galloper 2.5TD IC jde pomalu do otáček
Moderátor: Moderátoři
galloper 2.5TD IC jde pomalu do otáček
Zdravim chlapáci jsem čerství majitel gallopra mám ho asi tak 2 měsíce je to rok. 99,2.5td IC 73kw,koupil jsme ho za opravdu směšnou cenu ale v moc pěkném stavu po dnešním ježdení se mu nechce do otáček krouták v tech 2tis. má ale nad 2,5tis. leze hrozně pomalu(netáhne) a nad 3,5tis. ho ani nedostanu.Sám jsem si říkal že asi začnu u palivovýho filtru, máte někdo jiné nápady či zkušenosti s timto jevem moc děkuji.
Octavia TDI 4x4 rv.01 po chiptjůningu
felicia 1.9 D r.v 98
hyundai galloper 2.5 TD rv. 99
felicia 1.9 D r.v 98
hyundai galloper 2.5 TD rv. 99
- Reklama
Re: galloper 2.5TD IC jde pomalu do otáček
dobre na to ides,urcite vymen palivovy filter ako prvy krok,dalej vzduchovy a dobre by bolo skontrolovat vstrekovacie trisky,pripadne ich nadstavit na spravny tlak aby dobre rozprasovali naftu a urcite si vymen motorovy olej pokial nemas istotu kedy ho menil predchadzajuci majitel,toto su najjednoduchsie servisne ukony,ktore urcite urob
- flashdriver
- **
- Příspěvky: 242
- Registrován: 31 črc 2009, 08:10
- Kontaktovat uživatele:
Re: galloper 2.5TD IC jde pomalu do otáček
a zaroven s tim i rozvody, at si nevydelas jako ja
A samozrejme uriznout a uz nikdy nevracet kratky rozvodovy remen, rad praska (novy po 500 a 450km km!!!) pak skoci pod hlavni a je po motoru
A samozrejme uriznout a uz nikdy nevracet kratky rozvodovy remen, rad praska (novy po 500 a 450km km!!!) pak skoci pod hlavni a je po motoru
Naposledy upravil(a) flashdriver dne 30 kvě 2013, 13:45, celkem upraveno 1 x.
Re: galloper 2.5TD IC jde pomalu do otáček
ahoj, řešil jsem stejný problém tuto zimu. Netáhnul a spotřeba okolo 14 litrů. Nejdřív jsem vyměnil filtr, to musíš i tak.
Pak jsem měl prokousanou hadičku k turbu na podtlak, asi od hlodavců. taky pomohlo; během zimy se to ale začalo zhoršovat, až mi vůbec nešlo řadit proti kopci - nešel přes 2500 otáček a hned to šlo dolů.
Měl jsem to v dieselservisu ve Pstruží, kamarád tam našel závadu - sítko v čerpadle. Musel čerpadlo částečně rozebrat a vyčistit sítko.
Teď jedu proti kopci s vlekem a tlačí 4000 otáček jak nic + spotřeba klesla na běžných 10 - 11 litrů.
Pak jsem měl prokousanou hadičku k turbu na podtlak, asi od hlodavců. taky pomohlo; během zimy se to ale začalo zhoršovat, až mi vůbec nešlo řadit proti kopci - nešel přes 2500 otáček a hned to šlo dolů.
Měl jsem to v dieselservisu ve Pstruží, kamarád tam našel závadu - sítko v čerpadle. Musel čerpadlo částečně rozebrat a vyčistit sítko.
Teď jedu proti kopci s vlekem a tlačí 4000 otáček jak nic + spotřeba klesla na běžných 10 - 11 litrů.
- Václav Jelínek
- *
- Příspěvky: 75
- Registrován: 25 srp 2008, 21:54
- Bydliště: Praha 9 H. Počernice
- Kontaktovat uživatele:
Re: galloper 2.5TD IC jde pomalu do otáček
A tak koukám že nejsem sám komu to blbne, do otáček mi de ale kouří a netáhne. A jako aby mi to ulehčil to řešení tak občas jede normálně
Lantra 1,8GT 16v r.v.93
Scoupe 1,5LS r.v.93 Prodáno
Škoda 120GLS r.v.85
Chevrolet Camaro 5,0 Z28 r.v. 1990
Galloper 2,5 73kw r.v. 1999
Scoupe 1,5LS r.v.93 Prodáno
Škoda 120GLS r.v.85
Chevrolet Camaro 5,0 Z28 r.v. 1990
Galloper 2,5 73kw r.v. 1999
Re: galloper 2.5TD IC jde pomalu do otáček
Zdravim Vas pani a damy.
Ten prispevok so sitkom v palivovom cerpadle je riesenim vasho problemu. Nemusite auto davat do bosh servisu, kludne si to spravyte aj doma. Je nutne dat dole intercoller koli lepsiemu pristupu. Pod nim sa nachadza palivova trubka: privod nafty do cerpadla. Vytocte holender ktory ju tam drzi (tusim 17 kluc)
Pozor na medene podlozky, aby ste ich nestratily. Po vybrati holendra ste pri palivovom sitku. Vyberte ho s nejakou pinzetou (ja ho vzdy vyberam s drotikom ktory je na konci prihnuty) umyte ho pod teplou vodou, zalozte ho, vsetko poskladajte a prajem vela stastnych kilometrov.
Poznam aj expertov, ktory sa rozhodly ho tam nedavat a potom sa im to vymstilo.
Za pravopisne chyby sa ospravedlnujem, slovencina mi nikdy moc nesla.
Ten prispevok so sitkom v palivovom cerpadle je riesenim vasho problemu. Nemusite auto davat do bosh servisu, kludne si to spravyte aj doma. Je nutne dat dole intercoller koli lepsiemu pristupu. Pod nim sa nachadza palivova trubka: privod nafty do cerpadla. Vytocte holender ktory ju tam drzi (tusim 17 kluc)
Pozor na medene podlozky, aby ste ich nestratily. Po vybrati holendra ste pri palivovom sitku. Vyberte ho s nejakou pinzetou (ja ho vzdy vyberam s drotikom ktory je na konci prihnuty) umyte ho pod teplou vodou, zalozte ho, vsetko poskladajte a prajem vela stastnych kilometrov.
Poznam aj expertov, ktory sa rozhodly ho tam nedavat a potom sa im to vymstilo.
Za pravopisne chyby sa ospravedlnujem, slovencina mi nikdy moc nesla.
Re: galloper 2.5TD IC jde pomalu do otáček
Potvrdzujem. Rovnaky problem som mal aj ja a islo o palivove cerpadlo. Opravene a ide aki novy voz