nosnost kufru i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
nosnost kufru i30
Zejtra potřebuju zajet pro 6 pytlů cementu, tj. 300kg , nerozloží se mi sněhulák?
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
- Reklama
Re: nosnost kufru i30
V Getzánkovi jsem vezl téměř půl tuny. Sice jsem měl pocit, že řídím motorovej člun, ale dal to bez ztráty hvězdičky
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: nosnost kufru i30
Nevidel bych v tom problem, stejne tak to musi uvest tri stokilovy chlapy. Ale sam bych to autu asi neudelal, precejen trpi motor a zadek.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: nosnost kufru i30
cca 400kg oceli, auto kleklo, ale nikde nedřelo a jelo... ale často bych to nezkoušel...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: nosnost kufru i30
Ofic. užitečná hmotnost je 460 kg. To by musel být řidič jó tlustej, aby s 3 metrákama nákladu překročil limit. Mezi náma, při opatrné jízdě se krátkodobě dá jet i s přetíženým vozidlem, akorát musíš počítat se změněnými jízdními vlastnostmi (ale jak říkal Hard, auto to rozhodně nedělá dobře). Ale to se tohoto konkrétního případu netýká...
Jenom bych to nedával všechno do kufru, ať se hmotnost líp rozloží. Přece jen, mít náklad o hmotnosti cca čtvrtiny auta za zadní nápravou se mi moc nepozdává
Pro srovnání: když pojedou 4 klubáci na Hyundai sraz a do kufru si dají sud s výčepním zařízením + 4 spacáky, 4 náhradní trenky a 4 kartáčky na zuby, tak bude zatížení auta ještě větší a taky to ustojí
Jenom bych to nedával všechno do kufru, ať se hmotnost líp rozloží. Přece jen, mít náklad o hmotnosti cca čtvrtiny auta za zadní nápravou se mi moc nepozdává
Pro srovnání: když pojedou 4 klubáci na Hyundai sraz a do kufru si dají sud s výčepním zařízením + 4 spacáky, 4 náhradní trenky a 4 kartáčky na zuby, tak bude zatížení auta ještě větší a taky to ustojí
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: nosnost kufru i30
Ale prece nepojedou i30, minimalne jeden z nich ma Santafecko
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: nosnost kufru i30
Šest pytlů cementu, už neni 300 kg ..... ale 180 kg teď už je tak těžký nedělaji .... 50 kilo bylo za komančů, aby se zedníci pořádně nadřelisaldy píše:Zejtra potřebuju zajet pro 6 pytlů cementu, tj. 300kg
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: nosnost kufru i30
Išli sme 10 km piati v aute a v kufri 150 kg. Na aute to nezanechalo žiadne následky, aspoň si myslím
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: nosnost kufru i30
Vážení přátelé, nevím kde kupujete cement, ale 6 pytlů váží 150kg
A dovolím si konstatovat, že takovou váhu by uvezl snad i Velorex.
Kdysi dávno jsem vezl ve felicii 500kg hrušek + řidič a spolujezdec a nebyl žádný problém. Proč by i30 nemohla dokázat to samé?
A dovolím si konstatovat, že takovou váhu by uvezl snad i Velorex.
Kdysi dávno jsem vezl ve felicii 500kg hrušek + řidič a spolujezdec a nebyl žádný problém. Proč by i30 nemohla dokázat to samé?
Naposledy upravil(a) pavkt dne 25 lis 2011, 17:14, celkem upraveno 1 x.
Re: nosnost kufru i30
jo teď jsem se díval na balení, má to 40kg, je to už namíchaný s pískem, chňápnu teda jeden navíc, to se neztratí. čistej cement jsem bral 30kg to jo, i tak je to těžký jak prase, když se to nosí do schodů. Primárně ale zásobuju penzion, tohle je samozřejmě extrém.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: nosnost kufru i30
tak to neni cement, ale zmes na vyrobu betonoveho poteru alebo omietka. A cement balia po 25kg.
A k teme, v kufre som viezol 250 kg NPK a pohoda.
A k teme, v kufre som viezol 250 kg NPK a pohoda.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: nosnost kufru i30
ale no tak ...Chasnik píše:Ofic. užitečná hmotnost je 460 kg. To by musel být řidič jó tlustej, aby s 3 metrákama nákladu překročil limit. Mezi náma, při opatrné jízdě se krátkodobě dá jet i s přetíženým vozidlem, akorát musíš počítat se změněnými jízdními vlastnostmi (ale jak říkal Hard, auto to rozhodně nedělá dobře). Ale to se tohoto konkrétního případu netýká...
