Stránka 1 z 1
palivový filtr J2 1.9D
Napsal: 17 čer 2011, 16:42
od peterblack
už jsem to hledal úplně všude a jsem v koncich
nevíte kde by moh bejt palivovej filtr na Dieselu?
z motoru vede podle mě palivový vedení přímo pod auto a nic jsem tam neviděl (v motoru, prostě jenom hadičky na jednom miste s balonkem
)
taky by mohl bejt v nádrži u pumpy (pod zadníma sedačkama) ale tam se mi fakt nechce lézt... hlavně to zavedli až u novějších
pod autem jsem ho taky nikde neviděl ale neprohlídnul jsem to všude... nehledam nekde spatne?
Re: palivový filtr J2 1.9D
Napsal: 17 čer 2011, 18:14
od peterblack
hmmm mozna jsem idiot ale neni to ten valec s 4 šroubama vpravo od měrky na olej?
(obrazek je motor Peugeot 1.9D ale vypada stejne - v ty dobe se do
tyhle motory montovaly)
Re: palivový filtr J2 1.9D
Napsal: 17 čer 2011, 19:02
od Hujer
Presne tak je to ten valec a je vnem vlozka.
Re: palivový filtr J2 1.9D
Napsal: 19 čer 2011, 18:18
od peterblack
diky
ma to sice odkalovaci ventil... ale napadlo me cely pouzdro filtru vymontovat a vycistit (212tis km je dost a lil jsem do toho levnou naftu vzdycky) pak bych ho zase zalil naftou nez bych ho zavrel
nemuzu pri startovani znicit motor kdyz by mi v hadickach zustalo par bublinek?
Re: palivový filtr J2 1.9D
Napsal: 20 čer 2011, 08:18
od mirpie
zalij celou vložku naftou až po vrch a mělo by to být ok.
Re: palivový filtr J2 1.9D
Napsal: 08 zář 2011, 12:04
od v.Parnik6045
Sundej víko,vytáhni filtr,případně vyčisti vnitřek,dej novej filtr,opatrně utáhni víko.Součástí filtru je těsnění,takže není potřeba šrouby rvát až na krev,jak to někteří jedinci dokážou.Nic zalívat nemusíš,na přívodní palivové hadici je balónek se zpětným ventilem,kterým napumpuješ naftu do filtru a vlastně do celé nízkotlaké části.Bublinky v hadičce nevadí,maximálně se stane to,že nastartuješ až na druhé otočení....
S pozdravem "Nafta do nádrže a benzín do zapalovačů"