Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
Mám dotaz, má tento motor v modelovém roce 2011 splňující normu Euro 5 filtr pevných částic? Nějak jsem to nedokázal nikde zjistit.
- Reklama
Re: Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
Měly by mít FAP od 2011
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
To není příjemná zpráva. A týká se to všech výkonových variant?
Re: Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
Jestli jezdis hodne mimo mesto a auto si nebudes nechavat dyl nez je jeho zaruka, tak bych si tim hlavu nelamal.
FAP je francouzsky vyraz a pouziva ho hlavne Peugeot, i30 ma DPF (anglicky oznaceni) a maji ho vsechny naftovy varianty.
FAP je francouzsky vyraz a pouziva ho hlavne Peugeot, i30 ma DPF (anglicky oznaceni) a maji ho vsechny naftovy varianty.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
No to druhé určitě, déle než 5 roků ne, ale po tom městě občas jezdit budu. Co to pro mě znamená?
Re: Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
Rika se tomu regenerace filtru pevnych castic. Cas od casu budes vyzvan kontrolkou (sam v praxi nevim, jak casto to je, ale da se to dohledat, vzdycky kdyz jsem jel s necim s DPF, tak to bylo mimo mesto a nic na me neblikalo), abys vyjel mimo mesto a filtr se automaticky vyprazdni. Pak zhasne kontrolka a bude to OK. Kazdopadne se k tomu musi pristupovat zodpovedne a fakt necekat a vyjet z mesta.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
Mám 2 dotazy - kde se to dá dohledat a kolik km se tak třeba musí najet k tomu vyprázdnění filtru?Hardcam píše:Cas od casu budes vyzvan kontrolkou (sam v praxi nevim, jak casto to je, ale da se to dohledat, vzdycky kdyz jsem jel s necim s DPF, tak to bylo mimo mesto a nic na me neblikalo), abys vyjel mimo mesto a filtr se automaticky vyprazdni. Pak zhasne kontrolka a bude to OK. Kazdopadne se k tomu musi pristupovat zodpovedne a fakt necekat a vyjet z mesta.
Re: Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
Tady jeste nejaky info bokem:
JAK FILTR FUNGUJE
Filtr je jakési síto, které do sebe zachycuje nečistoty putující po spálení ve válcích výfukem, tak aby se nedostali ven. Ve chvíli, kdy řídící jednotka pomocí tlakových čidel vyhodnotí, že je filtr již příliš zanesen, aktivuje proces regenerace filtru, kdy se zvýší teplota výfukových plynů a obsah filtru při velmi vysoké teplotě projde dalším spalovacím procesem. Tento systém výrazným způsobem pomohl docílit snížení emisí a vyhovět stále přísnějším normám Evropské unie.
NEGATIVNÍ VLIV FILTRU
Jedinou pozitivní vlastností filtru je právě zlepšování emisních norem. Naopak však přichází řada negativ. Předně, filtr je další překážkou ve výfuku, která brání spalinám volně odcházet výfukem pryč. Tím se samozřejmě snižuje výkon vozu. Postupem času se navíc filtr zanáší více a více. Podle typu vozidla tak dříve nebo později přijde doba, kdy bude nutné filtr celý vyměnit, což bývá investice přibližně v hodnotě 10 - 30 tisíc korun.
NABÍZÍME DEFINITIVNÍ ŘEŠENÍ
Protože víme, že filtry pevných částic znamenají často velké problémy pro majitele vozu, nabízíme jejich definitivní odstranění z vozidla. Tato úprava spočívá ve dvou krocích. Prvním je fyzické odstranění filtru z vozidla, odmontování a zajištění všech od této chvíle nedůležitých komponentů. Poté následuje softwarová úprava, která spočívá v deaktivaci řídícího procesu autodiagnostiky zanesení filtru v řídící jednotce, vyrušení kontroly přítomnosti aditiv a deaktivaci pravidelné regenerace.
CO ZÍSKÁTE
Díky našemu řešení můžete zapomenout na všechny problémy s filtrem pevných částic. Nutnost doplňování aditiv i nutnost výměny filtru po ujetí 80-160 tisíc km, jak nařizuje výrobce vozidla, je od nynějška minulostí. Získáte navíc prostor pro výrazně vyšší výkon vozidla, vyšší kroutící moment, který je možné nastavit díky prostupnějšímu výfukovému potrubí. Díky celkově lepšímu chování vozu ve spodním rozsahu otáček se otevírá prostor pro příznivější spotřebu.
U JAKÝCH VOZIDEL JE MOŽNÉ ODSTRANĚNÍ FILTRU PROVÉST
Odstranění filtru je možné provést u většiny dieselových vozidel vybavených filtrem pevných částic a řídící jednotkou Bosch EDC15, EDC16, EDC17, Siemens SID, Siemens PPD a Magneti Marelli MJD. To jsou zejména vozidla Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Kia, Mercedes, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Suzuki, Seat, Škoda a VW. Na konkrétní typ vozidla se informujte.
