Stránka 1 z 4
Vykon V6
Napsal: 28 pro 2011, 13:19
od vojta.kr
Zdravim vas panove, nikde jsem to tu bohuzel nenasel. Ale zajimalo by me jestli ma nekdo zkusenosti s upravou 2.7 V6 dobrejch by bylo jeste tak 15-20 koni a par Nm navrh nic zavaznyho zadny turba ani nic podobnyhoho. Dik za kazdou radu.
Re: Vykon V6
Napsal: 28 pro 2011, 13:52
od black_sheep
tak reálně dosáhneš vyššího výkon kompresorem. všechno ostatní bude mít takové pochybné výsledky a bude to stát taky dost peněz. kompresor je pálka ale jistota zisku
kdy mě svezeš?
Re: Vykon V6
Napsal: 28 pro 2011, 14:11
od vojta.kr
Noo a cenovka? Tak priblizne?
Re: Vykon V6
Napsal: 28 pro 2011, 14:30
od black_sheep
to nevím, řádově pár desítek tisíc.
Re: Vykon V6
Napsal: 28 pro 2011, 14:45
od LiberaleMiguel
hledej,v sechno to tady je
Re: Vykon V6
Napsal: 29 pro 2011, 01:25
od Stanley
U te V6 staci malo na nejakych 140-154kw.. prestavba me "zatim" vychazi na 150k, nemam jeste uplne vse a to nemam ani vse nove (kompressor, blower, remen, remenice, smt6, vstriky apod.) mam tu i topic.. jinak vetsinou jsem si radeji kupoval nove veci
Re: Vykon V6
Napsal: 29 pro 2011, 01:31
od LiberaleMiguel
zapomnel jsi napsat, ze po tvoji investici to bude mit nejakych 400 koni
Re: Vykon V6
Napsal: 29 pro 2011, 01:46
od Stanley
Tech 250kw +- tam snad bude no
Na tech 400hp se chystam
ale to az fakt nekdy do budoucna protoze to je dalsich par desitek tisic navic (samosvorny diferak, odlehceny setrvak jednohmotu uz bych dal, upravit spojkovou hydrauliku, vetsi vstriky, silnejsi pruziny na ventily, lepsi vacky, alky injection kit, odlehcene remenice, vetsi klapa + mensi remenice na blower a vyfuk o neco vetsi).. tam uz bych to musel ladit pres standalone ecu a ne piggyback.. jinak vse mam koupene s rezervou (spojka do 500hp, walbro 255, blower eaton mp62 tam rezerva je dost, zapalovaci soustava, brzdy, chlazeni oleje, chlazeni na manifold od NGM Assassin kitu.. sani apod.)
Neni jen tak..
Re: Vykon V6
Napsal: 29 pro 2011, 01:56
od LiberaleMiguel
250kW je malo
pod 300 bych nesel
Re: Vykon V6
Napsal: 29 pro 2011, 02:16
od Borek
Chlapi,neplevelte to tady-pište rovnou do rubriky "něco pro zasmání"
.
Re: Vykon V6
Napsal: 29 pro 2011, 02:24
od LiberaleMiguel
u Stanleyho to je ale realita
Re: Vykon V6
Napsal: 29 pro 2011, 03:41
od LiberaleMiguel
tak si rikam, ze na nejakych tehc par koni, by ti stacilo sani, svody(nejlepe na miru od profika - jednoho znam) a pak nechat čipnout(vim ze u atmosferickych motoru to moc neda, ale neco malo prece jo a myslim, ze tech 20koni urcite)
edit: mozna by stacil jenom ten čip. Ale osobne mi sani a svody prijdou jako takova upa zakladni uprava
Re: Vykon V6
Napsal: 29 pro 2011, 06:46
od Tringi
Stanley to má naštudované, a jeho auto bude raketa, až ho teda dodělá
Každopádně čip u dvoulitru je vyhození peněz oknem, řešilo se to i tady, ale hlavně na newtiburon.com, kde grafy z brzdy i po mnohatýdenním ladění ukazovaly jen malá zlepšení a jen v tom spektru otáček, na které se extra zaměřili. Aby to mělo znatelný efekt, vždy to museli spojit s upgrade sání, svodů a výfuku, které má dost velký efekt samo o sobě i bez čipu. Na druhou stranu 2,7 lze naladit o něco lépe, otázkou je zda místní čiptuneři nahrávají vyladěné mapy, nebo jen přidají množství paliva, zkrátí časování a doufají, že zkrácení životnosti motoru na polovinu zákazník nepřijede reklamovat.
Re: Vykon V6
Napsal: 29 pro 2011, 08:38
od vojta.kr
No já počital tak realně sání, pak ty svody (to mě zajímá kde máš toho známého já osobně o nikom nevím) a čip. Našel sem tady saní co dáváte na 2.0 a to by mě zajímalo jestli to pasuje i na V6? A určitě nepotřebuju 300 kw:D ale tech 140 - 150 Kw zní velmi zajímavě je to sice otázka času a peněz. Ale chci se ubírat tímto směrem.
Stanley : Na těch 140 - 150 Kw dosáhneš pomocí ??
Re: Vykon V6
Napsal: 29 pro 2011, 10:36
od black_sheep
nevím jak u V6 ale u dvoulitra je sání docela vymakaný a tím že ty rezonátory dáš do háje a vrazíš tam nějakej univerzální sport filtr, tak spíš ztratíš než získáš.
svody jsou super cesta jak získat koně navíc na 4 válci. svody 4-2-1 můžou fakt pomoci. ale kvalitní svody na V6 nechceš platit.