Stránka 1 z 4
KOMPRESOR
Napsal: 09 črc 2011, 12:43
od N2DRFT
Jelikož mám prázdniny a nemám co dělat a věnuju se autu a různým kravinkám, tak mi tak napadlo když už jsme mluvili o implantaci turba, co třeba implantovat kompresor, který netrpí žádným turboefektem a ačkoliv trochu výkonu ubírá (je poháněn mechanicky motorem) větší množství ho naštěstí přidává.
Když si tak čtu a vzdělávám se, připadá mi přeplňování kompresorem jako schůdnější cesta, nevyžaduje tolik úprav apod.
Nehledě na to, že by to byla poměrně velká rarita
Nuže, pokud se v tom někdo vyzná, rád bych se dozvěděl co vše taková úprava obnáší,
bohužel nepředpokládám, že je taková úprava levná
Re: KOMPRESOR
Napsal: 09 črc 2011, 12:47
od Andy4
Preštuduj si fórum MX-5 :
http://forum.mx-5.biz/ je tam niekoľko kompresorovaných kúskov, nakoľko je to pomerne bežná úprava.
Re: KOMPRESOR
Napsal: 09 črc 2011, 14:17
od N2DRFT
tak s kompresorem jsem tam nenašel nic teda. Jen tam o něm někdo uvažoval.
Re: KOMPRESOR
Napsal: 09 črc 2011, 14:48
od Andy4
sú tam minimálne dve. Kto hľadá ten nájde, chce to trpezlivosť.
Re: KOMPRESOR
Napsal: 09 črc 2011, 14:51
od Hardcam
Aspon to dej do spravny sekce!
Re: KOMPRESOR
Napsal: 09 črc 2011, 15:54
od Stanley
Že by to bylo nějak jednoduché a levnější bych zrovna neřekl....... Na sérii motor ho jen tak plácnout nemůžeš.
Re: KOMPRESOR
Napsal: 10 črc 2011, 23:30
od N2DRFT
Hardcam píše:Aspon to dej do spravny sekce!
přišlo mi, že kompresor se víc hodí k motoru, ale oukej teda.
Re: KOMPRESOR
Napsal: 10 črc 2011, 23:35
od Hardcam
Stejne ho tam davat nebudes
A pokud neco znamena slovo tuning, tak prave tohle. Obrovsky laminatovy narazniky tuning nejsou...
Re: KOMPRESOR
Napsal: 11 črc 2011, 00:21
od 89majlo96
jj Stanley ma pravdu, vnutro motora a prevodvky by to tazko znasali a za chvilu by to urcite odislo. Ja by som radsej spravil atmosfericku supu, komplet nove vnutro a cenovo by to vyslo priblizne ako ten kompresor a vydrzalo by to podstatne dlhsie.
Re: KOMPRESOR
Napsal: 11 črc 2011, 00:29
od Stanley
No já furt říkám, že než srát peníze do úprav motoru, tak raději vyměnit za ten silnější model.. třeba to co má Hardcam. Když už lepší motor není tak nic nezbývá než ho překopávat
Re: KOMPRESOR
Napsal: 11 črc 2011, 00:35
od Hardcam
Stanley: to je prece ceska klasika, koupit to nejslabsi (takzvane s tim vyjebat) a pak resit na forech, jak zvednout vykon o par koni...to neni narazka konkretne na N2RFTa, ale obecne, casto se tento jev tady objevuje u majitelu Coupe 1.6 atp.
Re: KOMPRESOR
Napsal: 11 črc 2011, 00:48
od Stanley
To je pravda no, někteří mají dost (chtěl bych oturbit felinu - je to těžké? ... chci blow off ventil, stačí mi zvuk. jak to udělat? ... )
Re: KOMPRESOR
Napsal: 13 črc 2011, 20:21
od N2DRFT
děkuju za kompliment teda
Já uvažuju o koupi audiny s8-ičky která výkonově bude jinde apod, takže i30 nemusim mít silnější. Nicméně by se mi to líbilo no, udělat z něj voňavku.
Jinak k objemu motoru, kterej tu zmiňujete, tak u nový i30 by byla jedině možnost 1.6, 2.0 se přestaly dělat mám dojem před 2007.
A navíc je to přirozená lidská vlastnost, chtít víc a i 30 se mi jako auto moc líbí a jsem v něm hodně spokojenej, co se týče posezu i zpětný vazby od kol do řízení. A proto bych si ho rád nechal, bohužel sportovní verze se nedělá a 1.6 ač je na poměry silná dost, stejně není pro mě dost výkonná.
Navíc jsem mladý a zvídavý, tak jsem se chtěl i trochu poučit a zjistit, co která úprava obnáší.
Jasně, že vím, že výhodnější by bylo rovnou koupit jiný auto který bude rychlejší. Ale to by bylo za cenu toho, že by se mi třeba nelíbilo no.
Mám ke svý i30 velmi dobrej vztah a jak říkám, ve všech směrech mi vyhovuje, jen ten výkon bych uvítal vyšší. A brzdy možná silnější
Ideální-ale je to jen vysněný by bylo dostat od hyundai sponzoring a postavit prostě s jejich pomocí unikát já nevim i30 RS
A věřím, že by se našli lidi co by ji chtěli. Bohužel problém je, že hyundai si většinou koupí člověk kvůli ceně vs. výbavě a často je to důchodce nebo člověk spořivý, kterého nějaká velké jízdní výkony nezajímají.
Re: KOMPRESOR
Napsal: 13 črc 2011, 20:35
od Hardcam
N2DRFT: S8?
2.0 se nemohla prestat vyrabet pred 2007, kdyzcela modelova rada i30 v 2007 zacala. Dvoulitry skoncily s prodejem v roce 2010 (ja koupil v breznu korejskiu a o par mesicu pozeji Felotron nosovickou), ale slo uz pouze o skladovky, cemuz byla prizpusobena cena. Vim, ze jsi byl limitovany rozpoctem, ale priplatit si treba za 1.6ku urcite stoji.
Re: KOMPRESOR
Napsal: 13 črc 2011, 21:30
od Stanley
Jenže za ty peníze co bys vložil do kompressoru by sis mohl už připlatit za nějakou předváděcí 2.0l.. Docela by mě zajímalo jak to jede, snad se někdy v tom svezu. Musí s tím docela dobře zahýbat v takovém malém autku.