Od našeho prvního auta až dodnes

Pokec o všem, co se jinam nehodí.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tr2700automat
**
Příspěvky: 203
Registrován: 12 led 2012, 08:05

Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od tr2700automat »

Jsme chlapi a milujeme ženy a auta které prošli anebo ještě procházejí naším životem, jsou to naší miláčci. Co se týká miláčků-žen to je jiná kapitola, to by se mohli napsat celé knihy románů a historek. Zde v tomto tématu navrhuji aby jsme se věnovali ze stručným popisem, zkušenosti, spokojenosti a s fotkami všem naším čtyrkolovým miláčkům, to jest autům které prošli naším životem od našeho prvního auta až dodnes.

A začínam z popisem mých čtyrkolových miláčků kteří prošli v mém životě.

První auto bylo FIAT 125 originál italský s čtverečnímy světly 1600cc-100konní, s benzínovou nádrží napravo. Pro některé z vás je neznámé auto jelikož jste se v době jeho výroby ještě nenarodili. Pro tehdejší dobu s jeho výkony se považoval za sportovní sedan, měl stejnej vykonej motor jako proslulá Alfa Romeo Giulia s dvouváčkovým rozvodem. Koupil jsem Fiata ojetého s 75.000km. Byl ohnivě červenej a úplně stejnej jako tento FIAT 125 na fotce . Byl to můj první miláček a jak je známo na první lásku se nikdy nezapomene, i když v případě mého FIATA 125 to byla i bolestivá láska. FIAT 125 bylo rychlé, prostorné ale poruchové auto. Změna motoru ve 100.000km a přesto i s druhým motorem zase žralo olej jako otesánek. Brzdy nespolehlivé přestože mělo kotoučové disky na všech kol, dvakrát selhali v klíčových momentech, jedenkrát jsem se málem zabil. Přestože jsem toto mé první auto miloval,od té doby jsem se zařekl, UŽ NIKDY ŽÁDNÉHO ITALA.

Zkušenost-Spokojenost: Špatná zkušenost-Max Nespokojenost

Kilometry v den koupě: 75.000km
Rok výroby: 1972
Rozměry: 4220x1610x1420mm
Váha: 1040kg
Motor: 1608cc, 73KW (100 koňní),
Max.rychlost 170km/h, zrychlení 0-100km/h za13s, průměrná spotřeba 9,7 l/100km
Výbava: kožené sedačky, radio, zesilovač, otáčkoměr
Foto:
Obrázek

====================

Druhé auto NISSAN CHERRY 1.0 DX. Koupené nové, na splátky, prachy i tehdy nepřebývali. Na toto auto NIKDY NEZAPOMENU. Nikdy mně nezradilo. Přes každodenní tvrdé a omlouvám se i bezohledné používání jelikož jsem zapomínal měnit olej v pravidelných intervalech, kontrolovat vodu chladiče a brzdovou kapalinu. Přesto mně NISSAN nikdy nezradil. Nikdy neselhal, celou rodinu poctivě převážel po celé Republice bez žádných výčitek. Velice úsporný motor, ani jsem si nepamatoval kdy a kde jsem posledně tankoval, takovou úspornou spotřebu měl. Ze 130.000 km na tachografu jsem ho nakonec prodal za pouhých 10.000kč kamarádovi aby jsem neplatil zbytečně pojistku, když už Nissan byl čtvrtým autem v rodině a skoro nikdo ho nepoužíval. Až do té doby poctivě sloužil. A slouží až dodnes kamarádovi. Byl jsem tak spokojen s tímto Japoncem že i mé třetí auto jsem si proto vybral japonské.

