Thomas-trošku
mimo mísu srovnávat i30 a dražší Subaru Impreza,kde máš za ty statisíce navíc i "naolejováno"
.Co bys čekal za těch pár korun,co tě i30 stála
.Jak psal Ivan-
už není to,co nedávno býval.Z laciných a málo kvalitních aut se postupně vyšplhal na pěkná,spolehlivá,dobře vybavená a kvalitní auta za dobrou cenu.Za zlomový model považuji Getz
-ten udělal jako model nějvětší kus práce na lepším vnímání značky(+Santa Fe,Tiburon GK)-po roce 2001-...Ta přesvědčila lidi nakupovat
a dívat se na
jinak,než jen na lacinou značku.
Díky prodejům těchto modelů narostlo sebevědomí
do nebeských výšin(viz ceny a provedení souč.modelů-Veloster,i40....).Ale kvalita začala upadat(viz.třeba rubriky závad,výměn...na i30
).Teď zkouší,co si až lidé nechají líbit.
Když si člověk sedne do
za bezmála 900 tisíc a vidí ten hnusný plast palubky(nejen na omak,to je celkem fuk-ale i na pohled a to je horší,že celou dobu jízdy se na to musí dívat).Vržou už i nová auta
.Čalounění střechy-ble.ble,ble
,chybějící plasty,odhlučnění motoru,tyčky místo plyn.vzpěr u kapot aut za mega atd.atd.atd. .Antikorozní ochrana-když už je,odlupuje se-viz.odkazy majitelů zde...
začal šetřit,kde se dá,tak se nediv(sám čteš,jak to ve fabrice flákají,za cenu udělat co nejvíce aut).