Stránka 1 z 4

K&N sanie

Napsal: 23 čer 2011, 14:30
od Laxius
Ahojte,
tak dnes rano mi namontovali K&N kit. Musim povedat, ze zvuk motora je uplne nadherny :) Ma hlbsi a taky sportovjesi prejav :) Co sa tyka vykonu,tak som sa vracal cez prepchatu rannu bratislavu do roboty a nemal som cas to odsledovat nejak v tych zapchach, ale verim, ze sa nezmenil len zvukovy prejav motora. Cele to stalo 132eur aj s montazou. Objednaval som to z www.automotoshop.sk a objednaval som tuto cast: http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0683

Neskor prihodim fotky a este nejake subjektivne pocity. Ked som sa bavil s technikmi o spotrebe, ze ma odradzuje najma to, ze spotreba pojde hore, tak to mi vraveli,ze nic take by sa nemalo stat. ze mozno cloveka uchvati zvuk alebo isty narast vykonu a potom jazdi sportovejsie a ze vtedy ide spotreba hore, ale ze samotnou vymenou by spotreba urcite hore nemala ist. Tak uvidim teda...

Re: K&N sanie

Napsal: 23 čer 2011, 15:59
od 89majlo96
Som velmi zvedavy na tie fotky. Ja osobne by som za K&N 130 euro nedal. Ale to je vec nazoru, podla mna sa daju kupit lepsie filtre za tu cenu.

Re: K&N sanie

Napsal: 25 čer 2011, 16:37
od Hardcam
Volil bych vlozku do sani, ucinne, elegantni a rychle reseni. A v servisu nemuzou rict ani pip.
Zajimalo by me, jak je to u filtru Simota. Nekdo s i30 psal, ze ho cisti po 5000km (to je docela brzo), ale nikde se nmeuzu docist, zda je dozivotni. Tim se treba K&N chlubi na kazde strane 5x. Pokud by byl dozivotni, pak by se naklad na porizeni filtru Simota (kolem 8 stovek) vratil uz pri koupi druheho originalniho filtru. To v pripade K&N je cca 5 filtru.

Re: K&N sanie

Napsal: 25 čer 2011, 17:46
od S0T0
Hardcam: no asi záleží servis od servisu, ale už i jednomu i30tkaři v servisu vytkli "sportovní" vložku. Jinak simota dává záruku na výdrž filtru 100 000km, volil bych radši green, aspoň na TDI fungoval 50 000km v poho.

Re: K&N sanie

Napsal: 18 črc 2011, 20:16
od Walkman
Také jsem zvědavý na fotky. Mohlo by býl i nějáké video se zvukem po instalaci sání??

Re: K&N sanie

Napsal: 20 črc 2011, 20:54
od airwaves
Ta úvaha nad úsporou je zajímavá. Odhadem by se mělo ušetřit cca 4000 za papírové filtry při odečtení 1900,. za investici KN na 240 tisíc km. Je to jen odhad záleží kam až spadnou ceny papíru . Hledal jsem všude možně reakce na ostatních forech a dočetl jsem se většinou že OK, ale i něco o přefouknuté váze vzduchu. Netuším co tím pánové mysleli ??? Mě zajímá na tom KN filtru to, že si ho můžu vyprat častěji což je u provozu na LPG výhoda, třeba po 10-15 ti tisících. Jak je to s praním a tím origo čističem a růžovoučkým olejíčkem??? Lze to vyprat v Jaru a nastříkat Konkorem řekl bych tak nějak po vojensku :D :D :D ??? Aby ta čistící sada nepokazila ekonomiku celé akce???.

Re: K&N sanie

Napsal: 21 črc 2011, 17:04
od airwaves

Re: K&N sanie

Napsal: 21 črc 2011, 17:19
od Engineer
Tak budú tie fotky alebo nie? :roll:

Re: K&N sanie

Napsal: 21 črc 2011, 19:36
od laufas
mne jednou ''nadavali'' ve Zline. ale spis me chtel ten strejda presvedcit, at si koupim od nich vzduchovej filtr

Re: K&N sanie

Napsal: 21 črc 2011, 19:59
od mayq
airwaves píše: Jak je to s praním a tím origo čističem a růžovoučkým olejíčkem??? Lze to vyprat v Jaru a nastříkat Konkorem řekl bych tak nějak po vojensku :D :D :D ??? Aby ta čistící sada nepokazila ekonomiku celé akce???.
17Eur (400Kc) za sadu ktora urcite vydrzi na cca tych 60t km, resp. 3-4 cistenia je zanedbatelny naklad... Po vojensku by som to neriskoval

Re: K&N sanie

Napsal: 23 črc 2011, 11:14
od airwaves
No s tím umytím bych to klidně v kvalitním čističi na bavlnu riskl. Ale ten růžovoučkej olejíček bude asi dobré koupit. Jinak jen info, zpovídal jsem kolegu co ten filtr má v escortu v origo boxu a velká spokojenost doporučuje!

Re: K&N sanie

Napsal: 24 črc 2011, 10:56
od pilotzz
airwaves píše:, zpovídal jsem kolegu co ten filtr má v escortu v origo boxu a velká spokojenost doporučuje!
[-o< a má to taky oměřené? Já jo - tedy placatou vložku od Simoty - a rozdíl je jasný = kladná nula! Pokud neuděláš náporový přívod, tepelně izolovaný, tak na tom budeš "vždycky stejně". Teplota nasávaného vzduchu je při rychlé jízdě s prohřátým motorem cca +15st. nad teplotu prostředí. Jakmile na chvilku zastavíš, box a potrubí se prohřeje tak, že teplota nasávaného vzduchu je klině více než 25st. nad teplotu okolí. (ta čísla mám vyčtená za jízdy z OBD přes Garmina..)

Re: K&N sanie

Napsal: 24 črc 2011, 15:19
od Smrťák
Nasadit na motor hříbek je vo hovně.Jedině náporové sání,přímo z venku. Né sát horko z pod kapoty

Re: K&N sanie

Napsal: 30 črc 2011, 16:48
od Laxius
Takze dlho slubene fotky:

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Spodna cast povodneho boxu ostala, prave preto, aby sa nesal az tak horuci vzduch spod kapoty, ale prave aby vzduch zpredu prudil viac na filter a nerozfukol sa volne pod kapotou.

Musim povedat, ze nejak som si nevsimol objektivny narast vykonu, subjektivne sa ale soferuje lepsie :) Motor je hlucnejsi a jeho hlasovy prejav je ovela hrubsi, bublavejsi a sportovejsi. Problem je akurat na dialnici ked clovek chce zrychlovat do kopca...tak vtedy je naozaj hlasny, staci ubrat nohu z plynu a je to v pohode a zas nie kazdy sa predbieha do kopca :)

Re: K&N sanie

Napsal: 30 črc 2011, 18:23
od S0T0
no nevím, mě by toto řešení neuspokojilo, nasávaný vzduch bude určitě teplejší než u seriového řešení a navíc ti tam letí více bordelu do motorového prostoru.