4x4
Napsal: 08 úno 2012, 19:51
Zdravicko,
procetl jsem si tu mnoho vlaken ohledne 4x4 a vubec nejsem rozumny z toho jak to komu funguje. Mam SantaFe 2005, 2.0CRDi, 83kW, 4x4. Hodne se tu psalo o tom, jak komu funguje ci nefunguje pohon kol. V mem aute neni 4WD lock. Cetl jsem, ze tyto puvodni motory (tzn 83kW, ktere nemely jeste VGT) mely pohon TRVALE 4x4 v pomeru 60/40. Novejsi motory (tedy VGT) uz mely pohon reseny podle prokluzu, tedy na beznem povrchu pohon stale vpredu a pri prokluzu se zapnul pohon i vzadu opet v pomeru az 60/40. V tomto duchu jsem nasel i prastary produktovy list, ktery mi to vicemene potvrdil a take to odpovida tomu, co se tu ponejvice pise. Znamena to tedy, ze my, co mame motory 83kW tak mame opravdu stale pohon vsech kol?
Vim, ze jsem "uz asi 169ty", ktery se na to pta, ale diskuze se vzdy pak rozjela trochu jinym smerem a zaver v podstate zadny
procetl jsem si tu mnoho vlaken ohledne 4x4 a vubec nejsem rozumny z toho jak to komu funguje. Mam SantaFe 2005, 2.0CRDi, 83kW, 4x4. Hodne se tu psalo o tom, jak komu funguje ci nefunguje pohon kol. V mem aute neni 4WD lock. Cetl jsem, ze tyto puvodni motory (tzn 83kW, ktere nemely jeste VGT) mely pohon TRVALE 4x4 v pomeru 60/40. Novejsi motory (tedy VGT) uz mely pohon reseny podle prokluzu, tedy na beznem povrchu pohon stale vpredu a pri prokluzu se zapnul pohon i vzadu opet v pomeru az 60/40. V tomto duchu jsem nasel i prastary produktovy list, ktery mi to vicemene potvrdil a take to odpovida tomu, co se tu ponejvice pise. Znamena to tedy, ze my, co mame motory 83kW tak mame opravdu stale pohon vsech kol?
Vim, ze jsem "uz asi 169ty", ktery se na to pta, ale diskuze se vzdy pak rozjela trochu jinym smerem a zaver v podstate zadny