Stránka 1 z 5

Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 06 lis 2011, 21:46
od Cvrček
Chlapi, zdarec,
před 4 měsíci jsme si s ženou nadělili nový vůz - I30-ku. Jde o to, že nyní přišel z Hyundai Motor Czech D O T A Z N Í K s průzkumem spokojenosti zákazníka..
Jde celkem o 33 otázek "spokojenosti" při volbě vozu a pozdějšího nákupu..

Jenže věc má jeden háček: podle mého názoru se jedná o sběr DATAMININGOVÝCH DAT (datamining = skryté dolování dat = volně přeloženo jako "uvedení dat, která slouží pro marketing s cílem ekonomického prospěchu - zisku - aniž by dárce dat o tomto věděl a byl předem srozuměn). Jde o to, že podle mě za celou věcí více než zájem o spokojenost zákazníka je spíše "upřesnění" cílového zákazníka pro další prodej značky. Tzn. cílem je účelnější a ekonomičtější zacílení např. reklamy, oslovení určitých skupin dle věku, postavení, požadavků zákazníka..).

Dotazník začíná např. výběrem modelu, dojmy z prodejny, dojem z personálu, dojem ze zkušební jízdy, převzetí vozu, zkušenosti, doporučení vozu dalším osobám, plány ohledně údržby, a nakonec 3 osobní otázky "O Vás" - muž/žena, vzdělání, zaměstnání, věk, atp.

Vzhledem k tomu, že trochu Statistice rozumím, si říkám, že jako zákazníci MÁLO OBCHODUJEME #-o Hyundai nám přece také nedal auto dárkem, ale museli jsme zaplatit..
Oč mi jde: klidně dotazník vyplním, ale chci např. SLEVENKU ve výši -50% z 1. KOMPLETNÍ GARANČNÍ PROHLÍDKY (vč. všech oprav, doplnění a výměn).
Přece jen se jedná o "zlatá" data, mající mnohem větší hodnotu, než oněch mnou požadovaných -50%.

Tak tedy: DÁT DATA nebo NEDÁT DATA??? Když dát, tak DÁT ZDARMA, NEBO CHTÍT např. onu SLEVENKU?
Co si o tom myslíte Vy? Zajímal by mě váš názor!

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 06 lis 2011, 21:53
od ZdeněkSvoboda
Když jsem si koupil accenta, tak mi přišla dokonce 2x :D
Vždycky jsem vyplnil a odeslal...nikdy jsem se o tom nezajímal a ani by mě to nenapadlo :)
Tatíkovi něco podobného přišlo tento týden (po koupi i20). Ještě to neposlal zpět.

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 06 lis 2011, 21:59
od Chasnik
Tak Zdendo, já tě trufnu, nám už to přišlo potřetí :D

Říkal jsem si, že až budu mít čas, tak to vyplním. Pokud ze mně budou dolovat nějaká osobní data, tak ty položky prostě nechám nevyplněné. Informace o tom, jak jsem spokojen s autem, resp. prodejcem, jim klidně poskytnu. Jestli pak oni dotazník třeba neúplně vyplněný vyhodí, to už je jejich věc...

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 06 lis 2011, 22:06
od Borek
Když jim můžu napsat,co se mě líbí a naopak na :hyu: a na prodeji :hyu: -tak to klidně dělám i zdarma :D .Mě se vyptávali i po tlf.-pravda je,že mě za pár minut odpovědí poslali vstupenku na letošní Autosalon v Brně,i bez toho,že bych za odpovědi něco chtěl.
Jinak třeba s otravnými zlodějskými tlf.operátory,jsem hotov za 2 vteřiny :D .

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 07 lis 2011, 18:46
od Mates
Já mám novou i30 od června a dotazník mi došel dokonce 4x. Jednou jsem vyplnil a mám splníno. Zbylé 3 dotazníky jsem uložil do kontajneru na papír :lol:

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 07 lis 2011, 19:34
od Luboshak
Auto koupeno v únoru a žádný dotazník nepřišel. Taky bych čekal, že za vyplnění takového dotazníku bude nějaká pozornost. Klidně drobnost.

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 07 lis 2011, 19:41
od Mates
Tak to si nech zdát nějakou pozornost ](*,)

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 07 lis 2011, 19:53
od ZdeněkSvoboda
No....když jsem byl minulý rok na autosalonu v Brně, tak :hyu: tam měl akci: parkování pro vozy :hyu: zdarma, vyplnil jsem s hosteskou nějaký dotazník (něco jako tento) a dostal jsem pozornost a to byl termo hrnek :hyu: a model i30. A ještě mi auto umyli a dofoukali gumy :lol: :D/

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 07 lis 2011, 20:03
od Mates
já dostal termohrnek za bezplatnou prohlídku auta s jízdou ix35.

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 07 lis 2011, 20:17
od Luboshak
Model i30 by byl ideální. Něco pro děti :-)

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 07 lis 2011, 20:19
od Mates
Prodejce by si mohl klienty hyčkat a sem tam pustit chlup.

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 07 lis 2011, 21:19
od Chasnik
Spíš importér: prodejce z těchto aut moc nemá. Když k němu nebudeš jezdit servisovat auto, tak na tobě ve finále moc nevydělá...

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 08 lis 2011, 05:52
od Mates
Máš pravdu, měl jsem na mysli importéra :lol:

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 08 lis 2011, 14:25
od Cvrček
JJ, také jsem myslel importéra, který za P R A V D I V Ě výplněný dotazník
v zápětí odešle slevenku na -50% z ceny 1. garanční prohlídky..
Mylsím, že pro obě strany je to výhodné: :hyu: má pravdivá data (a to je ve statistice důležité, neboť zkreslená data na vstupu vydají i zkreslená data na výstupu,
byť se zde uvažuje i se statistickou chybou nebo nepravdivým procentem) a zákazník slevenku na 1. garančku.

Ale docela je pro mě překvapením, jak velkoryse nabízíme ZDARMA informace mající cenu zlata, přičemž na západ od nás za ně běžně dostávají lidé nejrůznější bonusy
- buď dárky, nebo slevenky, případně slevy na další vůz, atp.

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 09 lis 2011, 10:57
od Skyline
Dostali jsem vicekrat a jestli to nekdo doma vyplnil nebo ne nevim, kdyby to poslali kazdemu jen jednou tak by mozna i meli na ty slevy a darky, ale takhle, utrati vic za postovne. Darek uz mate, kvalitni levne auto.