Zkušenost-Spokojenost: Velice úsporné vozítko, ze spolehlivým motorem , z účinnými brzdy a dobrými jízdními vlastnostmi, bez žádných závad a poruch, auto tařka nesmrtelné. Max spokojenost

Kilometry v den koupě: 0 km
Rok výroby:1986
Rozměry: 3960x1620x1380 mm
Váha: 810kg
Motor: 998cc, 40KW (54 koňní)
Max.rychlost 145km/h, zrychlení 0-100km/h za16,7s, průměrná spotřeba 6,1 l/100km
Výbava: rádio,zesilovač,zadní stěrač,pravé zrcátko,tažné zařízení
Foto:
Obrázek

====================

Třetí auto MITSUBISHI LANCER 1.5 GL. Koupené nové. Když jsem ho poprvé zahlédl v značkové prodejně hned mi padl do oka, zářil nádherně. Můj LANCER to už byla jiná třída. Kvalitní motor, kvalitní tlumiče, spolehlivé brzdy, veliký prostor pro rodinu. Bohužel moje stejné bezohledné chovaní jako oproti odolnému Nissanu můj Lancer to nakonec neunesl. Po zpáteční pracovní cestě dlouhé 500km v polovině cesty mně Lancer potrestal. Následovala výměna motoru a ve 150.000 km po stejném bezohledném chování (tentokrát od manželky která ho používala) Lancer nás zase potrestal. Přestože LANCER byl v plné výbavě prodal jsem ho za babku jinému šťastlivci.

Zkušenost-Spokojenost: Moje první auto které drželo na cestě jako přikované, z velikým prostorem, ze skvělými jízdními vlastnostmi, bohužel ale mně dvakrát zradilo i když jsem k této zradě a k mé nespokojenosti sám přispěl.

Kilometry v den koupě: 0 km
Rok výroby:1990
Rozměry: 4235x1670x1405 mm
Váha: 975kg
Motor: 1468cc, 62KW (84 koňní)
Max.rychlost 165km/h, zrychlení 0-100km/h za11,9s, průměrná spotřeba 7,2 l/100km
Výbava: klimatizace, kožené sedačky,střešní okno, alarm, MP3, zesilovač, tažné zařízení.
Foto:
Obrázek

=================================

Čtvrté auto HYUNDAI COUPE dvojlitrovka. Koupené nové. Je to můj sportovní miláček. Mám ho až dodnes a nehodlám se ho nikdy zbavit. Kupátko bylo můj sen a je potvrzení že sny se musí vždy uskutečňovat i když penízky nepřebývají. Koupil jsem ho na splátky a když jsem zaplatil poslední splátku tak jsem se hluboce odychl, konečně Kupátko už patřilo i typicky jen mně. Slouží mi poctivě až dodnes. Je to asi i tím že jsem se již poučil a dbám o auto které mi za odměnu poctivě slouží. Je to nejrychlejší auto v naší rodině, vždyť je to sporťák, s logickou spotřebou když ho ovšem krotím, bez žádných závad až dodnes.

Zkušenost-Spokojenost: Sporťák s vyjímečnými jízdními vlastnostmi, s velice bohatou výbavou, bez žádných závad. Za málo "prachů" (oproti jiným sportovním vozům) hodně "muziky". Max spokojenost. Spolu s Hyundai Trajetem kterého vlastním jsou to ty nejlepší auta které jsem kdy měl a které proto stále mám.

Kilometry v den koupě: 0 km
Rok výroby: 2004
Rozměry: 4395x1760x1330 mm
Váha: 1255kg
Motor: 1975cc, 102 KW (138 koňní)
Max.rychlost 206km/h, zrychlení 0-100km/h za 9,2s, průměrná spotřeba 8,4 l/100km
Výbava: automatická klimatizace, ABS, EBD, protiprokluzový systém TCS, alarm, Centrální zamykání, Imobilizér, Elektricky ovládaná vyhřívaná zrcátka, parkovací senzory, MP3, zesilovač 1000W, osm reproduktorů, 4airbagy, Posilovač řízení, šestnáctipalcová litá kola, denní světla, přední a zadní mlhovky, tónovaná skla, palubní počítač,měřič okamžité spotřeby l/100km, měřič točivého momentu Nm, měřič nabíjení baterie, měrič venkovni teploty, Metalický lak.
Foto:
Obrázek
http://imb.lide.cz/big/4cffdc12d61dd8f1 ... d=98814134
http://imb.lide.cz/big/4cffdc144b1a9679 ... d=98814136
http://imb.lide.cz/big/4cffdc16ced97dca ... d=98814139

===================================

Páté auto a první automat Citroen C3 1.4 X-TR. Koupené ojeté jen s 15.000km, to jest skoro nové, v plné výbavě za výhodnou cenu od kolegy ktery se odstěhoval do USA. Patří manželce, málokdy jsem ho použil. Je to ale mé první seznámení s automatem a s jeho výhody pro ty kteří chtějí pohodlnou jízdu bez únavných stálých změn rychlostní páky.

Zkušenost-Spokojenost: Úsporné, bezporuchové, snadno ovladatelné auto, s dobrými jízdnými vlastnostmi, bez žádných závad, slouží nám poctivě až dodnes. Max spokojenost

Kilometry v den koupě: 15.000 km
Rok výroby: 2006
Rozměry: 3860x1670x1520 mm
Váha: 1032kg
Motor: 1360cc, 54 KW (75 koňní)
Max.rychlost 167km/h, zrychlení 0-100km/h za 12,4s, průměrná spotřeba 6,1 l/100km
Výbava: ABS,ABD,klimatizace, automatické rozsvěcení světel , alarm, parkovací senzory, MP3, podelniky, 4airbag,, brzdovy asistent, dešťove stěrače se senzorem, litá kola, metalický lak, přední mlhové světlomety
Foto:
Obrázek

=============================

Mercedes 300E W124 24V šestiválec 162kw (220 konni) . Jiná třída, krásné pohledné auto zvenší i zevnitř. Merecedes byl koupený ojetý z hodně kilometry na tachografu za dobrou cenu, byl to krasavec zvenší velmi zachovalý. Veliké a těžké auto, s výkonným motorem, s velikým prostorem pro cestujicí a pro zavadla. Bohužel velmi poruchové auto s drahou opravou a proto jsem se ho rychle zbavil.

Zkušenost: Špatná zkušenost - Max Nespokojenost

Kilometry v den koupě: 195.000 km (jistěže ne opravdové)
Rok výroby: 1991
Rozměry: 4740x1740x1431 mm
Váha: 1480kg
Motor: 2962cc, 162 KW (220 koňní)
Max.rychlost 237 km/h, zrychlení 0-100km/h za 8,1s, průměrná spotřeba 11 l/100km
Výbava: ABS, Dvouzónová klimatizace Climatronic, Kožené sedačky,sklopné a vyhřívané elektrické zrcátka,elekrické okna, Centrální zamykání dveří, 2airbag, Posilovač řízení, Alarm, Traction control.
Foto:
Obrázek

ps Zůstali mi ještě jeho alum kola se zimními pneumatiky 235 45 R17 , skoró neojeté Michelenky Alpin, viz foto, mám je na prodej, v případě zájmu, pošlete pm.
http://img862.imageshack.us/img862/3899 ... 545r17.jpg

===================================

Mazda 3 1.6 TS Koupil jsem toto auto pro dcerušku. Koupené ojeté ze 30.000km na tachografu za dobrou cenu. Další japonec v naší rodině aut. Prozatím neselhal přestože dcera ho používá každodenně pro služební jízdy po celé Republice. A dává mu pořádně zabrat. Ale stará se o něho pečlivě, je to její miláček.

Zkušenost-Spokojenost: Je to úsporné, neporuchové, tiché auto, s dobrými jízdnými vlastnostmi, bez žádných závad, jako většina japonských vozů a korejských vozů. Max spokojenost

Kilometry v den koupě: 30.000 km
Rok výroby: 2009
Rozměry: 4460x1755x1470 mm
Váha: 1155kg
Motor: 1598cc, 77 KW (105 koňní)
Max.rychlost 184 km/h, zrychlení 0-100km/h za 12,2s, průměrná spotřeba 6.3 l/100km
Výbava: ABS, automaticka klimatizace, Centrální dalkove zamykání dverí, El. ovládání oken, El. ovládaná vyhřívaná zrcátka, Posilovač řízení, 6 Airpagy, MP3, palubní počítač, brzdový asistent, protiskluzový systém, stabilizační systém, litá kola.
Foto:
http://img844.imageshack.us/img844/2434 ... ck2009.jpg

====================================

HYUNDAI TRAJET 2.7 6V automat. Naše čtvrté auto v rodině. Koupené ojeté, v plné výbavě,dovoz z Německa, z pravidelnými servisy, s knížkou servisu, za výhodnou cenu. Můj prostorný veliký miláček. Miluji toto sedmimístné auto, ze 127kw je svižné MPV, přepravuje bezpečně celou rodinu i další lidičky na dlouhé tratě. Tempomat a automat se poctivě starají o to aby jsem z opravdovým zážitkem polykal stovky kilometrů na dlouhých tratích pohodlně bez náznaků únavy. Používám ho na jen na dlouhé tratě u nás doma a v cizině kde Trajet má skoro poloviční spotřebu než ve městě.

Zkušenost-Spokojenost: Veliké, těžké ale zároveň svižné auto, pro přepravu hodně lidiček s velikým prostorem, s vyjímečnými jízdními vlastnostmi chvála automatu a tempomatu, s kterými cesta s Trajetem je opravdový zážitek. Max spokojenost. Hyundai Trajet spolu s Hyundai Coupe jsou ty nejlepší auta které jsem kdy měl a které proto stále mám.

Kilometry v den koupě: 140.000 km
Rok výroby: 2004
Rozměry: 4695x184x1760 mm
Váha: 1752kg
Motor: 2656cc, 127 KW (174 koňní)
Max.rychlost 192 km/h, zrychlení 0-100km/h za 11,5 s, průměrná spotřeba 11,4 l/100km
Výbava: ABS, tempomat, automat, 4 airpagy, el. ovládání oken, posilovač řízení, elektrické zrcátka sklopné a vyhřívané, automatická dvouzonová klimatizace, centrální dálkove zamykání dveří, xenonové světlomety, kožené sedačky, zahřívané sedačky, podélniky.

Foto:
Obrázek

http://img831.imageshack.us/img831/4471 ... t7mist.jpg

http://img593.imageshack.us/img593/3947 ... atv627.jpg
Naposledy upravil(a) tr2700automat dne 09 úno 2012, 07:17, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

Uživatelský avatar
miro263
**
Příspěvky: 399
Registrován: 22 črc 2009, 19:38
Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
Kontaktovat uživatele:

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od miro263 »

Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od Hardcam »

Ad Mazda, meli jsme tenhle model od 2005-2010, taky 1.6, ale kvuli nehode ted mame 2011ku, zase 1.6 a doporocuju dcerussce vymenu, ten rozdil tam je :)
Peknej fotoserial :mrgreen:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
tr2700automat
**
Příspěvky: 203
Registrován: 12 led 2012, 08:05

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od tr2700automat »

Hardcam píše:Ad Mazda, meli jsme tenhle model od 2005-2010, taky 1.6, ale kvuli nehode ted mame 2011ku, zase 1.6 a doporocuju dcerussce vymenu, ten rozdil tam je :)
Peknej fotoserial :mrgreen:
To Hardcam: Díky :wink:. Máš pravdu kamaráde o 2011ce ale ....pssssst.... bacha...ticho :mrgreen: ať nás neuslyší dcerka :mrgreen: další "prachy" na útratu už nejsou :wink:
Uživatelský avatar
Donald
**
Příspěvky: 431
Registrován: 06 bře 2006, 09:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od Donald »

Díky, početl jsem si i zasnil se. S láskami je to tak - i když odejdou, v srdci zůstanou.
Měl jsem víc než desítku aut. Některá sloužila věrně, jiná nevěrně, ale na všechny vzpomínám. A na některých jsem se i podepsal.
Například navážu na Fiat 125. Měl jsem polského fiata 1500 ccm, který však měl pětistupňovou převodovku, dřevěný volant a střešní okno. V autoservisu mi nedotáhli ol. filtr, ztrácel olej a já jsem cestou nestačil doplňovat, takže jsem přidřel motor. Ale stále jel, jen se třásl jak ratlík. Prodal jsem ho za symbolickou cenu.
Dlouho jsem netušil, že olej v motoru se jen nedoplňuje, ale i vyměňuje. Taky jsem netušil, že je třeba měnitrozvodový řemen. To nás vyučila Škoda 100 a 120 OHV.
Brzy začnu s Hyundai desátou sezonu a rovněž jsem nadmíru spokojen, i když diesel byl a je italského původu (VM Motori). Stálo by to za obsáhlejší essay, ale teď na to nemám čas a chuť. Proto ještě jednou děkuji autorovi za jeho námahu!
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Uživatelský avatar
alvin
**
Příspěvky: 341
Registrován: 28 črc 2011, 21:35
Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
Kontaktovat uživatele:

