Stránka 1 z 2

1G vs 2G

Napsal: 09 říj 2011, 22:18
od Karamusa
hledal a nenašel,nezkoušel už někdo porovnat motory 2.0L 102Kw z 1G a 2G ? budou nejspíš rozdílne,zajímalo by mě kolem svodů jestli by pasovaly. a ještě zkoušel porovna někdo nápravy u 2G od 2.0 a 2.7 ? jde mi o implantaci brzd z V6 na 2.0

Re: 1G vs 2G

Napsal: 09 říj 2011, 23:55
od black_sheep
co jsem tak koukal na 2 generaci v bazaru tak brzdy jsou sice asi větší ale stejně řešené u RD a GK. nápravy taky podobně řešený, stejný jako u elanter/lanter. V6 a 2.0 budou podlě mě stejný - mrkni třeba na autokely.cz nebo někam do katalogu.

Re: 1G vs 2G

Napsal: 10 říj 2011, 00:17
od Stanley
Svody jsou řešené jinak a ty brzdy jsou úplně stejné u 2.0l i u 2.7l

Re: 1G vs 2G

Napsal: 10 říj 2011, 08:17
od Karamusa
tak díky za info,tak to mě zklamali že do V6 nacpali ty same brzdy co do 2.0. ale tedka jsem našel že těsnění od výfuk. svodů pasuje jak z GK i na RD tak by to mohly být stejné ty svody

Re: 1G vs 2G

Napsal: 10 říj 2011, 08:32
od mirpie
ber to obráceně, 1.6 a 2.0 má brzdy z V6.
A není to výjimka, má to tak hromada aut, tedy brzdy z nejsilnější verze. I nejslabší Mondeo TDCi má stejné brzdy jako Mondeo ST220, rozdíl prakticky 100koní, ale mně to přijde logický. Jednak automobilka ušetří a hlavně ty auta neváží o moc rozdílně a je jedno, zda ze 100km/h brzdíš na nulu auto se 100koňovým motorem či 220koňovým motorem. Byl by nebezpečný nesmysl, aby slabší auto při podobné hmotnosti mělo slabší brzdy....
Nepřinesl jsem ti žádnou radu, spíše jen vysvětlení.

Re: 1G vs 2G

Napsal: 10 říj 2011, 08:41
od Karamusa
já právě myslel že ve V6 jsou větší jak například v mazdách V6 a podobně,no připadaj mi mizerne tak to asi pořeším jiným způsobem,ještě jsem našel že se dělají 257mm a 280mm průměr ale jestli to je na všech motorizacích stejne tak by to mělo jít v pořádku dát ty větší

Re: 1G vs 2G

Napsal: 10 říj 2011, 08:52
od mirpie
Pokud máš brzdy ok (dobře odvzdušněné, chodící pístky, atd), pak jsou seriové brzdy většinou dostatečné, dostatečné pro běžný silniční provoz. Na okruhu je samozřejmě odrovnáš. Já odrovnal brzdy na Coupe 2.0 při ostré jízdě po silnici/spíše okresce 2.třídy, kdy jsem opravdu spěchal. V jedné vesnici jsem málem nedobrzdil, brzdy už neodváděly teplo, doslova jsem je uvařil, ale to byla prakticky jízda jak okruhu a při vší úctě, málokdo uvaří brzdy na silnici. Na místo kam jsem chtěl jsem dojel, uvařil jsem je asi 5km před cílem, pak byla rovinka a tedy čas aby brzdy trochu vychladly a nabraly zase dech, ale když jsem zastavil....neskutečnej smrad a alu kola totálně černý od sazí.
Zanedlouho jsem dával komplet nové brzdy, opět seriové.

Re: 1G vs 2G

Napsal: 10 říj 2011, 09:14
od r_e_n_e
kua mirpie...a nemas nahodou moc siroku nohu, lebo ja si sem tam urobim "preteky do vrchu" na Jahodnej co je cca 18km tam a spat.
No brzdy mam ok. Ziadny smrad a ani nejake znamky vyrazneho opotrbovania alebo zvlnenia kotucov. :mrgreen:

Inak je to fasa trat:
http://maps.google.com/maps?saddr=Cesta ... 5&t=h&z=14

vid
http://www.rallye.sk/pav/?news&ID=127&from=21
alebo youtube...

Re: 1G vs 2G

Napsal: 10 říj 2011, 15:43
od LiberaleMiguel
ja mam ve predu kotouce Japan tuning a desticky ATE a kdyz jsem trochu blbnul za mestem tak se mi to taky podarilo uvarit(proletel jsem frekventovanou krizovatku ze STOPky prakticky bez brzd - - malem bylo treba utrit zadek :D )

Re: 1G vs 2G

Napsal: 10 říj 2011, 17:48
od Borek
Brzdy jsou stejné na 2,0l jako na 2,7V6-takže pro lehčí 2,0l jsou víc než dostačující.Já jsem si ostré a účinné brzdy nemohl vynachválit do doby,než jsem vyměnil orig. :hyu: brzd.destičky z výroby,za nové(tuším RoadHouse nebo něco takového od Hardcama).Zadní mám původní.Tyhle nové přední destičky není problém trochu razantnějším zabrzděním hned utahat a účinnost strmě klesá:? .Na černé nánosy prachu na diskách,smrad a kouř od destiček po jednom zabrzdění třeba ze 150km/h v Roudné(dojezdy v cíli byly tuším 250m na zpomalení a otočení),jsem si také musel zvykat :( .Proto teď chápu lidi,co si myslí,že :tus: má poddimenzované brzdy.Nesouhlasím s tím,protože vím,jak ostře a bez uvadání brzdily původní :hyu: destičky.Ty byly k neutahání :!:
Takže,kdo nejste spokojeni,zkuste nejdříve vyměnit destičky.Člověk by nevěřil,jaké rozdíly v té směsi jsou :-k .

Svody-pasují z RD 2,0l na 2,0l GK-rozdíl je v tom,že u RD je kat.zvlášť(našroubovaný na svody).U GK je v celku se svody.Je možnost ho uříznout a navařit na svody RD,ale to koleno vpředu je níž nad zemí,tak můžete někde drhnout(retardéry...).Zkušenost vám podrobně může popsat Rasty-ten to tak má(nebo měl,jestli nemá už jiné origo :wink: ).

Re: 1G vs 2G

Napsal: 10 říj 2011, 19:01
od Karamusa
hmm tak to bude asi tim že v praci sedím 11hodin v 45tunové mrše co zastaví ze 40km/h na 3 metrech ,tak to asi bude o zvyku :D spíš jsem chtěl zlepšit brzdy než začnu nahánět koně pod kapotou :D

Re: 1G vs 2G

Napsal: 11 říj 2011, 07:12
od mirpie
ty čísla trochu s rozumem, ze 40km/h na 3metrech nezastaví ani M3 EVO, ve svě době auto s nejlepšími brzdami.

Re: 1G vs 2G

Napsal: 11 říj 2011, 07:42
od Karamusa
mirpie píše:ty čísla trochu s rozumem, ze 40km/h na 3metrech nezastaví ani M3 EVO, ve svě době auto s nejlepšími brzdami.
Asi neměl taky gumy 825/65r29 :D :D a neopřel se o drapák ale to už je mimo mísu :D

Re: 1G vs 2G

Napsal: 11 říj 2011, 13:06
od mirpie
to opravdu neměl :-)

Re: 1G vs 2G

Napsal: 11 říj 2011, 17:50
od black_sheep
ty jo splněný klukovský sen :mrgreen: