaciu bude i40 potrebovat. To ze sa v CR preda par kusov ak ked velmi kultivovanych benzinov, :hyu: nespasi. Je to fakt a tak ho treba brat

DPF to ma kvoli Euro5, Euro 4 splnali vsetky nove Hyundai motory poslednych rokok pohodovo aj bez filtra. Ja 1,7 CRDi moe byt pekny motor do referenskeho auta, 85Kw je slusne, najma ak to dobre sprevoduju

Re: i40 - technické údaje

Napsal: 09 kvě 2011, 13:20
od Hardcam
Zapomnel jsem do sveho predesleho prispevku dodat kouzelne sloviko "jety"...novy diesel je sice taky riziko, ale petileta zaruka dokaze zivotnost komponentu bezpecne pokryt. Otazka je, jak to u nas bude s kvalitou nafty do budoucna.

Re: i40 - technické údaje

Napsal: 09 kvě 2011, 13:56
od FISHkaa
David PLEVA píše:Svatá pravda Pavle. Proto chci i40 jedině s benzínovým motorem a samozřejmě tím nejsilnějším.
co tam budou dávat 2.0 turbo? :?:

Re: i40 - technické údaje

Napsal: 09 kvě 2011, 14:21
od Nexus
Pokud by nebyl V6 tak to bude pro mě veliké zklamání :shock: ten zvuk a záběr je prostě lahoda...

Re: i40 - technické údaje

Napsal: 09 kvě 2011, 14:25
od Amalfi
No takový šestihrnek bz taky nebyl k zahození. Už ho mají tak ať ho použijí :lol: