Stránka 1 z 2
Rozvody
Napsal: 13 kvě 2011, 08:43
od feflo
Zdravim vsechny.
Dival jsem se na servisni manual (link na stazeni zde na foru) a jestli jsem to dobre pochopil, tak motory 1,4 (gamma) maji rozvodovy retez a ne remen!!! (dodnes jsem si myslel, ze je tam standartne remen).
Za retez bych byl vdecny a bylo-li by to skutecne tak, byl bych moc rad.
Co si o tom myslite?
Re: Rozvody
Napsal: 13 kvě 2011, 09:00
od caruser
Myslím, že hyundai v i20ke nemá motor, ktorý by mal remeň. Inak by bola uvedená výmena v manuáli.
Re: Rozvody
Napsal: 13 kvě 2011, 12:22
od bartiik18
No hele co jsem se bavil se servisím technikem, který opravuje hyundaiky. tak na motor 1.2 mi také řekl, že má rozvodový řetěz. Což by bylo fakt fajn
Vysvětloval mi rozdíl mezi 1.2 HTTP a 1.2 Kappa
takže to asi bude pravda, že motory od hyundaie mají řetěz.
Re: Rozvody
Napsal: 13 kvě 2011, 12:36
od Mexican
co nemeni nic na tom, ze musia byt poriadne konktrolovane. Najma po 150 000km (co mate ale este daleko
Re: Rozvody
Napsal: 13 kvě 2011, 12:40
od caruser
To: bartiik18
Aj 1,2 HTP má reťaz
Re: Rozvody
Napsal: 13 kvě 2011, 14:33
od bartiik18
Tak to mi asi už jen tak neřekl
njn, ale stejně bych 1.2 HTP nechtěl
na tom se nic nemění
Re: Rozvody
Napsal: 13 kvě 2011, 15:02
od caruser
Mal som možnosť jazdiť s HTP 40 kW EURO 4 ale aj s novou HTP 51 kW EURO 5. Tie motory nie sú tak zlé ako ich niektorí zatracujú, ale jednoducho 1,2 Kappa je motor, ktorý má výkon takmer ako 1,4 ale spotrebu ako 1,0.
Re: Rozvody
Napsal: 07 lis 2011, 20:14
od sanosarky
Re: Rozvody
Napsal: 09 led 2012, 19:58
od PetrT30
Mexican píše:co nemeni nic na tom, ze musia byt poriadne konktrolovane. Najma po 150 000km (co mate ale este daleko
Zajímalo by mě co na něm při kontrole uvidíš?
Řetězové rozvody se nekontrolují, ale rovnou mění.
Re: Rozvody
Napsal: 09 led 2012, 20:01
od ZdeněkSvoboda
Přesně tak. Má řetěz, však když je motor studený, tak než se ohřeje, je to celkem dobrej kovovej koncert
Re: Rozvody
Napsal: 25 úno 2013, 22:18
od Axel.Foley
Kovovej koncert jsem zažil ve firemní Fab II 1,2 TSI 63 kW po nastartování minulý týden - skončilo to výměnou rozvodů
Jen pro zajímavost - auto mělo v době koncertu nalítáno 39 500 km
Re: Rozvody
Napsal: 26 úno 2013, 07:53
od 69pavel
Axel.Foley píše:Kovovej koncert jsem zažil ve firemní Fab II 1,2 TSI 63 kW po nastartování minulý týden - skončilo to výměnou rozvodů
Jen pro zajímavost - auto mělo v době koncertu nalítáno 39 500 km
to vydrzelo dost,meni se daleko drive,jezdil stim nejakej slusnak
Re: Rozvody
Napsal: 27 úno 2013, 18:36
od Axel.Foley
to 69pavel: skvělý vtip
Re: Rozvody
Napsal: 01 bře 2013, 20:00
od 69pavel
Axel zaden vtip ale realita,u tech certovskych motoru 1.2 TSI praskaly retezy,automobilka jiz sjednala napravu kdy bud zesilila retez nebo ho nechala vyrobit v evrope namisto v cine.jak to zacalo tak servisy mely jasne receno nic nepoustet ven a odborne casopisy mely zakazane o tomto problemu cokoli psat,holt rozumni lide to stejne vynesli,a ver ze ne zrovna malo motoru vymeneno na zaruku. vetsinou to ulitlo kolem 25.000km
Re: Rozvody
Napsal: 01 bře 2013, 21:00
od Axel.Foley
69pavel: O problému s rozvodovým řetězem u TSI vím, hodně se to probíralo na různých místech, nejen tady, i když oficiální stanovisko, pokud vím, nikdo nikdy nevydal (opravte mě, jestli jo). Akorát sem nevěděl, že to zvyklo ulítnout tak brzy.
Co se týče toho slušňáka - s tím autem jezdí asi 5 lidí, každý má jiný styl jízdy. Takže asi ho nikdo moc nešetří