Jenom bych to nedával všechno do kufru, ať se hmotnost líp rozloží. Přece jen, mít náklad o hmotnosti cca čtvrtiny auta za zadní nápravou se mi moc nepozdává
Pro srovnání: když pojedou 4 klubáci na Hyundai sraz a do kufru si dají sud s výčepním zařízením + 4 spacáky, 4 náhradní trenky a 4 kartáčky na zuby, tak bude zatížení auta ještě větší a taky to ustojí
Prevádzková hmotnosť (kg) 1268-1368
Maximálna hmotnosť (kg) 1720
prevadzkova hmotnost je VRATANE 75kg vodica ...
takze tych 460-360 kg je na cisty naklad bez hmotnosti vodica, u cw dokonca 500 kg
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
Re: nosnost kufru i30
Saldy, z tvého podpisu není zřejmo, jestli máš krátkou, nebo dlouhou.saldy píše:Zejtra potřebuju zajet pro 6 pytlů cementu, tj. 300kg , nerozloží se mi sněhulák?
Dlouhá totiž uveze víc.
Ne že by to krátká nezvládla(300kg nic není), ale pak se plazí břichem po zemi.
Re: nosnost kufru i30
ajrton: Sorry za mystifikaci, zaměnil jsem pohotovostní a provozní spotřebu. A ty jsi zase zaměnil data benzínu a nafty Ale na funkci rostlináře to nemá vliv, rozdíl je stejný...
Taky je důležité, jak daleko se s tím nákladem jede. Vono do auta se dá naložit víc, než si myslíte, akorát se z toho nesmí udělat pravidlo, krátkodobá větší zátěž se během životnosti automobilu ztratí.
Se S 120 jsem táhl porouchaný Ford Mondeo s 3 lidma a palubě, cca 25 km. Odnesla to spojka, která už byla předtím stejně na hraně, ale nic dalšího....
Na Puntíkovi jsem jednou naložil DTD desky - do auta cca 450 kg, na střechu dalších 100. Bylo to jenom na 5 km a nejel jsem víc než 40. Auto se nerozpadlo, střecha se nepromáčkla.
Maxíkovi jsem jednou dal na střechu 140 kg (dovolená zátěž 75 kg). Přežil 140 km (Pha - KV) bez úhony, cesta trvala 3x déle než obvykle.
Podotýkám, že na žádném z těch aut jsem podobné experimenty neopakoval, jednalo se vždy o výjimečnou situaci. Taky je nutno brát v potaz podstatně změněné jízdní vlastnosti vozidla - jiné těžiště, silně omezená funkčnost odpružení, zátěž hnacího ústrojí (spíš než motoru to vadí spojce). Každpádně bych si potom odpustil např. rozjíždění do prudkého kopce, najíždění na chodník přes obrubník atd...
Když se podíváte na crazy snímky např. z Rumunska, bývalého SSSR nebo některých asijských či afrických zemí, tak uvidíte, co všechno se dá na auto naložit. Troufám si tvrdit, že i kdyby se do auta naložila tuna matroše, že by se nerozpadlo. Řídit bych to už ale každopádně nechtěl!
Taky je důležité, jak daleko se s tím nákladem jede. Vono do auta se dá naložit víc, než si myslíte, akorát se z toho nesmí udělat pravidlo, krátkodobá větší zátěž se během životnosti automobilu ztratí.
Se S 120 jsem táhl porouchaný Ford Mondeo s 3 lidma a palubě, cca 25 km. Odnesla to spojka, která už byla předtím stejně na hraně, ale nic dalšího....
Na Puntíkovi jsem jednou naložil DTD desky - do auta cca 450 kg, na střechu dalších 100. Bylo to jenom na 5 km a nejel jsem víc než 40. Auto se nerozpadlo, střecha se nepromáčkla.
Maxíkovi jsem jednou dal na střechu 140 kg (dovolená zátěž 75 kg). Přežil 140 km (Pha - KV) bez úhony, cesta trvala 3x déle než obvykle.
Podotýkám, že na žádném z těch aut jsem podobné experimenty neopakoval, jednalo se vždy o výjimečnou situaci. Taky je nutno brát v potaz podstatně změněné jízdní vlastnosti vozidla - jiné těžiště, silně omezená funkčnost odpružení, zátěž hnacího ústrojí (spíš než motoru to vadí spojce). Každpádně bych si potom odpustil např. rozjíždění do prudkého kopce, najíždění na chodník přes obrubník atd...
Když se podíváte na crazy snímky např. z Rumunska, bývalého SSSR nebo některých asijských či afrických zemí, tak uvidíte, co všechno se dá na auto naložit. Troufám si tvrdit, že i kdyby se do auta naložila tuna matroše, že by se nerozpadlo. Řídit bych to už ale každopádně nechtěl!
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)