Stránka 1 z 1

chřestění z výfuku

Napsal: 17 črc 2006, 16:17
od bobson
Ahoj, mám dotaz, třeba se tady už s tím někdo setkal. Když startuju, tak se zpod Accenta ozývá takové plechové chřestění a pokračuje to při přidání plynu v nižších otáčkách. Ve vyšších otáčkách to zmizí.

Když rukou zahýbu s výfukem, tak je uložený na takových pryžových úchytech, ale celkem drží. Něco se ale přitom ozývá z takového malého rozšíření zhruba uprostřed délky výfuku (že by katalyzátor?) - jako by tam něco lítalo. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Ještě to auto moc neznám. Jo a ten výfuk je zvenku v celkem v dobrém stavu, žádný papír.

Jinak s autem celkem spokojenost, jezdí s ním manželka a příležitostně já, máme ho od března, dovezené z Německa. Už jsme řešili zaseklé lanko páčky ve dveřích řidiče. Zatuhlou anténu neřešíme. Centrál často neotvírá zadní levé dveře, ale to taky neřešíme (zatím máme jen 1 dítě a to má sedačku napravo). Výkon v papírech 75 koní, ale zdá se mi, že to má jenom 60 koní (odpovídala by tomu na dálnici testovaná maximálka 155km/h). Ale to taky neřešíme, alespoň to má menší spotřebu - jezdíme v průměru za 5,8 až 6,0 L/100km, většinou po okreskách a v malém městě. Ukazatel paliva ukazuje různě, takže plnou tankujeme nejpozději po 650-700 ujetých km a nulujeme počítadlo.

Auto jsme si vybrali kvůli dobrému podvozku, místu vevnitř tak akorát pro nás, motoru v nižší sazbě povinného a menšímu zájmu zlodějů, což všechno bohatě plní. Akorát to chřestění mě teď trochu znervózňuje (ne že by mi vadil zvuk, ale aby se něco nezanedbalo...). Jo a taky mám dojem, že garážník, co mi měnil olej, to trochu přelil, tak bych měl trochu upustit, jak zbude nějaký čas...

Napsal: 17 črc 2006, 18:01
od Josef
Již to tady nedávno bylo řešeno - pravděpodobně utržená přepážka v tlumiči. Podívej se po fóru

Napsal: 18 črc 2006, 08:08
od ryba
prepazka ve strednim tlumici. Pokud vadi, vymenit stredovy dil vyfuku. Katalyzator je rezata banka hned za vlnovcem (pruznym ulozenim) za svody od motoru.