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od alvin »

prvé auto v rodine,ešte,čo mali naši bol Trabant 601 Combi od r.1970-do 1977
Obrázek
potom bol wartburg,na ktorom som sám osobne najazdil okolo 100 000 km,celkove sme naňom mohli najazdiž tak do 300 000,verne slúžil 24 rokov
Prvé vlastné som mal až v r.1993,vtedy 24 ročná Škoda 100,žiaden zázrak,ale poslúžila
Obrázek
a posledná škodovka bola 120-ka,ročník 1986 reexport z exNDR,mal som ju 5 rokov,od 1995 do 2001,ale otcovi slúžila ako záhradne vozidlo až do r.2007,z domu šla z rodinných dôvodov :(
Obrázek
potom bola ibiza od 2001 do 2004,neuročný voz,ani raz ma nesklamal,čo som ho mal ja osobne,to bol pomaly člen rodiny
Obrázek
potom ešte stojí za zmienku otcova Astra,ale používal som ju jeden čas aj ja,v podstate sme sa po mojom rozchode s ex vymenili s otcom,on si vzal môjho vtedy ani nie ročného Veľrybáka,na celých 6 rokov
Obrázek
potom príšiel ďalší kórejec spomeniem,prvé Daewoo, Tico ktoré som vyženil s dnes už de facto druhou v poradí exkou,oboje patrí minulosti v mojom živote
Obrázek
to nahradil v lete 2007 ďalší člen rodiny "Šunkovec", fakt najmilší môj člen vtedajšej domácnosti,sprevádzal ma verne slúžil až do rozchodu s poslednou zákonitou, 7.5.2010
Obrázek
potom príšiel Opel,ale veľa radosti som s ním neužil,natrápila ma skrytá chyba v elektrike,
Obrázek
tak po necelom roku som sa vrátil k autu,ktoré som si bol vybral a kúpil ako fungláča ešte v r.2004
Obrázek
Naposledy upravil(a) alvin dne 31 led 2012, 17:19, celkem upraveno 1 x.
DACIA Sandero 1,0 SCe Arctica, ex-HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák, 132 000 Km,kupovaný ako fungláč-nedám naň dopustiť,len zub času
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od Borek »

Alvin-to je pěkný příběh.Vyměnil jsem auto...a s ním ženskou,druhou,třetí... :D =D> .Jestli to čte tvá současná manželka,tak už určitě utíká do garáže zkontrolovat stav auta 8-[ ,zda není zralé na výměnu.....i s ní. :-$ Tuší,že jak začneš doma mluvit o výměně auta,tak končí také :D .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
tr2700automat
**
Příspěvky: 203
Registrován: 12 led 2012, 08:05

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od tr2700automat »

To "Donald" and to "alvin". Díky za vaše příspěvky =D> které mně dojali a které potvrzují že mi "starší" co už máme za sebou pár aut a pár let , nezapomináme na naše čtyřkolové miláčky a nejenom čtyřkolové.

Ať mi dovolí mladší ve věku členové jednu radu a ponaučení od zkušeností nás starších ve věku členů, "važte si svých miláčků, dbejte o ně, buď jsou to čtyřkoloví miláčci anebo milované ženy anebo i rodiny". Chyby které možná s nedbalosti se dopustíte můžou být osudové pro vaše miláčky, buď jsou to čtyřkoloví miláčci anebo milované ženy a rodiny .

Těším se na další příspěvky a jestli je možné i s fotkami dalšich čtyřkolých miláčků dalšich členů, i minulost a nostalgie má svůj význam :wink: .