JAK FILTR FUNGUJE
Filtr je jakési síto, které do sebe zachycuje nečistoty putující po spálení ve válcích výfukem, tak aby se nedostali ven. Ve chvíli, kdy řídící jednotka pomocí tlakových čidel vyhodnotí, že je filtr již příliš zanesen, aktivuje proces regenerace filtru, kdy se zvýší teplota výfukových plynů a obsah filtru při velmi vysoké teplotě projde dalším spalovacím procesem. Tento systém výrazným způsobem pomohl docílit snížení emisí a vyhovět stále přísnějším normám Evropské unie.
NEGATIVNÍ VLIV FILTRU
Jedinou pozitivní vlastností filtru je právě zlepšování emisních norem. Naopak však přichází řada negativ. Předně, filtr je další překážkou ve výfuku, která brání spalinám volně odcházet výfukem pryč. Tím se samozřejmě snižuje výkon vozu. Postupem času se navíc filtr zanáší více a více. Podle typu vozidla tak dříve nebo později přijde doba, kdy bude nutné filtr celý vyměnit, což bývá investice přibližně v hodnotě 10 - 30 tisíc korun.
NABÍZÍME DEFINITIVNÍ ŘEŠENÍ
Protože víme, že filtry pevných částic znamenají často velké problémy pro majitele vozu, nabízíme jejich definitivní odstranění z vozidla. Tato úprava spočívá ve dvou krocích. Prvním je fyzické odstranění filtru z vozidla, odmontování a zajištění všech od této chvíle nedůležitých komponentů. Poté následuje softwarová úprava, která spočívá v deaktivaci řídícího procesu autodiagnostiky zanesení filtru v řídící jednotce, vyrušení kontroly přítomnosti aditiv a deaktivaci pravidelné regenerace.
CO ZÍSKÁTE
Díky našemu řešení můžete zapomenout na všechny problémy s filtrem pevných částic. Nutnost doplňování aditiv i nutnost výměny filtru po ujetí 80-160 tisíc km, jak nařizuje výrobce vozidla, je od nynějška minulostí. Získáte navíc prostor pro výrazně vyšší výkon vozidla, vyšší kroutící moment, který je možné nastavit díky prostupnějšímu výfukovému potrubí. Díky celkově lepšímu chování vozu ve spodním rozsahu otáček se otevírá prostor pro příznivější spotřebu.
U JAKÝCH VOZIDEL JE MOŽNÉ ODSTRANĚNÍ FILTRU PROVÉST
Odstranění filtru je možné provést u většiny dieselových vozidel vybavených filtrem pevných částic a řídící jednotkou Bosch EDC15, EDC16, EDC17, Siemens SID, Siemens PPD a Magneti Marelli MJD. To jsou zejména vozidla Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Kia, Mercedes, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Suzuki, Seat, Škoda a VW. Na konkrétní typ vozidla se informujte.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
Tak jako fór dobrý a nějaká trošku přesnější rada by nebyla?Hardcam píše:http://www.google.cz
Re: Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
Tak jako fór dobrý a nějaká trošku přesnější rada by nebyla? [/quoteigys píše:Hardcam píše:http://www.google.cz
Vygooglil jsem tohle, jako přehled mi to stačí:
http://www.tipcars.com/magazin-filtry-p ... -4645.html
Asi si ten diesel radši nekoupím.
Re: Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
Jsem si nemohl vzpomenout,jak se to jmenuje A měly by ho mít všechny nafty od 2011,ale netuším jestli model,nebo od nějakého data výroby.Hardcam píše:Jestli jezdis hodne mimo mesto a auto si nebudes nechavat dyl nez je jeho zaruka, tak bych si tim hlavu nelamal.
FAP je francouzsky vyraz a pouziva ho hlavne Peugeot, i30 ma DPF (anglicky oznaceni) a maji ho vsechny naftovy varianty.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
Tak prý už od října 2010 to mají dieslové motorymatysekul píše:Jsem si nemohl vzpomenout,jak se to jmenuje A měly by ho mít všechny nafty od 2011,ale netuším jestli model,nebo od nějakého data výroby.Hardcam píše:Jestli jezdis hodne mimo mesto a auto si nebudes nechavat dyl nez je jeho zaruka, tak bych si tim hlavu nelamal.
FAP je francouzsky vyraz a pouziva ho hlavne Peugeot, i30 ma DPF (anglicky oznaceni) a maji ho vsechny naftovy varianty.
Re: Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
Další minus pro naftu...........než ti blbci vymyslí něco i pro benzín
(a to, myslím, je Hard v cenách ještě velký optimista)
(a to, myslím, je Hard v cenách ještě velký optimista)
Re: Motor 1.6 CRDi 85kW + filtr pevných části
Jaky ceny mas zrovna na mysli mysli?
To ja vim, ze ten filtr je drahej jako zlaty prase, prave proto je úpotreba se auta do peti let zbavit. jenze tak uz je to u vetsiny naftaku.
To ja vim, ze ten filtr je drahej jako zlaty prase, prave proto je úpotreba se auta do peti let zbavit. jenze tak uz je to u vetsiny naftaku.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT