Stránka 1 z 1

Porazí škodovku?

Napsal: 17 led 2012, 14:33
od Donald
Vážení, zaujal mne dnešní článek o tom, že Nošovice chtějí porazit Mladou Boleslav.
http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-ce ... n=mediafed

I když jsem naprosto přesvědčen o kvalitách nového vozu, který jistě porazí octavii svými vlastnostmi, pokud jde o prodeje, nemá pro ní nový i30 šanci.
A jaký je Váš názor?

Re: Porazí škodovku?

Napsal: 17 led 2012, 15:01
od Hardcam
Mne je to uplne fuk, kdo vyhraje, Skodovek v souctu stejne jezdi a dlouha leta bude jezdit vic. Hyundai svoje kouzlo "ojedinelosti" davno ztratil, takze az nasi zem zaplavi nosovicky vytvory, tak bude o duvod vic se poradne rozhlednout, co trh nabizi. A ze toho neni malo.

Re: Porazí škodovku?

Napsal: 17 led 2012, 17:07
od Chasnik
Objem produkce není všechno - alespoň z pohledu zákazníka. Pokud budu velký skeptik, vidím to takto:

Vyšší prodej - vyšší sebevědomí na trhu - vyšší ceny - snížení kvality servisu (hodně zákazníků) - vyšší poptávka po náhradních dílech - vyšší riziko ukradení vozidla.

Nemusím mít zrovna auto, které trhá rekordy v prodejích. Stačí mi, aby to nebylo něco extravagantního, servisáci s tím uměli a byly dostupné díly z druhovýroby a případně na vrakáčích. A potom ať má klidně pátou pozici v prodejích, to je mi šumák.

Re: Porazí škodovku?

Napsal: 17 led 2012, 17:15
od Karamusa
zas tak růžové to asi nebude když od března se ruší 3tí směna :D

Re: Porazí škodovku?

Napsal: 17 led 2012, 17:26
od Skyline
Automobilka chce, aby se vůz i30 prodával hluboko pod hranicí 300 tisíc korun.

Porad na to jdou pres cenu, co takhle presvedcit necim jinym? Takhle to bude porad smerovat k autu typu duchna, ano ke konci zivota modelu proc ne, ale na zacatku at daji trochu sebevedomejsi cenu (ale zase ne jak u I40) a podprori ji levnymi pakety.

Re: Porazí škodovku?

Napsal: 18 led 2012, 13:04
od Donald
Souhlasím, že není o co stát, že i30 by se neměla stát druhou ikonou (jako octavia). Ale už teď začíná být jasné, že nová generace třicítky bude koncernu silnějším soupeřem a ukousne větší tržní podíl. Tlak na cenu je v pořádku - působí napříč segmentem a výhody přináší všem potenciálním zájemcům o vozidlo jakékoli značky.