Stránka 1 z 1
Příliš citlivý plynový pedál
Napsal: 28 led 2012, 19:38
od starter
Ahoj, mam hyundai coupe 2.0i r.v. 2008 a mam strasne citlivy plynovy pedal, da se s tim neco udelat aby nebyl tak citlivy? Jenom se ho dotknu a otacky vyleti nekam nad 3000
Re: plynovy pedal
Napsal: 28 led 2012, 20:10
od starter
Prosim poradi nekdo?
Re: plynovy pedal
Napsal: 28 led 2012, 20:59
od Borek
Pokud si dobře pamatuji,tak jsi první,kdo něco takového má.Takže těžko radit.
Re: Příliš citlivý plynový pedál
Napsal: 28 led 2012, 21:25
od Tringi
Jelikož naše Coupé sdílí platformu s Elantrou, a platforma i30 je jen mírnou evolucí Elantry, vůbec bych se nedivil, kdyby i plynový pedál byl napříč těmito auty identický.
A nečekaně kolegové ze sekce i30 už podobné téma řeší tady:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=56&t=14013
Re: Příliš citlivý plynový pedál
Napsal: 28 led 2012, 23:41
od Borek
To jsou novinky a vylepšení?
Re: Příliš citlivý plynový pedál
Napsal: 29 led 2012, 13:52
od starter
V tom topicu se problem nevyresil, ale hledal sem na internetu a docetl jsem, ze aby plyn nebyl tak citlivy tak nema byt napnuty moc plynovy lanko....ale bylo to u nejake mazdy tak nvm...ja mam hyundai coupe tuscani 2008
Re: Příliš citlivý plynový pedál
Napsal: 29 led 2012, 18:57
od LiberaleMiguel
proste u naseho auta je plyn citlivy, bud se s tim smir a nebo si kup neco jineho, tecka
Re: Příliš citlivý plynový pedál
Napsal: 30 led 2012, 10:55
od HolyHole
starter píše:V tom topicu se problem nevyresil, ale hledal sem na internetu a docetl jsem, ze aby plyn nebyl tak citlivy tak nema byt napnuty moc plynovy lanko....ale bylo to u nejake mazdy tak nvm...ja mam hyundai coupe tuscani 2008
Když povolíš plynové lanko, tak plyn nebude tak citlivý. Já tohle řešil, ale přesně naopak .... lanko jsem trochu dopínal. Bylo jakési trošku vytahané.
Napnutí/povolení je otázka cca 5 minut i s vykouřeným cigárem.
Re: Příliš citlivý plynový pedál
Napsal: 30 led 2012, 15:12
od Karamusa
CVVT ma ještě lanko?
Re: Příliš citlivý plynový pedál
Napsal: 30 led 2012, 15:13
od vojta.kr
Já sem lanko nejdřív utáhl ale zdálo se mi to až moc citlivé a pro normální ježdění zbytečné tak jsem ho zase povolil takže bych se orientoval kolem lanka jak už je psáno. No ale proč sem píšu já mám zase problém kolem otáček když pustim plyn a vyšlápnu spojku tak mi otáčky ikdyž nemám nohu na plyn trochu vylítnou a pak padají dolu ale padají dost pomalu a nepadají rovnoměrně ale trochu sekaně. Nechtěl sem zakladat new vlákno takže jestli někdo poradí. Dík
Re: Příliš citlivý plynový pedál
Napsal: 30 led 2012, 15:33
od Tringi
Karamusa píše:CVVT ma ještě lanko?
Kéž by to někdo dokázal říct přesně. Já mám dojem, že CVVT už má elektronický plyn, i pocit ze šlapání na plyn je takový. Přesto jsem četl, že ani u mé verze se do dvoulitru nedal dodělat tempomat právě pro absenci elektronického plynu, ale kdo ví, možná to byla jen setrvačná informace z před-CVVT modelů. Na nějakém sraze můžeme mrknout živě jak to je, ale já sám vůbec nevím co a kde hledat
Re: Příliš citlivý plynový pedál
Napsal: 30 led 2012, 15:37
od Tringi
vojta.kr píše:No ale proč sem píšu já mám zase problém kolem otáček když pustim plyn a vyšlápnu spojku tak mi otáčky ikdyž nemám nohu na plyn trochu vylítnou a pak padají dolu ale padají dost pomalu a nepadají rovnoměrně ale trochu sekaně. Nechtěl sem zakladat new vlákno takže jestli někdo poradí. Dík
To není problém, ale vlastnost.
Řešilo se to tady na fóru už asi dvacetkrát.
Má to usnadnit přeřazování a snižovat nároky na již tak poddimenzovanou spojku. Jak rychle řídící jednotka nechá spadnout otáčky záleží na tom, jak moc plynu jsi dal, je za tím nějaká logika, pravidla, ale z hlavy nevím a nechci mlžit.
Re: Příliš citlivý plynový pedál
Napsal: 30 led 2012, 15:46
od r_e_n_e
CVVT ma este lanko...
a som rad, ze ma lanko, lebo elektronika je otras...
Re: Příliš citlivý plynový pedál
Napsal: 03 úno 2012, 14:59
od mirpie
tak není elektronika jako elektronika, ale souhlasím, zlatý lanko. Na jednom 10let starém opelu mám elektronický pedál a funguje to bezvadně, rychlá odezva, prostě vše ok. Ale na prvních Fabiích HTP to byl velký problém, tragická odezva až 1s, což před předjížděním ještě se sotva 50kW motorem musel být fakt zážitek.