Stránka 1 z 1

Aktivní zásuvka

Napsal: 13 lis 2011, 18:53
od vabe
Ahoj všichni, můžete mi někdo vysvětlit, kde je nějaká aktivní zásuvka , např. na navigaci, ledničku apod, když z auta odejdu-zamknu a všechno zhasne .... já ale potřebuju navigaci nabíjet dál - máte někdo nějakou zkušenost ?????? Díky

Re: Aktivní zásuvka

Napsal: 13 lis 2011, 19:01
od matysekul
V kufru je pod proudem pořád,pokud ji máš ve výbavě. Na palubce je aktivní pouze se zapnutým zapalováním.

Re: Aktivní zásuvka

Napsal: 13 lis 2011, 20:04
od FISHkaa
já sem naopak rád, že obě dvě "vyhasnou" po vytáhnutí klíčku :mrgreen:

Re: Aktivní zásuvka

Napsal: 13 lis 2011, 21:23
od vabe
Díky, ale zkoušel jsem i tu v kufru a nic, furt se mi navigace nenabíjela - tak to zkusim ještě jednou...

Re: Aktivní zásuvka

Napsal: 13 lis 2011, 21:35
od matysekul
Asi to mate jinak...

Re: Aktivní zásuvka

Napsal: 20 lis 2011, 11:15
od SuperMUF
Ahoj,

na požádání mi to tam v autosalonu udělali ... ani si za to nic neřekli ( chtěl jsem to při převzetí auta ) - když mi montovali DefendLock, měli rozkuchlou přístrojovku ... tedy ten panel co je od řadící páky k zásuvkám ...

mám tak jednu stále napájenou a jednu napájenou společně se zapalováním ... stejně jsem to už měl i u Santa Fe a dělali mi to i do Hyundai H1čky

a ten salon se jmenuje Autocentrum Hudec Nové Město na Moravě

Re: Aktivní zásuvka

Napsal: 20 lis 2011, 22:22
od vabe
Ahoj,
díky,
zítra zrovna jedu do servisu jen na prohlídku, po 2000km,
tak jsem je tam právě minulý týden volal, řekli mi, že se na to podívají tak jsem zvědavej :-))
Dám vědět Autoservis Rakovec K. Vary

Tak nic..... byl jsem dnes v servisu a nikdo si stím nevěděl rady :-(
holt to musím zkusit jinde - jinak

Re: Aktivní zásuvka

Napsal: 02 zář 2012, 11:11
od jipo
Taky jsem řešil nefunkční zásuvky po vytažení klíčku (auto koupeno 4/2012). Nakonec jsem vyřešil propojením na pojistkovém panelu. Práce asi na 15 min. a úprava je kdykoli vratná během 10 sec.
Vyrobil jsem si propojku za použití náhradních pojistek (15 a 20 A) a kousku vodiče. Na 15A pojistce je třeba ucvaknout jeden kontakt z důvodu zpětného napětí po vytažení klíčku - jinak by neustále hrálo rádio. 20A pojistku jsem zasunul do pozice č. 1 a 15A do pozice č. 2 - viz. připojené schema. 15A pojistka s jedním kontaktem musí být zasunuta kontaktem vlevo. Tak mám trvalé napětí v levé zásuvce pod palubkou. V případě zasunutí 15A pojistky do pozice 3 bude trvalé napětí v pravé zásuvce a v zásuvce v kufru. Tam je ale orig. pojistka 25A a bylo asi potřeba 15A pojistku nahradit silnější- nejména 20A.
V případě potřeby mohu propojku kdykoli vyndat a vložit původní pojistky. Když bude mít někdo zájem, pošlu foto.

Re: Aktivní zásuvka

Napsal: 08 dub 2013, 16:07
od 555dominicka
ak mozes posli prosim ta to foto dik Pavel :-k

Re: Aktivní zásuvka

Napsal: 14 dub 2013, 13:34
od jipo
Posílám foto.

Re: Aktivní zásuvka

Napsal: 14 dub 2013, 14:06
od idam.i
Ty jó,moc tomu nerozumiem,ale radšej by som to v servise na garančke moc neukazoval.Nič v zlom. :mrgreen:

Re: Aktivní zásuvka

Napsal: 14 dub 2013, 16:35
od jipo
Je to celkem jednoduché, na pojistce pod označené č.1 /viz výše/ není po vypnutí zapalování napětí, proto si ho beru z pozice označené 2. Pokud je ale na pozici 1 trvalé napětí, nevypne se po vytažení klíčku z zapalování radio a muselo by se vypínat ručně - proto odstraněn kontakt na pojistce. Zásuvka má po úpravě dvojí jištění - 15 a 20A. Úpravu mám už delší dobu zcela bez komplikací, v pátek jsem byl na první garančce a servis nic nenamítal. Je potřeba myslet na odběr proudu při odstaveném vozidle aby nedošlo k vybití baterie, ale když nabíjím mobil nebo navigaci, tak je odběr minimální.

Re: Aktivní zásuvka

Napsal: 07 zář 2014, 21:52
od Saids
Ahoj, řeším stejný problém, ale u i30 2012. Mohl byste, prosím, popsat, která pojistka (u vás v na pozici 2, tedy ta, ze které beru proud) je pod trvalým napětím? Tedy co ta pojistka ovládá (abych k ní zásuvku mohl přemostit)? Díky