Stránka 1 z 4

Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 12 srp 2011, 14:09
od podbik
Zdravím,

omlouvám se, že Vás zatěžuji mým dotazem, ale nyní se poohlížím po prvním autě a Coupe mě zaujalo. Ovšem hned jsem od mého táty, automechanika, slyšel, že auto je to dobrý do doby než se něco posere. Náhradní díly kromě dílů na podvozek je složité sehnat a skrze motor se musí jezdit do autorizovaného servisu Hyundai. Jak to vidíte Vy, kteří už toto auto nějaký ten čas provozujete?

Budu vděčný za veškeré info! Klidně i detailnější pohled na celou situaci :)

Předem děkuji, mějte se.

Re: Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 12 srp 2011, 14:37
od Korálek
Ahojky,
záleží na tom jak zachovalé Coupe si pořídíš.
Jinak promiň mi mou upřímnost ale tatínek ať se ti do toho nesere.
To že je náhradní díly složité sehnat a že ohledně motoru musíš jezdit do autorizovaného servisu Hyundai je pitomost.
Teď jde o to co si lidi vybavý pod pojmem autorizovaný servis.
Když pojedeš do AutoPalace Butovice,k Zemanovi,atd.tak to je značkový autorizovaný servis?
Já třeba jezdím se svím Accentem do autorizovaného servisu K+K v Praze 9 Hloubětíně a nikdy jsem neměl problém.
On je servis a servis,jinak na těhle autech se nic nesere.
Za 11let co mám Accenta kterého mám od funglovky tak se mi nic neposralo.
To že ti odejdou destičky,tlumiče,zapalovací kabely atd.jsou spotřební věci který odejdou u každého auta.

Re: Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 12 srp 2011, 15:06
od Stanley
Nic není problém sehnat a do servisu radši ani nejezdit (nemají moc zkušenost s těma autama).. raději zavézt známému a nebo se naučit na tom dělat sám tak jak já.

Re: Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 12 srp 2011, 15:13
od -JxD-
Díly se daj sehnat v pohodě, sehnal jsem dokonce i výbrusový písty na mnohem vzácnějšího H než je Coupé - a cena je taky srovnatelná s ostatníma autama.
Jinak záleží, jaký přesně Coupé chceš, jestli 1G (do r.2002) nebo 2G (od r.2002), od toho se dost odvýjí poruchovost (2G samozřejmě lepší)...ale samozřejmě platí že je to auto od auta, některý se vysype po 10kkm, některý vydrží klidně dalších 100kkm jen s výměnou spotřebních věcí, takže před koupí hlavně pořádně prohlédnout.

Re: Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 12 srp 2011, 15:16
od Stanley
Spíš je to o štěstí na co narazíš.. já koupil rozjebanou totálku kterou jsem musel dodělávat a slouží super, musím zaklepat :D

Re: Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 12 srp 2011, 15:31
od podbik
Mám vyhlídnuté z roku 2004 - 2,0 i 16V .. Tachometr 106 km, takze dejme tomu neco kolem 130 bez pretoceni.

Sam si to urcite spravovat nebudu :D, pouze me slo o to, aby si to za 150k nekoupil a pri kazde navsteve servisu tam nechal 10-20k ..

Re: Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 12 srp 2011, 15:36
od Stanley
Tak jezdi servisovat ke mě na garáž a budeš spokojený :D

Re: Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 12 srp 2011, 15:37
od Borek
A já :tus: koupil jako nové auto a na spolehlivost a kvalitu nedám dopustit.Do oprav jsem nedal ani korunu,protože vše funguje :!:
Auto je to skvělý,bezproblémový a spolehlivý.Jen když kupuješ ojetinu,je jedno jaké značky,je lepší si připlatit za kvalitnější kousek než koupit olítanou slepeninu po havárce a cpát do ní peníze. :?
Problém je,že :tus: je málo a v dobrém stavu na prodej ještě méně.Co se dívám po bazarech,tak drtivá většina je dotažených z venku,po havárkách a navíc s řádně oholenou výbavou :roll: .
Takže dobře vybírej a nenech se nachytat jen na naleštěnou karoserii,kterou tě oslní první podvodník v bazaru. :wink:

Re: Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 12 srp 2011, 15:44
od S0T0
já nevím, u kupě ojetiny je ideál si nechat odložený 10-20% z kupní ceny na vyřešení věcí co se dělají po koupi (náplně, popřípadě rozvody a vychytání much..)

