Stránka 1 z 2

Problem pri startovani

Napsal: 11 črc 2006, 09:33
od soto
Caute mam pocit, ze zacinam mat problem pri startovani. Ked rano startujem svojho accentika tak naskoci az po cca 5 sekundach. Potom ak niekde zastavim uz naskakuje pkamzite.
V com by mohol byt problem ? Jedine co mi napada je slaba baterka (4 roky) alebo palivovy filter (este som ho nemenil a dufam, ze majitel predo mnou ho pri 60 tis. km vymenil). Ma vobec palivovy filter nato dosah? (cievka je OK a sviecky mam nove, imobilizer by tiez mal fungovat a prevazne tankujem V-Power). Normalne som z toho trochu vytoceny, lebo rok som to auto len chvalil...

Napsal: 11 črc 2006, 12:41
od ryba
muze to byt baterka, ano. Nech si ji zmerit v prodejne baterii zatezakem, tam se uvidi.

Napsal: 11 črc 2006, 20:29
od Hanz
A co takhle svíce? Ty jsou dobrý? :?

Napsal: 12 črc 2006, 08:47
od soto
Vyzera to na baterku (je este originalna z roku 2002). Nasiel som taky test, ako otestovat baterku - treba rozsvietit kabinove svetlo a nastartovat. Ak sa svetlo pridusi tak baterka je uz slaba (ze vraj). Vcera sa pridusila :-).

Napsal: 12 črc 2006, 09:57
od ryba
no to neni zrovna smerodatne, pri startu jdou dost velky proudy do starteru, kterej je primarni pro odber veskery kapacity, takze je pohasnuti pristroju a svetel normalni jev do ty doby, nez zacne davat alternator.

Napsal: 12 črc 2006, 10:23
od soto
Mne sa to tiez uplne nepozdava, ale to som nasiel v nejakom auto-magazine (ze vraj kabinove svetlo by sa nemalo pridusit tak ako stretavacie svetla, radio a pod.). V kazdom pripade si ju cez vikend idem odmerat, lebo 4 roky je zvycajne priemrna zivotnost baterky.
Bezbodovym kilometrom zdar!

Napsal: 12 črc 2006, 20:51
od ivan
Slyšíš,před startem benzínovou pumpu??? Musí natlačit benzín do trubek a pak pokud je vpořádku zapalování musí okamžitě chytit,pokud ne,ale až nadruhý pokus to chytí okamžitě,tak to vidím na relé od palivového čerpadla!! :wink: Ale kde ho maj noví Akcenti to nevím!! :shock: Kluci poraďte!! :o :wink:

Napsal: 12 črc 2006, 23:42
od black_sheep
me vzdycky pochcipne vsecko osvetleni a vypne se radio a po naskoceni se zase zapne.. taky mi to dlouho toci studeny, takze otazka je tataz..? na baterii mam podezreni uz dlouho, navic je to 43mAh jenom a je tam uz nakej patek podle jejiho vzhledu.. muze nak slaba baterie souviset s chodem motoru v nizkejch otackach? asi tezko co, to bude problem jinde.. co spotreba oleje? to se asi nijak neprojevi jen oblackem po nastartovani :lol:

Napsal: 13 črc 2006, 07:30
od ryba
black: To me dela taky. Ale chytne do 2s. Na motor 1,5 G4DJ je predepsana 55 Ah, leva. Takze na tvuj G4EK nebo co to je to bude asi stejny. Nejde ani o tu kapacitu, jako o silu, schopnost dodat velky proudy do starteru. Neco jako kroutak:)

Napsal: 13 črc 2006, 09:19
od soto
Este som pocul jeden zaujimavy nazor od mojich kolegov (co vedia len defekt opravit), ze v lete pri horucavach sa cez noc benzin rychlejsie odparuje, preto rano pri startovani to chyta tazsie (je lepsie pred tym stlacit plyn). Ale ja vam neviem. Ivane, ako mam natlacit benzin do trubek ??? Staci zoslapnut plyn?? Inac chyta to na prvy krat, akurat mam pocit ze neskor, ako to zvyklo chytat cely rok.

Napsal: 13 črc 2006, 22:46
od ivan
soto píše:Este som pocul jeden zaujimavy nazor od mojich kolegov (co vedia len defekt opravit), ze v lete pri horucavach sa cez noc benzin rychlejsie odparuje, preto rano pri startovani to chyta tazsie (je lepsie pred tym stlacit plyn). Ale ja vam neviem. Ivane, ako mam natlacit benzin do trubek ??? Staci zoslapnut plyn?? Inac chyta to na prvy krat, akurat mam pocit ze neskor, ako to zvyklo chytat cely rok.
Ty benzín nestlačuješ,ale benzínové čerpadlo v nádrži!!! :o
Když tak to startuj z lechce sešlápnutým plynem,ty horka tomu taky moc nepomáhaj!! :cry: :wink:

Napsal: 14 črc 2006, 00:06
od Hanz
A pokud se odpaří, tak před startem ti ho musí čerpadlo zase dotlačit - proto po zapnutí klíčku a rozsvícení kontrolek souběžně uslyšíš pár sekund vrčet čerpadlo...

Napsal: 16 črc 2006, 08:43
od prim
Baterie ve feldě mě vydržela 7 roků, 120000 km. A to byla dvakrát totálně vybitá, měla málo elektrolitu, žádná údržba.

Napsal: 16 črc 2006, 09:11
od Farmář
baterii mám stále origoš... takže 8 roků v poho

... s tím sešlapováním plynu nevím nevím,vše by měl za tebe udělat computer a již zmiňované čerpadlo :wink:

Napsal: 16 črc 2006, 11:06
od ok1dnh
Ahok Prime, můžeš mi poslat na ok1dnh@ama-cb.cz velkou velikost té fotky co máš vlevo ? Nějak tu mašinku za tvým autem poznávám.
Díky Karel