Stránka 1 z 2
Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 17 lis 2011, 18:27
od Honza K
Zdravim už znáte nové technické data IX 55 ? Ví o tom někdo něco podrobnějšího? Zaujala mě hlavně ta spotřeba. Dík za odpovědi.
http://www.hyundai.cz/nabizene-modely/i ... -data.html
Re: Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 02 pro 2011, 21:21
od kubad
taky by mě to zajímalo, u prodejce neví vůbec nic
a ty kouzla s číslama vypadají dobře teda
Re: Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 02 pro 2011, 21:32
od Hardcam
hlavne ze mu to rikali zacatkem zari na konferenci...
Re: Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 06 pro 2011, 16:57
od Honza K
Kdo komu co řikal?
Re: Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 06 pro 2011, 20:58
od Hardcam
Prodejci, co Kubovi rikal, ze to nevi
Re: Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 07 pro 2011, 20:29
od kubad
tak sem s informací
Re: Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 09 pro 2011, 19:50
od kubad
@Hardcam - plná huba keců, ale napsat odpověď ti moc nejde!!!
Re: Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 09 pro 2011, 21:23
od Hardcam
kubad: ja jsem ti nic o me odpovedi nepsal, tak klid, psal jsem, ze k novymu produktu informace dostali (stejne tak k jinym novinkam). Kazdy, kdo neco prodava, by mel vedet, co vlastne prodava.
Melo by jit o novy motor s E-VGT, ktery by se mel zacit vyuzivat i v jinych modelech.
Re: Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 10 pro 2011, 20:27
od kubad
dík za odpověď neodpověď, ale co jiného čekat
Re: Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 10 pro 2011, 23:36
od antek
Jediný motor v nabídce automobilky Hyundai je vznětový šestiválec 3.0 V6 CRDi VGT, který dostal turbodmychadlo s proměnnou geometrii lopatek a přímé vstřikování Common Rail. Agregát dosahuje nejvyššího výkonu 176 kW a maximálního točivého momentu 451 Nm. Hyundai ix55 V6 CRDi VGT zrychlí z klidu na stovku za 10,4 s a ve zrychlování může pokračovat na 200 km/h.
Co o něm chceš vědět více?
Re: Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 11 pro 2011, 14:13
od kubad
antek píše:Jediný motor v nabídce automobilky Hyundai je vznětový šestiválec 3.0 V6 CRDi VGT, který dostal turbodmychadlo s proměnnou geometrii lopatek a přímé vstřikování Common Rail. Agregát dosahuje nejvyššího výkonu 176 kW a maximálního točivého momentu 451 Nm. Hyundai ix55 V6 CRDi VGT zrychlí z klidu na stovku za 10,4 s a ve zrychlování může pokračovat na 200 km/h.
Co o něm chceš vědět více?
o tomhle nic
ten mám pod kapotou 176kW/451Nm, mě zajímají informace o motoru který je nově ve specifikaci IX55 a to je 183,9kW/471Nm nejde mě ani tak o těch pár koníku a nárůst krouťáku, ale chtěl bych vysvětlit tohle v spotřebě:
starý - nový motor
Cyklus - městský 12.4 -10,0 l/100km
Cyklus - mimoměstský 7.6 - 6.2 l/100km
Cyklus - kombinovaný 9.4 - 7.6 l/100km
takže mě zajímají infomace co zásadního se změnilo,
Re: Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 16 led 2012, 18:50
od Honza K
Tak podle servisu pouze nové nastavení. Bohužel od servisu nedostupné.
Re: Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 16 led 2012, 19:15
od Donald
A co si myslíte, že budou na každý model vyvíjet jiný motor? Třílitr je nejmodernější koncepce, plní Euro 5 a může být naladěn na řadu různých výkonů. Myslím, že patří ke špičce a nemusí se stydět ani mezi motory BMW nebo Mercedes. Ostatně, popis byl před necelými 2 lety v Autodieselu, tuším že od Vaculíka. A pěl na něj chválu.
Re: Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 16 led 2012, 19:27
od kubad
uvidíme, zkusím znovu podráždit majitele prodejny u nás, ať mě to zjistí, akorát tam teď nemůžu pač sem nové auto kopil u jiné značky
Re: Nový motor nebo nastavení?
Napsal: 17 led 2012, 10:59
od Donald
Pokud je to dobrý obchodník, tak Vás určitě rád uvítá. A vyjde Vám maximálně vstříc. Kdybych na to měl, taky bych si takovou káru pořídil. Třeba ještě na starý kolena zbohatnu a nebo se jen nechám vozit. A Vám hodně štěstí!