A jó, uveze, utáhne, ale s ohledem na stav českých silnic je ta jízda velmi krušná
Na rovném asfaltu ohne problem, ale s vozíkem cítíš každou bouli (prostě přes tu kouli vozík auto "nakopne"), opravdovým dárečkem jsou pak příčné prahy před přechodama
. Co s autem projedu třeba 20-30 km/h (dle typu prahu), tak to s naloženým vozíkem musím jet fakt krokem, někdy i míň...
Šlápnout na plyn není problém, ubrzdit to taky jde, ale ukočírovat to a nevydrncat se v tom autě - to už je jiná věc. Když je to prostě těžší, tak beru dodávku. Teď mám skvělý kontakt, takže i velké sprintery mám za 850 - 950 na den a to je slušná cena. Sice jsou dost jetý, ale většinou s nima dělám krátké trasy, takže to jde vydržet.
Jinak vlastní vozík nechci, nemám ho kde skladovat a např. garážovky 2700 mm potřebuju třímetrovej. A ten už zase stojí dost chechtáků a přitom ho zase nepotřebuju tak dlouhej vždycky. Takhle si půjčím, co zrovna potřebuju: 2 m, 2,5m, 3m, s plachtou (když prší), nebo bez plachty (lepší viditelnost dozadu). Cena je fakt 250 - 350 Kč na den a když vezmu, že novej by mě stál tak 25000, případně jetej tak mezi 7 - 10 tisíci, a musel bych ho někde parkovat, řešit technický stav apod. - to se mi vyplatí ten půjčovanej
V okruhu 5 km od kanclu mám 2 půjčovny a ještě se mi nestalo, že by vozík neměl, i když zavolám třeba hodinu dopředu. Ony se většinou půjčují hodně na víkend, takže v prac. dny jich bývá dostatek.
Mohl bych ho mít ještě levněji, třeba SVP půjčovna ho má za 180 i s plachtou, ale zase nemá v podlaze oka
Takže se náklad v podstatě nedá uchytit a to je pro moji potřebu dost nezbytné
...