Stránka 1 z 1
Kratkodobý výpadek tahu - ix35 CRDi 135kW
Napsal: 15 kvě 2011, 21:37
od Puhy
Dobrý večer, potřebuji poradit od zkušenějších, než vyrazím do servisu, v čem by mohl být následující problém. Především při (rychlejší) jízdě do kopce na 3 nebo 4 rychlostní stupeň pozoruji občas krátkodobý výpadek tahu při cca 3100 ot. přestože plyn je stisknut konstantně (testoval jsem to na prvním doraze plynu). Je to pocit jako bych trochu pustil a opět sešlápl plyn. Čím by to mohlo být? Stane se to jen občas, nedokáži to spolehlivě reprodukovat. Mám najeto 10500km, dříve se to neprojevovalo. Napadá mne nějaké omezení výkonu kvůli emisím, připínání turba (?) nebo ucpaná tryska - bordel v naftě? Tankuji pouze Shell V-Power nebo Verva Diesel od Benziny. Každopádně, je to nepříjemné třeba při předjíždění... Díky za nápady.
Re: Kratkodobý výpadek tahu - ix35 CRDi 135kW
Napsal: 15 kvě 2011, 23:31
od Véna
Příčin může být i více, kromě těch co jsi nadhodil, ale u moderních aut to nic než diagnostika ve značkovém servisu neodhalí. Každopádně to chyba je a je to i na servis. Ještě sleduj, jestli přitom nezabliká nějaká kontrolka.
Re: Kratkodobý výpadek tahu - ix35 CRDi 135kW
Napsal: 16 kvě 2011, 08:46
od MatoK
je to vidno aj na otackach alebo len proste citis, ze auto ako keby netahalo? mne to na 2.0 benzine obcas robi, otacky stale rovnake, ale vykon ako keby sa uplne stratil (dokonca auto aj jemne cukne ako ked vam skape motor) a potom zacne tahat, ale nerobi to pri uplnom zosliapnuti pedalu, proste aj len jemna akceleracia
Re: Kratkodobý výpadek tahu - ix35 CRDi 135kW
Napsal: 17 kvě 2011, 10:22
od Puhy
Takže snad vyřešeno - nakonec se rozsvítila i žlutá kontrolka motoru. V servisu provedli řízené vypálení filtru pevných částic a zdá se že je to ok.
Re: Kratkodobý výpadek tahu - ix35 CRDi 135kW
Napsal: 17 kvě 2011, 11:01
od ilcas
To se tedy zanesl hodně brzo....
To jsi jezdil jen město?
Re: Kratkodobý výpadek tahu - ix35 CRDi 135kW
Napsal: 17 kvě 2011, 11:15
od FISHkaa
jojo, a pak že sou kurvítka vyřešená
Re: Kratkodobý výpadek tahu - ix35 CRDi 135kW
Napsal: 17 kvě 2011, 11:48
od Puhy
No poslední dobou bohužel docela dost trasy mezi 5 - 20km, takže možná problém vznikl tam. Spíš šlo ale o to, že se několikrát nedokončilo vypálení kvůli krátké trase a pak to může dělat tyto problémy (podle technika který mi to dnes vysvětloval). Každopádně motor se při tom řízeném vypalování filtru pěkně ohřeje a dost to smrdí. Údajně se to běžné vypalování dělá cca po 600km...
Edit: ale kontrolka teploty motoru byla stejně i těsně po ukončení sekvence pořád jeden dílek pod 90°
Re: Kratkodobý výpadek tahu - ix35 CRDi 135kW
Napsal: 25 kvě 2011, 11:36
od Puhy
Takže jen pro úplnost: filtr pevných částic je ok - byla to zřejmě jen shoda náhod, že jsem předtím jezdil krátké trasy. Do servisu jsem se vrátil protože se závada projevovala znovu. Důvod byl jiný: pod plastovým krytem motoru si myši vytvořili "hnízdo" - u vstřiků. Žádný překousaný kabel/hadice tam prý není, takže jestli ten bordel (sláma, kousky dektury a lepící pásky) co tam natahali něco ovlivňoval nevím. Každopádně nechápu jak to mohli stihnout postavit, když s tím autem každý den jezdím.¨
Na první pohled nebylo nic vidět, až když se sundal plastový kryt motoru ...
Takže si dávejte pozor - máte někdo nějaké zaručené rady jak tomu předcházet, když auto stojí v otevřeném garážovém stání?
Dal jsem tam ultrazvukový odpuzovač kun + halogenový reflektor s pohybovým senzorem pod auto (to mi poradili v servise - že je to prý spolehlivě plaší).
Re: Kratkodobý výpadek tahu - ix35 CRDi 135kW
Napsal: 25 kvě 2011, 19:01
od FISHkaa
takže tebou zmiňovaná kombinace kontrolek znamená “zvíře v motorovém prostoru “
k tvé otázce : kunu ještě vytěsnit můžeš, ale myš se ti dostane všude
Re: Kratkodobý výpadek tahu - ix35 CRDi 135kW
Napsal: 18 led 2016, 14:49
od čerťák
Ahojky,dlouho jsem nic nepotřeboval ale čas od času to přijít musí.Mám motor 2.0 CRDI 100kw a najeto 150000 km. Mám takový problem,už se mi stalo podruhé že jedu a najednou mi začne auto jako pravidelně přibržďovat,tak v intervalu každé tři vteřiny.Když uberu tak to je dobrý,jak přidám začne to znovu.Zdá se mi i nižší výkon.Myslel jsem že se čistí filtr pevných částic,tak jsem jel asi hodinu a stále to samé.(Stává se mi při čištění filtru že to škubne,potom občas cítím takovej smrad jako když je cítit spálená barva ,ale pak to přejde) . Potom jsem zastavil ,vypnul motor opět nastartoval a pořád to samé. Druhý den jsem ráno nastartoval a vše v pohodě.Teď asi po půl roce to samé.Z ničeho nic to začalo zase škubat,tak jsem zastavil,znova rozjel a stále totéž.Pak jsem asi hodinu stál a nastartoval a opět škubání. Ujel jsem asi pět km a najednou to přestalo jako když utne,a motor byl okamžitě živější.Mám najeto dalších pětset km a dobrý.Během škubání se žádná kontrolka narozsvítila,tak nevim.Jezdit se s tím dá ale je to nepříjemný.Zdravim čerťák