Re: Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 12 srp 2011, 15:56
od Stanley
No já to řešil tak, že jsem se díval na ty levnější kusy s tím, že si to dodělám doma sám a budu vědět, že je vše ok.. Nezáleží na tom jestli to bylo bourané ale hlavně to musí být dobře opravené. Člověk si myslí, že když koupí dražší a hezčí kousek tak bude na tom lépe, hm :-k

Re: Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 12 srp 2011, 16:52
od Hardcam
Tatinek asi nebude dobry mechanik, coz? Tento motor je docela jednpduchy jak na beznou udrzbu, tak na servis. Co se podvozku tyce, nevim, co by nemelo jit dobre sehnat. Snad krome tehlic a drobnosti, ale ty se meni jednou za zivot auta (nebo vubec) a sehnat se, byt obtizneji nebo dovozem, daji.

Re: Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 12 srp 2011, 17:08
od Vilda
podbiku a tatík řemeslo pořád dělá :?: nebo se jen vyučil a nechal toho ? Já jen, proč nejde s Tebou omrknout to auto ... když je od řemesla :-k

Re: Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 12 srp 2011, 18:56
od black_sheep
před 20 let možná ale dneska to jde. jako na škodovku / ford to není ani v nejmenším - donedávna jsem si to taky nemyslel ale co jsem od známejch pozjištoval tak to prostě levnější je výrazně. shání se hůr a dráž ale není to zádná tragedie. s tím motorem to je turbonesmysl protože s 2.0 se jakživa nic nestalo :lol: rozvody vymění kdejaký jouda za pár korun.

horší je když se posere něco exotického co není spotřební věc - ruplé svody apod. dej si taky pozor na korozi (už se opakuji ale koukám teď na stejně staré elantry = stejné auto ale sedan, tak jsem už pár zrezlin viděl), ikdyž u 2004 by to ještě mělo být ok.

Re: Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 13 srp 2011, 18:29
od Johny-noname
podbik píše:Mám vyhlídnuté z roku 2004 - 2,0 i 16V .. Tachometr 106 km, takze dejme tomu neco kolem 130 bez pretoceni.

Sam si to urcite spravovat nebudu :D, pouze me slo o to, aby si to za 150k nekoupil a pri kazde navsteve servisu tam nechal 10-20k ..
Jestli si počkáš do půlky září, tak ti prodám svoje Coupe. Je to taky 2,0, 16V, má najeto poctivých 148.000 km. Do nějakých 90.000 km bylo pravidelně servisováno u autorizovaného servisu a následně bylo servisováno přes známé (od výměny rozvodů). Po zimě to má pár závad. Pokud bys měl zájem, tak ti veškeré závady řeknu zcela popravdě (komplet výměna dílů k výměně je v částce cca 9.000,-Kč). Rád ti řeknu i kde věci sehnat. Některá auto z bazarů mají tyto závady po zimě také, ale nikdo ti pravdu neřekne, tady bys měl jistotu, že ty díly máš zcela nový, když si je vyměníš. A cenově to budu od září nabízet za nějakých 99.000,-Kč (bez smlouvání). Coupe je krásný auto a asi mi bude chybět pocit, kdy jedeš a lidi se otáčí, ale můj otec mi přenechal svou Octavii II a nemůžu si dovolit živit dvě auta a Octavia má přeci jen lepší spotřebu.

Re: Je provoz opravdu tak drahý?

Napsal: 14 srp 2011, 01:06
od Kony5
v dnešní době je uplně jedno co si za auto koupíš, u coupe bude možná trochu problem se zháněním starších dílů , některé díly asi v druhovýrobě nebudou ( díly oprav karoserie atd.) ale zase když na netu bude inzerát ze staršíma dílama tak aspon tak rychle nezmiznou jak od vw a díky nižší poptávce budou i za nižší cenu. Absolutně bych se nebal značky hyundai a keců okolo že je to korejský šunt, technika je na japonske urovni a zpracování až na nějaké materiály detajly taky. Autorizáku se vyhýbej obrovským obloukem, v salonu zahrajou pěkné divadlo ale na dílně už je to jinačí (dělal jsem tam). Hlavně nekup vrak...