Stránka 1 z 3
Zvýšení výkonu
Napsal: 06 črc 2006, 21:30
od Radovan Helis
Zdravím, vlastním cupe r.v.97, 1,6. 16v, 84kw chci se zeptat jestli někdo nemá zkušenost s úpravou řídící jednotky a pokud ano jaký je nárů
st výkonu .Díky
Napsal: 06 črc 2006, 23:06
od black_sheep
o moc vic bych od 1.6tky necekal.. teda, pokud se nedoplni turbem!
Napsal: 06 črc 2006, 23:20
od Radovan Helis
Snad mi pomůže ještě výměna vzduchového filtru za sportovní, dobrý vysoko oktanoví benzín a za týden se mi podívají na tu řídící jednotku každý koník dobrý.
Napsal: 07 črc 2006, 00:31
od black_sheep
Radovan Helis píše:Snad mi pomůže ještě výměna vzduchového filtru za sportovní, dobrý vysoko oktanoví benzín a za týden se mi podívají na tu řídící jednotku každý koník dobrý.
nevim jak 1.6 16V ale 1.5 12V jsou delany na 91ku a "schroupu" veskerej lepsi benzin ale nedokazou naplno vyuzit jeho vyhod, takze to je trosku ztrata penez. Leju tam 95 V-Power nebo 95 na OMV.
Co se tyce sportovniho filtru, doporucuju vlozku do origo airbox, protoze delat konusovy sani neni jen tak..
Napsal: 07 črc 2006, 06:50
od Petr HC
Tohle jsem našel na stránkách firmy Bitpower:
Výrobce: HYUNDAI
Model: COUPE
Motor: 1.6 16V - 115CV
Typ řídící jednotky: -
Výkon: 115 Hp / 5800 rpm
Točivý moment: 140 Nm / 3000 rpm
Hodnoty BITPOWER: Výkon: 126 Hp / 5900 rpm
Točivý moment: 158 Nm / 2850 rpm
Cena: 6300 CZK (bez 19% DPH)
...nicméně, pokud se chceš honit za nějakejma koníkama, tak bych asi zvážil výměnu motoru za 2.0
Napsal: 07 črc 2006, 07:11
od Kyrglík
Souhlas s PetremHC protože jestli chceš kopat koně do motoru když se vyrábí motor silnější....Kup si dvoulitra a buď ho nech v origo stavu,nebo uprav tento motor
Napsal: 07 črc 2006, 08:59
od zdenek76
u atmosféry ten výkon jen tak rychle nezvedneš, výměna filtru bude vylepšení spíše zvukové, výkonově si nijak nepolepšíš, půjde to třeba líp odspoda, ale zase to bude horší ve vyšších otáčkách. Nějaké koně se dají nahnat svody a výfukem, ale to jsou většinou investice v řádu několika tisíc. Pak můžeš leštit kanálky v hlavě, měnit vačky apod. No každopádně nečekej, že budeš mít třeba za deset tisíc o 20 koní víc. Jestli ti ten výkon fakt nestačí, je opravdu nejlepší kouknout se po autu, které ten výkon má už v základu.
Napsal: 07 črc 2006, 09:41
od Radovan Helis
Díky všem za otpovědi a radu skusím co se dá ,ale auto asi měnit nebudu protože je v maximálce
a jeto můj největší relax.
Napsal: 07 črc 2006, 11:27
od Petr HC
Radovan Helis píše:Díky všem za otpovědi a radu skusím co se dá ,ale auto asi měnit nebudu protože je v maximálce
a jeto můj největší relax.
No je to samozřejmě každýho věc, ale podle mě "sportovní auto" má především trošku jed
No a nemusíš hned měnit celý auto, sežeň někde na vrakáči ten 2.0l a šoupni ho tam, vizuálně jsou takřka k nerozeznání, takže na technický nikdo nic nepozná a máš za investici do 10 tis docela slušnej nárůst výkonu.
P.S. Nezapomeň na brzdy
Napsal: 07 črc 2006, 14:13
od Kyrglík
4PetrHC:Proč brzdy???On chce jezdit a ne brzdit
Napsal: 07 črc 2006, 15:00
od Radovan Helis
Napsal: 07 črc 2006, 17:14
od Josef
Tady se sice v jiném tematu nabídlo jiné, také originální řešení
nechceš to zkusit?
Napsal: 07 črc 2006, 17:30
od Radovan Helis
To je fak dobrý
Napsal: 07 črc 2006, 17:39
od Kyrglík
Jo jo jo,okapový roury jsou dost praktický.Sundáš ze střechy a šup s nima na auto a hned je člověk tvrdej tunner
Napsal: 07 črc 2006, 17:45
od Radovan Helis
Zajímal by mě ten zvuk jak ty roury o sebe narážejí a hoblují to kolo