To Borek: Auta a Ženy to přece jde spolu :mrgreen:
Uživatelský avatar
Donald
**
Příspěvky: 431
Registrován: 06 bře 2006, 09:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od Donald »

Napsané hezky, s citem.
Říkal mi Martin Vaculík, že auta nebereme jako jiné předměty v domácnosti (pračku, ledničku...), ale máme je zaryté hluboko pod kůží. Jsme ochotni se kvůli nim přít, hájit je, oslavovat, hýčkat, milovat i nenávidět, ale vždy je v tom notná dávka emocí.
Mimochodem, auta nám poskytují i víc svobody. Proto všichni ti, co se snaží omezit osobní svobody, útočí na automobilismus a přáli by si, abychom jezdili vlakem nebo autobusem, pěkně pod kontrolou výpravčího a průvodčích, podle jízdního řádu jen na předem určená místa v předem definovaném čase.
Rád přidám foto pár svých miláčků, s nimiž jsem se fyzicky, nikoli duševně, už rozloučil. Musím hrabat v archivech. Taky jsem přistoupil na rozluku s jednou dámou, změnil bydliště i povoz, takže příběhy členů klubu mají často podobný děj :D
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Uživatelský avatar
miro263
**
Příspěvky: 399
Registrován: 22 črc 2009, 19:38
Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
Kontaktovat uživatele:

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od miro263 »

alvin: Ta tvoja Skoda 120 nebola nahodou Skoda 105 ?
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Uživatelský avatar
alvin
**
Příspěvky: 341
Registrován: 28 črc 2011, 21:35
Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
Kontaktovat uživatele:

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od alvin »

To Borek:
To je dosť podobné,aj žena aj auto,keď zlostí,je čas pomýšľať na výmenu :P :P :P ,aj lepšie žiadne ako zlobivé a také čo len ťahá penize z vačku,či auto,čo žena :P :P :P :P :P ,ale u mňa to bolo skôr tak,že výmena partnerky bola prvotná,výmena auta bola už len v príčinnej súvislosti (Veľrybáka som sa musel v r.2005 vzdať,aby som neprišiel o byt kvôli dlhom, ,čo ostali po 1. exke a Šunkovca som nechal 2.exke,nakoľko sa jednalo o BSM,navyše tam bol naň nedosplácaný úver,ktorý ona po rozchode prevzala na seba,aj som sa veru oveľa ťažšie ľúčil s tými autami,ako s expartnerkami, a ani an tie bývale veru nostalgicky nespomínam,neopak chvalapánu,že je to nenávratne preč a ani ich fotky nikde nedávam,či programovo neopatrujem,skôr ktoré sa dali,dom zlikvidoval, a veru terajšia partnerka si ma doberala,že či pri ďalšej výmene auta nebudem chcieť vymeniť aj ju :D :D :D ,a ešte perlička,pri tých posledných 2 partnerkách sa zhodujú roky ich narodenia,s rokmi kúpy prvých 2 aut,čo sme mali v rodine (1970, 1977),ale na rozdiel od aut už nepoškuľujem po mladších ročníkoch :D a aj ten wartburg z r.1977 verne a spoľahlivo slúžil 24 rokov,kým neodišiel do automobilového neba.A čo sa týka moje súčasnej a verím,že už aj poslednej partnerky,to so riešil inde,ako podotýkam,partnerskú minulosť,čo sa týka báb,narozdiel od tých áut už neriešim :P,aby toto nebolo zahltené OT fotkami,upravil som tu poslednú v predošlom príspevku,aby bola na ňom zachytená nielen moja automobilova súčasnosť :D


To Miro263:
čiste paperovo to bola Š105 S z r.1977,ale v reále to bola Š120L model 1986,ale zrejme po havárii vyskladná z viacerých vozov,navyše tie vozy exportované do niekdajšej NDR nie vždy zodpovedali výbavou u nás predávanym modelom,nakoľko tam bol akutny nedostatok aut a vieme,ako to bolo u nás za socíka s doávkami dielov,tak tam dali čo práve mali,inak do r.1985 mali aj 120L bežne oválne rehlektory vpredu a mnohé "úpravy robili" aj dovozcovia už po reexporte späť sem,ako nahradenie kruhových budíkov,hranatým zo Š1203 a pod. Ale podľa dielcov,ako zadného čela aj niektorých dielov po výmene mohlo ísť pôvodne dokonca aj o 120LS,či LX (motor s L,ale výbava s LS),lebo 100% viem,že prístrový štít aj sedadlá boli menené,ale je fakt,že voz bol veľmi zachovalý na svoj vek,ako väčšina aut z exNDR,ani ten motor tam nemusel byť už pôvodny,ono to bolo dovezné z vonku ako búračka a tu opravené,tak sa už nikto presne nedopátral čo to bolo pri opustení výrobnej linky :P
DACIA Sandero 1,0 SCe Arctica, ex-HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák, 132 000 Km,kupovaný ako fungláč-nedám naň dopustiť,len zub času
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
Uživatelský avatar
tr2700automat
**
Příspěvky: 203
Registrován: 12 led 2012, 08:05

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od tr2700automat »

Přidávám pár fotek mého prvního auta Fiat 125 originál italský 1600cc-100koní. s rokem výroby 1972 to jest v době kdy někteří z vás se ještě nenarodili :mrgreen: .

Obrázek

A ještě jednu fotku jak vypadalo v den koupě měsíc předtím než jsem změnil barvu Fiata na ohnivě červenou. Když jsem po změně barvy jezdil s tim stejným autem kámoši si mysleli že jsem koupil nové auto na místě předešlé barabizny :mrgreen:

před
Obrázek

potom
Obrázek
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od Vilda »

tr2700automat : Nádherný auto =D> taky jsem měl Fiata 125, ale ne itala, ale poláka 1.5ku ..... na tu dobu to byl super auťák, s hodně výkonným motorem .... topením z říše snů [-o< jedovatýma brzdama ( kotouče ve předu i vzadu ) a posazem, který se dal přirovnat sezení doma na sedačce :D jen spotřeba byla hodně vysoká, 10-11 litrů po venku :shock: ale co, byl jsem mladej a auto bylo rychlý :wink: a jako šofér z povolání, jsem si mohl dovolit tohohle notorika živit :D

Moje auta po sobě .... Moskvič 408, 412, Fiat 125 Polski 1 500, Oltcit, Opel Kadett 1.3, Renault Twingo 1.2 16 V a Accent 1.6 CVVT ....

https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 4&start=15
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
tr2700automat
**
Příspěvky: 203
Registrován: 12 led 2012, 08:05

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od tr2700automat »

to Vilda: Teď jsi mně dojal když píšeš že jsi měl bratříčka poláka 125ku. Takže ještě existuji lidičky kteří si na toto auto pamatují :mrgreen:. To je fajn asi nejsem tak starej :mrgreen:. V té době FIAT 125ka s tim výkonným motorem bylo jak výstižně píšeš z říše snů :P . Pamatuji si jak na křizovatkách po zelené jsem krmil prachem jiné autíčka za mnou :lol:. No jo byli jsme mladí a krev v žilách se nám vařila :mrgreen: . Teda mně to zůstalo až dodnes a s Coupe anebo s Trajetem se někdy na silnicích rozzuřím :mrgreen: . To je pro úsměv nejsem bezohlednej a arogantní řidič :mrgreen: .

Bylo by bezva kdyby jsi mohl přiložit nějaké fotky všech těch sedm autíček co prošli Tvym zivotem :D . A vi chlapi (kromě těch kteří své přešlé auta uvádite zde viewtopic.php?f=107&t=9934&start=15) taky dejte sem nějaké fotky vašich aut až dodnes aby jsme se s nimi pokochtili. Jak jsem již řekl i minulost a nostalgie má svůj význam :wink:
Naposledy upravil(a) tr2700automat dne 04 úno 2012, 11:00, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
tr2700automat
**
Příspěvky: 203
Registrován: 12 led 2012, 08:05

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Příspěvek od tr2700automat »

to Vilda: opravuji teď jsem uviděl fotku Tvého Fiata je nádhernej =D>
Odpovědět

Zpět na „Pokec“