Zdravím
Před časem jsem koupil za dobrý peníz 2,5 CRDI/2006 long. Nikdy jsem se ovšem nedostal pod 10-11l město. Nesmířil jsem se s tím, tak jsem si dovezl z NL H200/2003 na LPG long stejnou karoserii, jen ve předu jsou jen 2 místa. Těchto benzínových jezdí opravdu málo, byl to problém, byl jsem i v Polsku.
H200 jsem doplnil z vrakoviště chromovanou maskou jako z modelu 2006 takže vypadají stejně, jen zrcátka jsou jiná.
CRDI jsem prodal se ziskem a ted jezdím s LPG za 13l město což je pro mě velká úspora. Na LPG jsem jezdil vždycky, takže jsem na to zvyklý.
Zajímavé je, že porovnám li obě verze, výrobci se podařily opravdu rovnocenné pohonné jednotky i když má 2,4 84kw a CRDI 106. Jezdí opravdu i plně naložené hodně podobně, 2,4 je možná trochu živější.
Nevíte kde koupit nějaký box na ukládání věcí právě mezi ty dvě sedačky? Je tam hodně místa a věci se mi válejí na koberečku. Třeba něco z jiného auta?
děkuji za tip.
H1 2,5 CRDI nebo H1(H200) 2,4 LPG
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: H1 2,5 CRDI nebo H1(H200) 2,4 LPG
Já osobně bych to řešil vlastní výrobou přesně na míru dle vlastních požadavků na umístění přesně určených předmětů teda to je věta
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: H1 2,5 CRDI nebo H1(H200) 2,4 LPG
děláš jakoby tě překvapovalo, že lpg je nejekonomičtější rozumné palivo současnosti nafta je za ním po ekonomické stránce vzdálená astronomickými vzdálenostmi
co se týče toho místa tak bych viděl dvě rozumné možnosti, buď viz příspěvek nademnou a nebo z vrakáče předělat kus interiéru, to by ses mohl pohybovat přibližně ve stejných cenách pokud seš schopnej rukama přešroubovat pár šroubků a přímo hyundai vrakáče v republice najdeš, ale záleží kde bydlíš abys nějaký pořádný neměl 200km...
co se týče toho místa tak bych viděl dvě rozumné možnosti, buď viz příspěvek nademnou a nebo z vrakáče předělat kus interiéru, to by ses mohl pohybovat přibližně ve stejných cenách pokud seš schopnej rukama přešroubovat pár šroubků a přímo hyundai vrakáče v republice najdeš, ale záleží kde bydlíš abys nějaký pořádný neměl 200km...
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)